به نظر میرسد که فولکس واگن برای تولید مدل Dune که در اصل مدل شاسیبلند بیتل میباشد، تصمیم خود را گرفته است. در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد، مدل تولیدی این خودروی کانسپت را در نمایشگاه دیترویت امسال خواهیم دید.
فولکس میگوید که همه چیز در مورد این خودرو امکانپذیر است. بنابراین بیتل دیون میتواند تبدیل به یک خودروی واقعی شود. با این وجود، پیشرانه این خودرو احتمالاً تعدیل میشود و یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژر با توان ۲۰۷ اسب بخار درون آن قرار میگیرد که با یک گیربکس DSG شش سرعته جفت میشود. این پیشرانه توان کافی برای دستیابی به شتاب صفر تا صد ۷.۳ ثانیه و نهایت سرعت ۲۲۷ کیلومتر بر ساعت را فراهم میکند. این خودرو، همانند تمام بیتل ها از انتقال نیرو به چرخهای جلو بهره می برد و یک قفل دیفرانسیل الکترونیکی XDS نیز برای آن منظور خواهد شد. بدین ترتیب، خانواده بیتل علاوه بر مدل کوپه و کابریولت، یک مدل شاسی بلند را نیز پذیرا خواهند شد.۵۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳خداییش میترسم این تب شاسی بلند سازی آخرش به تشنج(!) منتهی بشه! بازم این دیون از بنتلی جالب تر هستش.توی پست بنتلی نظر ندادم چون واقعا نظرم نسبت بهش منفی بود.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
داداش من بهت دیس دادم . چون باهات مخالفم . اخه مشتری ایی که دوست داره
امکانات و تجهیزات و تجمل و لوکس بودن رولزرویس و ، بنتلی ، و … را
همراه با یک حس شاسی بلند داشته باشه باید چیکار کنه ؟؟؟ باید بهش نه بگی
؟؟؟
کسی که دوست داره طراحی و خصوصیات یک لامبورگینی رو با حس یک شاسی بلند
داشته باشه ، چیکار باید بکنه ؟؟؟
همینطور استون مارتین . جگوار . مازراتی و …….
شما خودتو بذار جای رییس کمپانیه فولکس یا حالا بنتلی .
وقتی رولزرویس به فکر ساختن شاسی بلند میفته و قدم در راهش میگذاره ،
شما به فکر نمیفتی ؟؟؟ میشینی نگاه میکنی ؟؟؟
شما بازار رو دو دستی تقدیم رقیب میکنی ؟؟؟
هر برندی کمبود خودشو یکجور جبران میکنه . حالا میخواد برند سوپر لوکس
باشه . یا لوکس یا معمولی یا اقتصادی . فرقی نمیکنه .
این کار ها برای صاحب شدن درصد بیشتری از بازاره . همه در تلاش هستند تا
درصد مالکیت خودشونو در بازار بیشتر کنند .
الان دوره و زمانه طوری شده که معنی خاص بودن فرق کرده .
یعنی معناش در طول زمان فرق میکنه .
یک زمانی خاص بودن به این بود که ماشین هرچی تعداد سیلندرش بیشتر
باشه ، خاص تره .
یک زمانی خاص بودن به اندازه ی ماشین ها بود .
یک زمان خاص بودن به گکرانتر بودن بود .
یک زمان خاص بودن به اندازه سپر ها و استیل بودن انها بود . هر زمانی
فرق میکنه .
قبول کن خودت هم بودی دست به کار میشدی .
نمیشه قد بود .
امین
۳ تیر ۱۳۹۳ولی فولکس اصلا از رقبا در ضمینه شاسی بلند سازی عقب نیست بلکه میشه گفت تا حدودی هم نسبت به بعضی هاشون سر تره
Touareg
Touareg Edition X
Tiguan
تازه اگه زیر مجموعه هاش مثل آئودی هم درنظر نگیریم
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳امین این حرفت خیلی اغراق امیز بود!
تویوتا سکویا
لندکروز
4رانر
پرادو
هایلندر
اف جی
ونزا
راو 4
فولکس چی؟ تو امریکا همش دو تا شاسی بلند داره!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
زیگما تو برای یک شهری بسی .
گفته نسبت به بعضی هاشون .
بعدشم معیار فقط بازار امریکا نیست . همه جای دنیا مهمه .
بحث فروش نیست که .
شماها همش بازار امریکارو میبینید .
مگه فقط مردم امریکا ادم هستند ؟؟؟
همش امریکا . امریکا .
الان جیپ چروکی و فورد اج از نگاه مشتری ، جزو بدترین
ماشینها هستند .
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳خب الان چه ربطی داشت که اون ماشین ها بد هستن؟
چرا بحث رو میخوای عوض کنی؟
چه ربطی داشت اخه؟
(در اون لیست رضایت مشتری بر اساس میزان هزینه هوی خودرو بود که سری 7 هم جزوشون بود!)
اقایون خانوما ببینید ما داریم سر شاسی بلند های خودروسازان حرف میزنیم، بعد اون وقت این اقا داره درباره میزان تا رضایتی از یه خودرو دیگه حرف میزنه
منطق رو ببینید!
بازار معیار دنیا امریکاست و موفقیت کلی خودروسازان ، نتیجه فعالیتشون در بازار کاملا رقابتی امریکاست . هیچ ربطی هم به این نداره که کی ادمه و کی ادم نیست! سریع میخوای بحثو بکشونه به چیزای دیگه
بحث بر سر بازار معیار هست
فولکس واگن در بازار معیار و رقابتی امریکا دو تا شاسی بلند بیشتر نداره که فروششون باعث خنده هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
اخه نویسنده های پدال اینجور مطالب رو نمینویسند .
چون بعضا به ضررشون است .
ایرادی که به ب ام و وارد بود هزینه های بالا و مصرف بالا .
نه گرانتی رایگان برای خودرو .
حداقل تو به نویسنده های پدال بگو که ازینجور مطالب
که امریکایی ها توش رتبه دارند بنویسند !!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود . در ضمن توی ازمایشی که بین چنتا برند امریکایی و
ژاپنی و کره ایی بود ، بین 8 تا خودر ، فولکس توارگ
رتبه ی 7 رو به دست اورده بود . رتبش اصلا خوب نیود .
من ترسی ندارم از گفتن اینجور مطالب .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
مثلا خیلی برام جالبه که چرا نویسنده ی پدال این مطلب
را ترجمه نکرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!
( بیاعتنایی مدیران جنرال موتورز به هشدارهای مشکل کیفیت )
خیلی برام عجیبه . شایدم به نفعش نیست .
اصل بی طرفی باید در انتخاب مطلب هم رعایت بشه .
درسته ؟؟؟؟
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳البته من هم باید اینجور […]ها رو در بحث با یک دیپلمه در نظر بگیرم!
کسی که از اهمیت بازار معیار و بحث رقابت آگاه نیست…..لااقل تحصیلات داشنگاهی ندارید در حالی که قصد نظر دارید، کمی مطالعه کنید!
ما میگیم معیار قضاوت بازار امریکاست، بعد ایشون حرف از ادم بودن میزنه!
نه خدایی میلاد چی فکر کردی و این جمله رو گفتی؟
هر چی فکر میکنم نمیتونم بفهمم اخه بازار معیار چه ربطی به ادم بودن داره؟
اقعا که….
نمیدونم برات مهمه یا نه ولی وقتی این جملتو خوندم، کمی بهت شک کردم….ببخشیدا
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳من نمیتونم ترجمه کنم و کارم در بحث ترجمه ضعیفه
ثانیا من نویسنده بخش اخبار روزانه نیستم و فقط برخی از چیز ها رو که در موردشون اطلاعات دارم عنوان میکنم در سایت.
دیدی که تو اون لیست سری 7 هم بود! لیست هم بر اساس هزینه خودرو بود .
خب حالا من چیکار کنم که اون فولکس اون رتبرو اورد و تو ادم نترسی هستی! چه ربطی به این بحث داره؟ خیلی مسخرس
ما داریم در مود شاسی بلند های خودروسازان حرف میزنیم، این اقا در مورد نترس و بی باکیش صحبت میکنه!
راستی یجور حرف میزنی انگار من وکیل خودروسازای امریکایی هستم! به من چه؟
اصل بی طرفی اینجا چی میییییگه؟
مگه پدال روزنامس که همه مطالب رو منتشر کنه؟ (و اگر از نظر تو یک سری چیزارو منتشر نکنه پس طرفداره یه برنده! بی طرفی در مطلب ها مشخص میشه نه در اینکه چیرو منتشر کنه یا نکنه چون پدال روزنامه وار کار نمیکنه)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود . چون بیشتر حرف های شما از بازار امریکاست .
بیشتر امار و نتایج نظر خواهی که برات مهمه از بازار
امریکاست . نه از کل مردم دنیا .
ربطی هم به دیپلم و لیسانسه هم نداره . به کسی جسارت
نکردم ، اما چون در این مملکت دارم زندگی میکنم ، از
نحوه نمره دادن های استادان و گرفتن مدرک با خبرم .
پول بده نمره بگیر . مدرک بگیر .
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳میلاد جان دقیقا به میزان سواد ارتباط داره!
وقتی کسی بازار معیار رو با ادم بودن مقایسه میکنه…..من دیگه حرفی در این مورد نمیزنم….
منم جون کندم تلاش کردم زحمت کشیدم دانشگاه خوب و رشته مناسب قبول شدم و نمیشه با منی که اینکارو کردم با کسی که این مسیر رو طی نکرده، یک جور برخورد کرد….ببخشیدا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
خب این نظر تو هست و برای خودت هم محترمه .
نمیشه کاریش کرد .
پس اگر این معیار شما باشه ، شما هم نمیتونی از مهندس ها
و متخصص های خودرو ایراد بگیری ، چون در حد اونها
تحصیل نکردی و نمیدانی .
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳من در جایگاه مصرف کننده نظر میدم و ارزش نظر من هم یه جایگاه خاص خودشو داره…..(که البته بالاتر و مهم تره)در ضمن من نگفتم جون تو دیپلمه هستی نباید نظر بدی! فقط گفتم میبایستی که من در نظراتم با چنین افرادی، جور دیگر رفتار کنم.
فقط همین
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
بله حرف شما درسته . نظر شما به عنوان یک مصرف کننده
خیلی مهمه. اما کمپانی هم قرار نیست نظرات تک تک افراد
رو در نظر بگیره . معیار عموم هستند نه تک تک .
از نظر شما فولکس بیتل ماشین زنانه است اما از نظر
بقیه اینطور نیست . هرکسی نظر خاص خودشو داره .
نظرات مشتری برمیگرده به ظاهر . کیفیت . راحتی و ….
نه در محاسبات فنی و ….
volkswagen
۴ تیر ۱۳۹۳دوستان نظرتون چیه یه قرار دعوا بزارید !!!!
شوخی کردم اینجا همه دوست هستیم
میلاد جان شما در چهارچوب ادب به زیگما توهین می کنی و فندک رو میزنی بعد اون هم مجور به توهین می شه
زیگما جان قبلا هم بهت گفتم فولوکس تو امریکا با برند vw وارد نمی شه پس نگو فروش اون خنده داره . فروش audiو سعات و اشکودا و در اینده لامبو و بنتلی هم ببین و بعد بگو خنده داره
ضمنا در باره ی بازار معیار هم اشتباه می کنی بازار معیار دنیا هست هر بازاری یه خوصوصیاتی داره که در اون بعضی خودرو ها بیش تر پسندیده می شن (در باره ی بازار معیار اگه قانع نشدی بحث خواهیم کرد)
(پرچم بالاست)
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳اتفاقا در نظرسنجی انجام شده، پس از خودروی فورد فیستا و یه فورد دیگه که اسمشو یادم نمیاد، فولکس واگن بیتل بعنوان زنانه ترین خودروی دنیا انتخاب شده بود
اگر تونستم، منبعش رو پیدا میکنم.
فولکس واگن جان که اسمتون رو نمیدونم، در اینده بگذارید درباره فولکس صحبت کنیم
بازار معیار رو من از خودم در نیاوردم!
اکثر مجلات و سایت های داخلی و خارجی این موضوع رو قبول دارن
اگر میخواهید بدانید چرا امریکا بازار معیار است، یه وقت ملاقات با استاد علم اقتصاد اقای خاوری میذاریم تا ایشون دلیل این موضوع رو براتون بگه.
اسمتون رو بهم بگید لطفا.
volkswagen
۴ تیر ۱۳۹۳سلام زیگما جان اسمم دانیاله کوچیک شما
باش درباره ی فولوکس بعدا بحث خواهیم کرد . ولی نظر مجلات و اساتید علوم مختلف رو ول کن . یعنی هر چی اونا بگن درسته؟ نظر خودت رو به من بگو خودت چرا فکر می کنی امریکا بازار معیاره . و این قدر گیر دادی توی بازار معیار . و هر خودرویی که تو بازار معیار نفروشه رو موفق نمی دونی ؟
(پرچم بالاست)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
بله امین جان ماشین های خوبی هستند .
در ضمن شاهین جان فقط در همین حد بهت بگم که مرسدس بنز هم داره
وارد همچین بازی ایی میشه . سربسته بهت گفتم . شاید اخبارش در
برنامه ی پدال باشه . نمیخوام از اب و تاب بیفته .
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳میلاد جان من نگفتم که این کار(شاسی بلند سازی) بدِ! من حرفم اینه که الان وقت آزمون و خطا نیست،اینارو خود کمپانی بنتلی خیلی بهتر از من میدونه ولی خودت قضاوت کن اون شاسی بلند در حد نام بنتلی هستش؟ درسته که چشم بسته میخرنش ولی نظر من نسبت بهش منفی بود،از لحاظ طراحی گفتم البته.
داداش میلاد یه موضوعم اینه که خاص بودن به چه قیمتی؟! به قیمت زیر سوال رفتن طراحی یه خودروساز؟ شاسی بلند بنتلی چه پیشرفت و مزیتی داره جز یدک کشیدن نام بنتلی؟
ولی بازم میگم میخرنش.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
شاهین جان هنوز نیامده که بخواهیم در مورد طراحیش نظر
بدیم . اما خب کجای طراحیش رفته زیر سوال ؟؟؟
طراحیش همانند خودروی سدانش است .
درسته که بگیم ب ام و X6 و یا همون بنز جدیده چه
پیشرفت و مزیتی داره جز اینکه نام برندهارو یدک میکشن ؟؟؟
نه نه اینجوری نگاه نکن . هرماشینی نواوری و پیشرفتی
رو برای خودش به همراه داره .
خودروی دیفرانسیل جلو در حد ب ام و بود ؟؟؟
خودروسازی که حتی ماشینه کلاس A دیفرانسیل عقب بود !!!!
بحث رقابته . چرا بنز ماشینی در کلاس X7 تولید کرد ؟؟؟
چرا ب ام و ماشینی در کلاس 4در کوپه تولید کرد ؟؟؟
چون از رقابت جا نمونن .
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳داداش میلاد منم میدونم همش به خاطر رقابت و کسب سود بیشتر هستش ولی انصافا این شاسی بلند بنتلی خوبه؟ باور کن من خودم بنتلی رو دوس دارم ولی از این مدلش خوشم نیومد،به قول خودت بازم اون رندرش خوشگل تر بود.
فراری هم میخواد شاسی بلند بسازه،لامبو هم میخواد بسازه ولی باید حساب شده باشه.من با اینکه از لامبو خیلی خوشم میاد ولی شاسی بلندشو نپسندیدم.میلاد جون حرفم اینه به صرف اینکه چون رقابت هست نباید دست به هر کاری زد.بنتلی باید حساب شده تر طراحیش میکرد.
در کل ریسکه دیگه! سنگ اولشو پورشه انداخت با کاین!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
حالا بذار بیاد بیرون ببینیم چی میشه .
ولی کلان برندهایی همچون مازراتی و بنتلی و رولز و ..
زیاد به نمای ظهاری دست نمیزنند .
با یک شکل و قیافه سدان میزنند . شاسی بلند میزنند و
کوپه میزنند . و ….
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳این پیش ژاپنی ها و امریکایی ها هیچه….. (از نظر زیگما و محمد)
اخه برادر من…اون موقع که المانی ها داشتند فولکس قورباغه ای میساختن ژاپنی ها کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟داشتن […] بازی میکردن
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳اگر برم المان.یدونه از اینا میخرم……..اخه از نگاش سیر نمیشم
parhamiof
۲۷ دی ۱۴۰۲خدایی خودتون فکر میکردید 10 سال بعد همه خودرو سازا اس یو وی بزنن؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
عاشقشم . کاشکی یدونه از این مدل داشتم . هرچی نگاهش میکنم سیر نمیشم .
کوپش عشق بود . این یکی شد نفس .
هرکی داره خوش به حالش .
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳خیلی زشته
اخه این چی بود که میخوان شاسی بلندشم تولید کنن؟
اه
داخلش هم مثل ماشین های دهه 60 پر از قطعات رنگیه!
کاردستی اشتاین کوچولو از برلین!
‘-‘
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
زیگما خیلی شلوغ میکنیا .[…]
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳من نظرم رو میدم!
چه تو فکر کنی شلوغ میکنم چه هر چیزی دیگه ای فکر کنی.
:)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳ماشن هایی همچون فیات 500 . مینی . بیتل و …..
از اینجور قطعات رنگی داخلشون استفاده میشه .
برای اسپورت بودن . جذاب بودن . و ….
چون برندهای معمولی هستند و نمیشه درون انها زیاد مانور داد .
چون باید ارزان باشند .
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳زیگما نه اخه مثلا بنتلی خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه جی ام اصن ماشین میزنه..تازشم دوستدارن شاسی بلند تولید کنن……کاردستی هم شرکت جی امه نه این….اصن شعور داره جی ام؟؟؟یه سوال؟؟اصن جی ام شعورش اندازه ی ایرانخورو هست؟؟؟؟؟؟؟؟بخدا از اونم پایینتره……..منم بلدم امپر تورو بالا ببرم مثل الان که تو بردی
صادق
۳ تیر ۱۳۹۳بیتلِ شاسی بلند؟؟!!!
چی بگم والا؟! شاید اگه قبل از این خبر از من درمورد بیتل شاسی بلند سوال میکردن میگفتم مضخرف ترین ماشین جهان میشه!!
ولی خب فولکسه دیگه، یهو میبینی از چیزی که فکرشو نمیکنی، بهترین چیز ممکن رو تولید میکنه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
من بیتل رو بیشتر از بنز B کلاس قبول دارم و دوستش دارم .
امید
۳ تیر ۱۳۹۳زیادم شاسی بلند نیست ولی طراحیشو دوس دارم
امین
۳ تیر ۱۳۹۳قیافش زیاد بد نیست ولی اگه بخوام یه لیست 100 تایی از ماشین های مورد علاقم بنویسم قطعا این ماشین توش جایی نداره
امید
۴ تیر ۱۳۹۳امین جان 100 تا وقت میکنی با این همه دور بزنی
رسول
۳ تیر ۱۳۹۳من یه دونه از اینا دیدم ماشین بزرگیه
مجتبی
۳ تیر ۱۳۹۳میلاد و زیگما اینجارو جولانگاه جرو بحث ها کردن .دوستان هر شخصی سلیقه ی خودش رو داره و به نظر من باید نظرش رو ازادانه بیان کنه .خواهشا به هم توهین نکنید .زیگما جان من خیلی مدت زمان طولانی پدال و نظرات وافعا کارشناسانه ی شما رو خوندم و خیلی استفاده کردم (برای اثباتش سبزی پلو با ماهی لب ساحل با سانتافه و تصادف و موبرداشتن دنده تصمیم برای خرید پرادو 2007و ….بازهم بگم ؟اینارو گفتم بدونی شما رو دنبال میکردم)خیلی شما و نظراتتونو قبول داشتم و دارم ولی اصلا از اون داستان مدرک و دیپلم خوشم نیومد و نظرم در موردتون عوض شد نه اینکه دیپلمه باشم جهت اطلاع فوق لیسانسه مهندسی نرم افزار دارم و10ساله که کارمند بانکم .امیدوارم خشم لحظه ای بوده باشه
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳یعنی چی؟ چون سبزی پلو با ماهی خوردم نظراتم درسته؟ این منطق صحیح نیست دوست من.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
مجتبی جان من سر هرچیزی بحث نمیکنم . هر خودرویی خوبی ها و ضعف های خودشو
داره . اما اینکه در بیشتر موارد نظرات مردم امریکا در معیار ها مهم است
و معیار کل دنیا نیست ، این اشتباهه . چون بیشتر نظر خواهی ها و امار ها
توسط شرکت های امریکایی منتشر میشه ، نباید به کل روی نظر ما تاثیر
بذاره . هیچوقت جز رو به کل ترجیح نمیدن . امار و نتایج همه ی دنیا
مهمه .
چطور امار جی دی پاور همش قبوله ولی اگر یکسری کارشناس ها وضعیت جنرال
موتورز رو در سبز ترین برندها جور دیگری اعلام میکنند باید به ایتم ها
و معیار های تست انها ایراد بگیریم و بگوییم که فلان و بیصار رو مد نظر
قرار دادن ؟؟؟
این بی انصافیه .
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳هر آمارگیری مشکلی درش باشه من عنوان میکنم و هیچ ربطی به جی ام نداره!
اگه در خاطر مبارکتون مونده باشه، در همون مطلب من از تویوتا به خاطر این امار گیری غلط دفاع کردم
در اون امار گیری ، کلیه خودروسازان مورد بررسی قرار گرفته بودن بدون توجه به اینکه محصولات تولیدیشون چیه
در تویوتا انواع شاسی بلند های فول سایز و وانت تولید میشه که پر مصرف تر هستن در حالی که در هیوندای این چیزا اصلا تولید نمیشه یا تولیداتش کمه!
خب آقایون این بی انصافی نیست؟
من سعی میکنم هر آنچه اشتباهه و به ذهنم میرسه بگم و سعی میکنم فقط بی انصافی ها مرتبط با جی ام رو نگم و عادلانه در مورد اینجور چیزا قضاوت کنم
البته میلاد جان هنوز نظرت در مورد اون مطلب سبزترین هارو یادم نرفته که چطور بدون انصاف در مورد جی ام قضاوت کردی!
و وقتی من مشکل اون امارگیری رو مطرح کردم چقدر منطقی جوابمو دادی….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
حرف شما درست .
اما این هم دلیل نمیشه که مصرف ماشیناشون رو کم نکنند ،
یذره تکنولوژی واردش بشه که مصرف کم در مقابل قدرت زیاد
داشته باشه . مثلا جنرال هم از فورد یاد بگیره ، یک
نوع موتورهایی تولید کنه در حد اکو بوست فورد .
درست میگم ؟؟؟
مجتبی
۳ تیر ۱۳۹۳بیبن عزیزم شما متوجه منظورم نشدی یعنی کامنت هایی که میذاری رو با دقت خیلی بیشتری میخونم .واسه همین حتی کامنت های بی ربط به مسایل ماشین رو هم یادم مونده .امیدوارم بهبود حاصل شده باشه .اگه میخوای مارو هم به رگبار ببندی اقا ما تسلیمیم. ما دوست داریم ولی خداییش میلاد پسر خوبیه باهاش اینجوری تا نکن
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳به حرفات فکر میکنم دوست من.
ali
۳ تیر ۱۳۹۳اگر بال عقبشو برداری مو نمی زنه با ژیان!!
محمد
۶ تیر ۱۳۹۳فولکس واگن دیگه داره توفان به پا می کنه باید یکی جلوشو بگیره…..
آرین
۲۳ شهریور ۱۳۹۷واقعا کمپانی فولوکس آیندش روشنه چند وقتی هست وارد دنیای سنگین هم شده!با این وضعی که فولوکس داره پیش میره امروز فرداس لودر و هواپیمای فولکس واگن هم ببینیم!
آرین
۲۳ شهریور ۱۳۹۷واقعا کمپانی فولکس آیندش روشنه چند وقتی هست وارد دنیای سنگین هم شده!با این وضعی که فولوکس داره پیش میره امروز فرداس لودر و هواپیمای فولکس واگن هم ببینیم!