در خانوادهٔ فولکسواگن گلف نسخههای پرفورمنس زیادی وجود دارد. از نسخههای دیزلی و هیبریدی GTD و GTE که بگذریم، مشهورترین و احتمالاً محبوبترین نسخهٔ پرفورمنس گلف مدل نمادین GTI است؛ اما این قویترین مدل گلف نیست چراکه عنوان پرچمدار خانوادهٔ این هاچبک محبوب در اختیار نسخهٔ قدرتمند و چهارچرخ محرک R است. فولکسواگن اما برای پُر کردن شکاف بین مدلهای GTI و R نسخهٔ بنام GTI TCR را در نظر گرفته که بر اساس GTI دیفرانسیل جلوی معمولی ساخته میشود.
حال پروتوتایپ نسل جدید GTI TCR تقریباً بدون پوششهای استتاری رؤیت شده است. احتمالاً فولکسواگن فکر کرده با حذف پوششهای استتاری بدنه و نشانهای این پروتوتایپ قرمزرنگ، مردم آنرا با GTI معمولی اشتباه خواهند گرفت ولی ما میدانیم این خودرو پروتوتایپ GTI TCR است. البته این گلف پرفورمنس در ظاهر تفاوت چندانی با GTI معمولی ندارد.
بااینحال تغییراتی در ظاهر GTI TCR ایجاد شده تا از نسخهٔ معمولی متمایز شود که شامل بازطراحی سپر جلو با ورودی هوای بزرگتر، اسپویلر روی سقف بزرگتر و تفاوتهایی در دیفیوزر عقب میشود. فعلاً از داخل این نسخه تصویری نداریم ولی انتظار میرود GTI TCR به صندلیهای اسپرتتر با تودوزی اختصاصی و همینطور تریم فیبر کربنی مجهز باشد. علاوه بر این، احتمالاً فولکسواگن ویژگیهای منحصربهفردی را هم به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و همینطور صفحه آمپر این هاچبک داغ اضافه خواهد کرد.
گلف GTI TCR مثل GTI معمولی هاچبکی محرک جلو خواهد بود و از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ برادر معمولی خود استفاده خواهد کرد که نیروی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه انتقال پیدا میکند. خروجی این موتور فعلاً مشخص نیست ولی میتوانیم انتظار قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار را داشته باشیم. این در حالی است که GTI TCR کنونی ۲۹۰ اسب بخار قدرت و GTI معمولی جدید ۲۴۵ اسب بخار قدرت دارد. در همین حال، گلف R چهارچرخ محرک آینده احتمالاً حدود ۳۳۳ اسب بخار قدرت خواهد داشت. گلف GTI TCR جدید باید تا پیش از پایان سال جاری معرفی گردد.
917
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹نسل قبلیش رو بیشتر دوست دارم پخته تر بود. از ورودی های هوای قلابی خوشم نمیاد چراغا و چرخاشم انگار یکم کوچیکه
امین
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان شما بین این و رنو مگان RS کدوم رو انتخاب میکنید؟
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹گلف در تمام زمینه ها سر تره
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من نمیفهمم دلیل موفقیتش چیه
Hamidreza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اسم و رسم
کیفیت
خدمات پس از فروش
تبلیغات
شهرت
عشق
خودروی مردم!!!
چرا نباید اینو خرید؟ ظاهر زیبا + راحتی + پرفورمنس …
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من پراید و ترجیح میدم
پراید +پراید= پرادو
قرص می خورم خوب میشم
Hamidreza
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹خب تو مشکل داری که پراید رو میخوای دیگه
خیلی مهم نیس
سلیقس اما خب این سالاره
ممد ژانگولر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹hamidreza داداش کلوچه نگیم چی بگیم ؟!
ملت بدبخت در آرزوی همین کلوچه هم توش موندن
کلوچه ۱۵۰۰میلیارد تومنی ندیده بودیم که دیدیم
سینا BMW
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹جیمز می یه مستند داره به نام خودرو های مردمی ( یا یه اسم دیگه)
داخلش میگه چرا بعضی ماشینای معروف مثل گلف ، جیپ، لندروور چرا به موفقیت رسیدن،
خیلی جالبه
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹باید سوار شی تا درک کنی
ز
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹یه زمانی به عشق گلف رفتم گل گرفتم ماشین خوبی بود ولی مجبور شدم بفروشم 206 گرفتم بخاطر خدمات و قطعاتش هرچند اونیم که گرفتم مالی نبود قطعاتش همه جا هست ولی مفت نمی ارزید خدماتشم مفت نمی ارزید کلا گیرکردیم تو قفس شیشه ای همه چی رو میبینیم محدوده حرکتی اندازه قفسه
sina
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹از دید من اونقدی فاصله ندارن برای معرفی یه مدل برا پر کردن فاصله شون
ترجیحم هم GTI هست با توجه به قیمت و مساله الایندگی