کراساوور جدید فولکسواگن که بر اساس هاچبک پولو ساخته شده است سال آینده رونمایی میشود اما حالا در اینجا میتوان طراحی احتمالی آنرا دید
فولکسواگن بهتازگی از اولین کراساوور سه ردیفهٔ خود با نام اطلس رونمایی کرده است اما این شرکت در راستای افزایش تعداد کراساوورهای خود قصد ساخت یک کراساوور کوچک را هم دارد که بر اساس هاچبک پولو شکل گرفته و برای رقابت در یکی از کلاسهایی که بهسرعت در حال رشد است به بازار خواهد آمد. متأسفانه نمونههای در حال آزمایش این کراساوور کوچک کاملاً استتار شدهاند و به همین دلیل از روی تصاویر جاسوسی نمیتوانیم حس کنجکاوی خود نسبت به طراحی این خودرو را ارضاء کنیم؛ اما خوشبختانه این رندر تا حدودی میتواند طراحی احتمالی کراساوور جدید فولکسواگن را نشان دهد.
این رندر تقریباً بهترین تصویر از طراحی کراساوور سابکامپکت فولکسواگن را نشان میدهد. تعدادی از عناصر طراحی این خودرو با کانسپت T-Cross Breeze که سال گذشته رونمایی شد مشترک است. بااینحال این کراساوور جدید که هنوز نامش اعلام نشده است زبان طراحی جدیدی را برای برند فولکسواگن معرفی خواهد کرد. در قسمت جلویی این ماشین شاهد جلوپنجرهٔ افقی و چراغهای جلوی باریکی هستیم درحالیکه چراغهای روشنایی در روز نیز به شکل مربع و مجزا از چراغهای اصلی درون سپر جلو تعبیه شدهاند. در کل قسمت جلویی خودرو بسیار زیبا بوده و فرم جعبهای شکلی دارد.
در نمای جانبی به لطف خط کمر پررنگ و همینطور پوشش نقرهایرنگ رکابها که کنتراست زیبایی را با رنگ بدنه ایجاد کردهاند، شاهد طراحی تا حد محسوسی جدید هستیم. همچنین وجود پنجرهٔ سوم عقب نیز بدون شک احساس بزرگی و دلبازی بیشتری به کابین میبخشد.
این کراساوور جدید بر روی پلتفرم MQB ساخته خواهد شد و به همین دلیل احتمالاً طولی بین ۴.۲ تا ۴.۳ متر خواهد داشت. پلتفرمی که با خودروهایی چون فولکسواگن گلف، آئودی A3، سئات لئون و… مشترک است. برای این کراساوور کوچک طیف وسیعی از پیشرانهها ارائه خواهد شد ازجمله یک موتور ۱ لیتری سه سیلندر و یک واحد ۱.۵ لیتری سه سیلندر که قدرتی بین ۹۰ تا ۱۲۵ اسب بخار خواهند داشت. همچنین سیستم چهارچرخ محرک هم برای آن ارائه خواهد شد اما بهاحتمالزیاد برای تیپهای بالایی بهصورت آپشن قابل سفارش خواهد بود.
انتظار میرود بتوانیم کراساوور سگمنت B فولکسواگن را اواخر سال آینده ببینیم که سپس با مدل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. شایعات اولیه نشان میدهند که احتمالاً قیمت این اتومبیل حدود ۲۱ هزار دلار خواهد بود و همچنین امکان ارائهٔ نسخهٔ اسپرتتر و قدرتمندتر R هم برای آن وجود دارد.
یاسین
۲۳ آبان ۱۳۹۵موتور یک لیتری سه سیلندر برای کراس اوور ساب کامپکت
جالب میشه احتمالا گشتاور خوبی ازش میکشن ولی طراحیش خوبه یه حالت ساده ولی دلنشینی داره
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵.
آفرین به فولکس واگن …
دارم تلاش این شرکت برای خروج از بحران رو کاملا حس میکنم .
خوشم میاد اصلا ناامید نمیشن …
برای رفع مشکل اقدام میکنن نه اینکه کاسه ی چه کنم چه کنم دست بگیرن .
انگار نه انگار اتفاقی افتاده …
فقط تلاششون رو بیشتر میکنن .
نوید جهرمی
۲۴ آبان ۱۳۹۵جون آلمانین. آلمانیا تا دقیقه 90 همون ریتم آهسته و پیوسته خودشونو حفظ میکنن و حساب شده و مطمأن قدم بر میدارن.
وحید
۲۳ آبان ۱۳۹۵از کنار جلو شده سانگ یانگ تیوولی
احمد باقری
۲۳ آبان ۱۳۹۵پشت سر هم، طراحی و ساخت. همیشه رو به جلو هستند.
رضا پ
۲۳ آبان ۱۳۹۵بالاخره فولکس تو طراحی خارجی یه نیمچه حرکتی کرد !
مهدی
۲۹ آبان ۱۳۹۵70درصد شبیه تیوولی 20 درصد AUDI و 10 درصد هم رنوکویید
سید امین فاخر
۴ آذر ۱۳۹۵ایول واقعا عالیه اما اگه اون طرح قرمزه ساخته شه بهتره چون شبیه یه اس یو وی واقعیه
چون اون رندر سبز فسفریه بیشتر شبیه حاچ بکه