از نسل جدید فولکسواگن توارگ به عنوان کروزری راحت و قابل اعتماد نام برده شده است. این خودرو به تازگی به قزاقستان قدم گذاشته و در حال حرکت به سوی سرزمین اژدهای زرد است.
این شاسیبلند جدید در برخی محیطهای سخت از جمله برف و یخ و همچنین جادههای گلی آزمایش شده و به سادگی توانسته از این شرایط دشوار عبور کند. البته این چیزی است که فولکسواگن در جدیدترین تیزر خود گفته است. همانگونه که مشاهده میکنید توارگ جدید زیر یک لایه ضخیم از پوششهای استتاری پنهان شده است.
اگرچه این پوششها برای پنهان کردن طراحی خودرو بکار رفتهاند اما واضح است که توارگ جدید دارای وجه اشتراکاتی با آرتئون جدید میباشد؛ بنابراین انتظار استفاده از جلوپنجره بزرگ با میلههای افقی و چراغهای جلو و همچنین خیزهای روی کاپوت مشابه با سدان خوشترکیب فولکس را داریم.
این تشابهات داخل کابین نیز مشهود خواهند بود جایی که داشبورد مشابه آرتئون بکار خواهد رفت ولی تریم های چوب و آلومینیوم، پوشش چرم، نورپردازی و طراحی دو صفحهنمایش متفاوت نیز دیده خواهند شد.
فولکسواگن سومین نسل توارگ را به حالتهای رانندگی متفاوت، فرمان پذیری چرخهای عقب و دیگر ویژگیهایی که باعث رانندگی آسانتر در ترافیک میشود مجهز خواهد کرد. سواری خودرو در راههای ناهموار نیز با نرمی همراه خواهد بود.
NAVID۰۰۹۸
۲۴ اسفند ۱۳۹۶اگر میخواستم خودرویی در بازار آزاد بین المللی خریداری کنم
محصولات فولکس آخرین گزینمه.
بخاطر اینکه اینقدر آلمان شرکتهای خودرویی خوبی داره که فولکس به چشم من نمیاد((نظر شخصی منه به کسی بر نخوره )) با این که خیلی از همین شرکتهای تاپ آلمانی زیر مجموعه فولکس هستن.
وقتی داخل توارگ وارداتی نشستم ، واقعاً حال کردم . از نظر کیفیت اَدوات دو پله بالاتر از رقیبای وارداتیشه بخصوص کره ایها که اصلا قابل مقایسه نیستن.
عجب ماشین تو دست و با کیفیتیه .
واقاً آلمانی ها اَرزونترینشونم بهتر از خیلی خوبای دیگست ولی هیف از نظر خدمات به درد کشور ما نمیخوره.
توجهِ جز به جز به قطعات و طراحی از خصیصه های شرکتهای آلمانیه
فرامرز
۲۵ اسفند ۱۳۹۶اگه بازار ایران آزاد بشه و همه خودروها بدون گمرک وارد بشن، فولکس در مقایسه با بقیه آلمانی ها خیلی طرفدار نخواهد داشت چون یه ایرانی اگه اینقدر پول خرج کنه ۱۰۰ درصد آپشن بالا میخواد حال اینکه تو بازار جهانی فولکس تو مدل های فول آپشن خیلی از بنز و ب ام و(با همون سطح آپشن) ارزونتر نیست. به نظرم با توجه به علاقه ای که مردم ما به این برندها دارن و سلیقه ظاهرپسند (به معنای مثبت) ما ایرانیا، احتمالا فولکس تو بازار ایران شکست بخوره. از خیلی ها شنیدم که میگن کیفیت به چه درد میخوره و ماشین ژاپنی ۲۰۰ میلیونی باید خیلی بیشتر از یه چینی ۱۰۰ میلیونی آپشن و زرق و برق داشته باشه. تو اروپا قضیه فرق میکنه و کیفیت و ارزش خرید خیلی مهمتر از آپشن های کم استفاده هستن. برای همینه فولکس کیفیت بنز رو با سطح آپشن پژو ترکیب کرده و بازار محصولات میان رده رو تو دست گرفته. تو آلمان اکثر محصولات فولکس بدون سانروف، دوربین دنده عقب و … سفارش داده میشه
امین آریامن
۲۵ اسفند ۱۳۹۶کدوم قسمت کلیپ ازمون سخت بود؟
همه ی اینجاها رو من با 206 هم راحت میرم دگه توراگ ک جای خود.
این ماشین و ارتئون یکی از زیباترین ماشینهایی بودن ک تا حالا دیدم…طراحیشون با ادم حرف میزنه…حیف ک من ایران زندگی میکنم…جهنم ماشین بازها