فولکس واگن

عدم تولید فولکس پولو R به خاطر تقاضای پایین

از آئودی A1 گرفته تا Q8 و احتمالاً Q9، همیشه نسخه پرفورمنس S این خودروها تولید شده و البته که ژرمن‌ها به خاطر تولید چنین محصولاتی شناخته شده‌اند.

البته کمپانی مادر آئودی یعنی فولکس‌واگن همین روند را در پیش نگرفته است. قطعاً فولکس هم دارای سبد محصولات اسپورت خود با نام R می‌باشد به گونه‌ای که تی راک R در سال پیش و توارگ R هم چند هفته پیش معرفی شده است. حتی محصولات الکتریکی ID نیز دارای نسخه R خواهند بود.

جدیدترین عضو این خانواده یعنی گلف R هم در آینده نزدیک تولید خواهد شد و طبق گفته‌ها ماشینی فوق‌العاده برای رانندگی خواهد بود.

اما مدیر ارشد بخش R فولکس‌واگن می‌گوید گلف R کوچک‌ترین عضو این خانواده خواهد بود.

جاست کاپیتو گفته است:

پولو R در ذهن ما نیست زیرا اگرچه علاقه‌ای برای چنین خودرویی وجود دارد اما تقاضا برای آن خیلی پایین خواهد بود تولید چنین خودرویی از نظر هزینه‌ها منطقی نیست.

تقاضا اصلی‌ترین دلیل فولکس‌واگن برای تولید خودرویی جدید است بنابراین اگر پولو R محصول پر تقاضایی نباشد قطعاً تولید نخواهد شد.

از سال ۲۰۱۴ تاکنون شایعاتی درباره تولید پولو R به گوش رسیده اما حالا می‌دانیم که چنین کاری رخ نخواهد داد. البته در سال ۲۰۱۷ به تولید پولو R با قدرت ۳۰۰ اسبی اشاره شده بود و همه امیدوار تولید چنین محصولی بودند.

به نظر می‌رسد تمامی امیدها برای تولید یک خودروی کوچک آتشین نقش بر آب شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۴ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (4151 ديدگاه)

    ماشینی که یک باکس آب معدنی توش جا نگیره باید جمع بشه بره

    1. Hamidreza

      ۴ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      هر هر هر هر !
      فک کنم شما یه کارخونه آب معدنی هست نه یه باکس
      تو تسلا جا میشه؟

    2. Me

      ۴ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (314 ديدگاه)

      همین الان که دارم کامنت میزارم دو ساعته عقب یه پولو نشستم و دارم به اره کردن زاونوهام فکر میکنم
      مشکلش فضای پای هر ۴ سرنشینه اما صندوقش راضی کننده ست

  2. رامتین

    ۴ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    مشخصا پولو R تولید نمیشه، چون تقاضا برای نسخه های پرفورمنس هاچبکهای کوچک، خیلی کمه، چراکه قیمت بالایی پیدا میکنه. حتی گلف R هم با قیمت 45000دلار قیمت تندی داره و تقاضاش ازین جهت کمه که خیلی ظاهر خوب و لوکسی نداره و خیلی راحت میشه با 50هزار دلار وارد محدوده s3 یا tts شد که همین پرفورمنس را با قیمت کمی بیشتر میده. بنظرم بین همه محصولات فولکس، آرتئون ویژگیهای طراحی، لوکس بودن و عملکرد متوازنتری ارائه میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا