فولکسواگن دریافته که مشارکت با دو غول خودروسازی ایران یعنی ایرانخودرو و سایپا نمیتواند راهکاری مطلوب باشد. این را میشد از تجربیات رنو نیز دریافت نمود. در عین حال این شرکتهای دولتی تنها از مشارکت، به دنبال بُعد تبلیغی آن هستند و با وارد نمودن خودروهای گران قیمت و در تعداد معدود، میخواهند به سلطه خودروهای پرفروش و قدیمی خود استمرار بخشند. طبیعی است که چنین روندی برای شرکتهای خارجی که دنبال بازار بزرگ ایران هستند نمیتواند قابل قبول باشد.
از سویی ایرانخودرو با پژو و فیات به توافق رسیده و تمایلی برای مشارکت با فولکس نیز ندارد. همین موضوعات باعث شده تا این دو شرکت برای از سر واکردن فولکس، ماجرای رسوایی آلایندگی موسم به دیزل گیت را بهپیش بکشند و صلاحیت فولکس را بدین ترتیب زیر سؤال ببرند. در هر صورت به نوعی از عدم مشارکت فولکس با این دو شرکت بزرگ دولتی باید خوشحال نیز بود.
Ice
۲۷ بهمن ۱۳۹۴خداکنه با یکیش توافق کنن و بیاد به ایران بابا از پژو خسته شدیم به کی باید بگیم
ارش
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ایرانخودرو و سایپا دو غول بزرگ!!غول بودنشون تو حلقشون
Ashkan
۲۸ بهمن ۱۳۹۴مهم ترین ادامه همکاری بین ایران خودرو و پژو این بود که غرامت بگیرن ازشون واز مشکلات مالی فرار کنن
اما مدیرای پژو به این فکر میکنن بعد دادن غرامت تا چند سال دیگه این بازار واسشون سودآوره و غرامته پرداختی در مقابل مبلغ به دست آمده هیچی نیست
این است تفاوت مدیریت ملی و غربی
جای که مدیرانش پراید میدن ملت و مرگ بر امریکا میکنن آقازاده های این افراد در امریکا ماشین امریکای سوار میشن
محمد
۲۸ بهمن ۱۳۹۴باهیچکدومشون نبایدبیادایران…مسقل بتونه بیادبهتره…اخه سابقه ایران خودرو وسایپاخیلی خرابه..گندمیزنن به برند فولکس
محمد
۱ اسفند ۱۳۹۴برنامه تخت گاز چه ربطی به نگاه مردم جهان نسبت به پژو داره؟!
کلارکسون به خاطر وطن پرستیش و نفرت از فرانسوی ها تمام تلاششو کرده تا بگه انگلیس خوب و قدرتمنده و فرانسه واقعا متقلب و آشغال سازه!
حرفی بزن که بتونی زیرشو امضا کنی
سهیل
۳ اسفند ۱۳۹۴کجا موفقیت خیییلی گنده ای بدست اورده؟؟؟؟؟
کیا و هیوندای از پژو موفق ترن
پژو فعلا فیریک زده توی موتورهای1600سی سی
سعید
۲۷ بهمن ۱۳۹۴میگن میمون هر چی زشت تر بازیشم بیشتر،
ایران خودرو و سایپا اصلا در چه مقامی باشن که آلایندگی فولکس رو به رخش میکشن، یه نگاهی به هوای بالاسرتون بیندازید، بابا شما فرقون هاتون یورو سه رو هم به زور پاس میکنه اونوقت از فولکس ایراد میگیرد.
خوبه والا، سنگ پاشور رو سفید کردید.
اصلا هر چه کمتر با این دوتا همکاری کنن بهتر، با خصوصی ها همکاری کنن تا بازار رقابتی تر بشه.
sina
۲۹ بهمن ۱۳۹۴احسن….اینا با هم ؛دسته کرکره کارخونه ی عظیم و خوش ساخت آلمانی تبار نمیشن که ازش ایراد میگرند…آتش سوزی ماشیناشونو یادشون رفته ….بی وجدانها
احسان(احسان)
۲۷ بهمن ۱۳۹۴سمند و پژو پراید هر کدوم به اندازه 20 تا فولکس جتا و پاسات هوا رو الوده می کنه اونوقت باید خوشحال باشیم که نمیان ایران؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد باقری
۲۷ بهمن ۱۳۹۴عجب دلیل بیخودی برای ادامه روند تولید ماشینهای بیخودشون آوردن.
ahmad
۲۷ بهمن ۱۳۹۴اگر این خودروسازان دولتی (ایرانخودرو و سایپا ) اجازه دادن فولکس با قیمت پایین تر و رقابتی به بازار ایران بیاد و در رنج قیمت پایین با آشغال های سی سال پیش اونها رقابت کنه من اسممو عوض میکنم!
آروین
۲۷ بهمن ۱۳۹۴آخه اگه همه فروششون رو بخوان فولکس و فیات و پژو های جدید بدن که دیگه فرقوناشون فروش نمیره!
Hamin
۲۷ بهمن ۱۳۹۴اینجور که بوش میاد حالا حلاها باید تو کف گلف بموونیم… :-(
MjM
۲۷ بهمن ۱۳۹۴اگه بذارن که مستقل وبا شرکتهای خصوصی فعالیت کنه خوبه …اگه!
به امید نابودی مونتاژکاران داخلی…
خسته شده
۲۷ بهمن ۱۳۹۴از سویی ایرانخودرو با پژو و فیات به توافق رسیده و تمایلی برای مشارکت با فولکس نیز ندارد. همین موضوعات باعث شده تا این دو شرکت برای از سر واکردن فولکس، ماجرای رسوایی آلایندگی موسم به دیزل گیت را بهپیش بکشند و صلاحیت فولکس را بدین ترتیب زیر سؤال ببرند. در هر صورت به نوعی از عدم مشارکت فولکس با این دو شرکت بزرگ دولتی باید خوشحال نیز بود!!!!!!!!! جالب بود فولکس که بزرگترین خودروساز اروپاست و پردرآمدترین اتومبیل ساز دنیا صلاحیت نداره در ایران!!!!!!!!!!!! کار کنه کسی که پژو میخره لیاقت سوار شدن فولکس و نداره کشوری که درآمد سرانش 4500 دلاره و تولید ناخاص داخلیش اندازه درآمد فولکس هم نمیشه حق نداره ***
AliASg
۲۷ بهمن ۱۳۹۴خدا کنه بیاد عاشق شیراکوعم من گلف که جای خود داره
یاسین
۲۸ بهمن ۱۳۹۴عارضم به حضور همگی فک کنم اولین بار که شنیدم پیشرانه ی ۵سیلندر هم داریم یکی از محصولات همین فولکس واگن رو بهم معرفی کردن که یاد ندارم اسمش چیه!؟ولی خواستم بگم که همون جور که آدما رو نباید بخاطر یه اشتباه قضاوت کرد،بنده بخاطر یه اشتباه که اونم در یه برهه ی زمانی خاص بوده این شرکت رو زیر سؤال ببرم(قابل توجه خودروسازای خودمون که به جای برطرف کردن مشکلات اونا رو تبدیل به معضلات میکنند)!بنده ترجیح میدم فولکس واگن بیاد تا اونا!چون هنوز قورباغه هاش رو تو خط تولید نگه داشته!که اونا اینجور نام و نشان از خود ندارن!
volvo Fh
۲۸ بهمن ۱۳۹۴وای اگه فولکس بیاد هممون در اثرآلودگی هوا میمیریم.من حاضرم بمیرم ولی فولکس بیاد.
علی
۲۸ بهمن ۱۳۹۴چرا؟
سعید
۲۹ بهمن ۱۳۹۴چون آدم با دود فولکس بمیره باکلاس تره تا با دود پراید و پژو بمیره.
پوریا
۳۰ بهمن ۱۳۹۴چرا جو میدین !! با کرمان موتور قرارداد بسته شده . 3 تا محصول هم به زودی برای فروش گذاشته میشه. زودتر از پژو و فیات !!!
ahmad
۴ اسفند ۱۳۹۴آقا من خودم لیفان X60 دارم.یه قطعش خراب شد بردم نمایندگی،بعد میگن قطعشو نداریم.این قضیه که دارم میگم مال 4 ماه پیشه،هنوز که هنوزه هم هر بار میرم، می گن قطعه نداریم.آقا این کرمان موتور هم یه جور ایران خودرو یا سایپای جدید به حساب میاد ولی هنوز دستش رو نشده.مشکلات نمایندگی های کرمان موتور:1-نبود قطعات خودرو ها(البته اضافه کنم که این مورد بیشتر در نمایندگی های شهرستان ها حس میشه)
2-اگه اشکالی برا ماشین پیش بیاد،یه جای دیگشو جلوت باز و بسته میکنه بعد میگه درست شد برو به سلامت.
3-پشتیبانی ضعیف شرکت اصلی از نمایندگی ها.
این تجربه ی من بود به عنوان کسی که یکی از محصولات کرمان موتور رو داره.
با تشکر از سایت خوب پدال
کامران
۵ اسفند ۱۳۹۴فولکس جان نگران رسوایی نباش اینجا
چینی ها ماشین هاشون رو ما تست میکنن رسوایی نداریم که
فولکس جان ما اینجا SUV دیفرانسیل جلو تولید می کند رسوایی نداریم که
بیا که رسوایی های تو توی سوتی های صنعت گر های ما گمه……
مهدي
۱۳ اسفند ۱۳۹۴بابا ول کنید این پژو … برید سراغ خودرو سازهای دیگه خسته شدیم از این برند های تکراری.
سیاوش
۳ فروردین ۱۳۹۵تاریخ ثابت کرده در این سالیان اخیر مدیران ایران خودرو و سایپا به هیچ وجه صلاحیت در دست داشتن صنعت خودرو کشور عزیزمون ایران رو ندارن چون افرادی بی لیاقت ، خودخواه ، زور گو ، گران فروش ، نداشتن قدرت خلاقیت و ابتکار ، عدم استفاده از تکنولوژی های جدید و مدرن در طراحی و تامین قطعات خودرو ، نداشتن قدرت تحلیل بازار ، نداشتن برنامه ای مشخص برای آینده صنعت خودروی ایران ، خو گرفتن به عادت بد مونتاژ کاری ، دروغ گفتن به مردم در مورد خودروی ملی و اینکه خودروی ملی کاملا ساخت داخل و ملی هست ، اهمیت ندادن به سلیقه مردم از نظر طراحی خودرو ، اهمیت ندادن به قدرت خرید مردم ، اهمیت ندادن به ایمنی و کیفیت خودروها ، اعتقاد نداشتن به تحقیق و پژوهش در صنعت خودرو سازی ، اعتقاد نداشتن به خدمات پس از فروش ، عادت کردن به دروغ گفتن به مردم ، تمرکز بر کار ها و مشاغلی به غیر از خودروسازی توسط مدیران این دو شرکت ایرانی ،توهین کردن مسئولین وزارت صنعت و مدیران خودروساز ها به مردم در رسانه ها به جای معذرت خواهی از مردم و دهها دلیل دیگر که ثابت میکنه مدیران فعلی ایران خودرو و سایپا هدفشون در صنعت خودروسازی چیز دیگریست و همه موارد فوق دلیل بر این هست که سریعا مدیران این دو خودروسازی باید عوض بشن و جای خودشون رو به مهندسین جوان ، خلاق ، باهوش باغیرت ایرانی بدهند
احسان
۱۲ فروردین ۱۳۹۵معذرت میخوام اما، چه غلطا…،ایرانخودرو. نمیتونه ماشین 10 ،20 ساله رو درست وحسابی بزنه اونوقت میاد باسه فولکس. سرشاخ. میشه؟