جدیدترین و جذابترین هاچبک داغ فولکسواگن با نام گلف GTI TCR شناخته میشود. این خودرو اوایل ماه جاری عرضه شده و هماکنون نیز شاهد نمایش تواناییهای آن در رسانههای پرتغالی هستیم. اینجاست که ویدئوی پایین صفحه اقدام به نمایش جزئیات این گلف آتشین کرده و با توجه به آن میتوانیم تخمینی از تواناییهای TCR در خط مستقیم داشته باشیم.
زیر کاپوت این هاچبک توانا پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی قرار دارد که قدرت ۲۸۶ اسبی تولید میکند. این پیشرانه منحصراً با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری کرده و بهصورت استاندارد با دیفرانسیل لغزش محدود عرضه میشود.
این ویدئو برخی شتاب گیریهای سنگین را با فعال و غیرفعال بودن سیستم لانچ کنترل نشان میدهد. زمانی که لانچ کنترل غیرفعال است شتاب گلف یکدهم ثانیه سریعتر از زمانی است که لانچ کنترل فعال میباشد. به نظر میرسد این سیستم در خودرویی دیفرانسیل جلو خیلی ضروری نیست زیرا باعث اسپین بیشتر چرخها میشود.
این خودرو قیمت پایهی ۳۸۹۵۰ یورویی در آلمان دارد و هماکنون میتوان آن را سفارش داد.
علی
۹ بهمن ۱۳۹۷پدال جان امار فروش خاورمیانه ۲۰۱۸ نیست بزاری یعنی هند و اینا چیه اخه
Sina
۹ بهمن ۱۳۹۷همچین نوشته شتابگیری سنگین فکر کردم الان تو ۲ ثانیه رسید به ۱۰۰?
این پیش سلطان سیویک عددی نیست
M
۹ بهمن ۱۳۹۷گلف هم به اندازه خودش اصالت و طرفدار و نقطه قوت داره
ولی شاید شما مفهوم شتابگیری سنگین رو درست نفهمیده باشید شتابگیری سنگین لزوما شتابگیری خیلی سریع نیست شتابگیری سنگین یعنی به کار گرفتن حد اکثر توان ماشین برای شتابگیری فشار کامل برای شتابگیری به ماشین وارد بشه حالا میتونه اون ماشین پراید باشه که شتابگیری سنگین 0 تا 100 واسش 14 تا 15 ثانیه باشه میخواد تسلا رودستر با شتاب 1.5 باشه
M
۹ بهمن ۱۳۹۷صدای انجین نسبت به چهار سیلندر فوق العادس
امیر.عارف
۹ بهمن ۱۳۹۷ماشین هیجان انگیز و سرگرم کننده ای ساخته که هم برای مصرف روزانه و هم برای کل کل هیچ وقت کم نمیاره
مسعود
۱۰ بهمن ۱۳۹۷نویسنده احتمالا از عبارت سنگین خیلی خوشش میاد ! :))
شتاب گیری سنگین .. !! یا مطلب چند وقت پیش نویسنده با عنوان ( احتمال سرمایهگذاری سنگین جیلی در لوتوس ) !! :))