امسال مراسم جوایز طراحی آلمان در فرانکفورت برگزار شد و در ردهٔ وسایل نقلیهٔ مسافری، فولکسواگن توآرگ توانست بالاترین افتخار و جایزهٔ طراحی را از آن خود کند. این کراساوور لوکس آلمانی از سوی بخش عمدهای از کارشناسان مورد تحسین قرار گرفته است. پرچمدار فولکسواگن به لطف طراحی بدون زمان و کاربردی، کابین شیک و با تکنولوژی بالا و فاکتورهای سرگرمکننده موفق به کسب این جایزهٔ ارزشمند شده است.
اتفاقنظر نهایی داوران در رابطه با این خودرو عبارت است از:
فولکسواگن با نسل سوم توآرگ در همهٔ قسمتها طراحی ظریف و بدون زمانی را ارائه کرده که از لحاظ فرم و تکنولوژی مطلوب است و بهخوبی ویژگیهای کلاسیک فولکسواگن را به تصویر کشیده است. این کراساوور فوقالعاده، پکیجی هماهنگ از توجه به جزئیات و کیفیت چشمگیر را در طراحی جمعوجوری ارائه کرده است. این خودروی خانوادگی بینقصی است که از همه لحاظ چشمگیر و سرگرمکننده است
در همین حال، رئیس بخش طراحی فولکسواگن آقای «کلاوس بیشاف» نیز گفته است:
توآرگ از شخصیتی صمیمی برخوردار است و نیازی به اثبات خود ندارد. ما این شخصیت حاکم و سلطهگرای توآرگ که بر پایهٔ آرامش و سادگی آن استوار است را در نسل جدید تکمیل کردهایم
احمد
۲۴ بهمن ۱۳۹۷واقعا زیبا و با وقار هست…
حتی نگاه کردن بهش هم لذت بخش هست
..::Majidio Lamborghini::..
۲۴ بهمن ۱۳۹۷فولکس هم زده تو خط لوکس سازی ! پا تو کفش همه میکنه !
بشین سر جات میدونیم کارت خیلی درسته اما لوکس سازی رو بذار واسه همون آئودی.
الان آئودی هم قیمت بعضی ماشیناش مثل A1 در حد 20 هزار دلاره و لوکس حساب نمیشه !
وقتی پولو و ایبیزا هستن چه لزومی داره A1 با قیمت 20 هزار دلار ساخته بشه؟
شرکتی که سوپراسپرت 250 هزار دلاری میسازه و برای تولید هایپرکار برنامه داره دیگه نباید سراغ تولید هر ماشینی بره
sina
۲۴ بهمن ۱۳۹۷حالا فولکس لوکس بسازه ادم کنار میاد ولی اخه ایودی A1 با قالپاق بیست هزاری رو ادم کجای دلش بذاره !!!!
نوید جهرمی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷نظر شخصیمه. به نظرم چند اتفاق مثبت میفته. اعتبار برندشو بالا میبره. حاشیه سود بیشتری برای خودش رقم میزنه(حتی در سئات و اشکودا ماشین های گرون تر و با امکانات تری و میفروشه و اونا رو از بازار اقتصادی داره فاصله میده) به بازار هدفاش داره با تمرکز بیشتری محصول ارائه میده. و مشتری رو برای خرید محصولات آینده الکتریکی و بعضا گرون آماده میکنه.
البته همپوشانی در فروش یا رقابت برندهای داخلی بارها در فولکس دیده شده. انگار میخواد نشون بده هر برند، آزادی عمل خودشو داره.
emad1990
۲۵ بهمن ۱۳۹۷لوکس سازی برندی مثل فولکس که خودش تو زیر مجموعه هاش برند لوکس اعودی رو داره میتونه همپوشانی محصولات رو باعث بشه .که نتیجش میشه رقیب شدن محصولات خودشون و ضربه دیدن از ناحیه فروش
به نظر من کار درستی نیست اگه واقعا رویه ش همین باشه
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ب ام و دوستانX3M وX4Mمعرفی شدن
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X3M-2019-images-05-1.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X3M-2019-images-02-1.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-exterior-06.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-exterior-07.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-interior-02.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-interior-04.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-X3M-photo-02.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-X3M-photo-01.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-exterior-01.jpg
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/First-Ever-BMW-X3-M-2000.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X3M-X4M-wallpapers-download-01.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X3M-2019-images-08-1.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X3M-X4M-wallpapers-01.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/BMW-X4M-Competition-interior-01.jpg
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷دوستان فعلاچندتاعکس ازX3MوX4Mفرستادم واستون
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X3-M-Competition-F97-Interieur-01.jpg
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X3-M-Competition-F97-Interieur-15.jpg
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X3-M-Competition-F97-01.jpg
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X3-M-Competition-F97-23.jpg
https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2019/02/2019-BMW-X3-M-Competition-F97-19.jpg
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷https://autoexpress.marfeel.com/statics/i/ps/cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/article_main_image/public/2019/02/01_22.jpg?itok=ZvzgXO7b&mrf-size=l
https://autoexpress.marfeel.com/statics/i/ps/cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/article_main_image/public/2019/02/02_22.jpg?itok=-k80xOGs&mrf-size=l
https://autoexpress.marfeel.com/statics/i/ps/cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/article_main_image/public/2019/02/04_22.jpg?itok=-avD0uK5&mrf-size=l
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷این ماشین یعنی فولکس واگن توارگ در بررسی مجله carwoowامتیاز6/10 روگرفته که واقعا ضعیف بوده نسبت به ولووXC90که امتیاز8/10 رو گرفته
مانی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷مرسدس جی الای جدید رو هم میگفتی ۱ امتیاز کمتر از بیام و گرفته
توضیحات رو کامل بخون(اگه سخته google translateخیلی کمک میکنه)
در مورد مرسدس نوشته امتیاز کمتری گرفته چون مدل پایه جی ال ای
(فک میکنم ۴سیلندر دیزل هست)خیلی ساده هست و حتی سیستم تعلیق ساده یی داره
اگه مدلهای متوسط رو با امکانات مناسب مقایسه کنی قضیه کاملا فرق میکنه
و از همه نظر از X5 سرتره یا کمِ کمش برابر با X5 هست
و اینکه اگه ممکن لطف کن تو تمام مقالهها ۱۰تا پست راجع به بیام و نزار
باز هم خودت میدونی،هر جور راحتی
در ضمن این carwoow که میگی خیلی دنبالش گشتم و پیدا نشد
منظورت carwow هست؟
Khosrow
۲۴ بهمن ۱۳۹۷واقعا زیباست / ظرافت و تناسبات طراحی ش بینظیره ..
سام
۲۴ بهمن ۱۳۹۷به نظرم نسل جدید توآرگ نه تنها جذاب ترین بلندقامت در تاریخ فولکس واگن است بلکه باید آن را یکی از زیباترین خودروهای ژرمنی دانست که در یک دهه اخیر روانه بازار دشه است.
احمدرضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۷یه مدت از فلوکس واگن بدم میومد
ولی الان خیلی دوس دارم
حرف نداره