فولکس واگن

وعده فولکس برای سرمایه گذاری 114 میلیارد دلاری

گروه فولکس واگن اعلام کرد که قصد دارد تا مبلغی معادل ۱۱۴ میلیارد دلار در فاصله‌ی بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ میلادی در بخش خودروی خود سرمایه گذاری کند، حدود دو سوم این مبلغ برای توسعه‌ی خودروها، سیستم‌ها و تکنولوژی‌های کارآمد و همچنین تولیدات سازگار با محیط زیست اختصاص خواهد یافت.

Volkswagen XL1
Volkswagen XL1
85 میلیارد دلار از کل مبلغ در بخش اموال، امکانات و تجهیزات سرمایه گذاری خواهد شد، که میانگین سرمایه گذاری سالیانه‌ی آن‌ها در این بخش ۶۷۰ میلیون دلار از برنامه ریزی گذشته‌ی آن‌ها کمتر خواهد بود. فولکس واگن می‌گوید این موضوع به دلایل مختلفی از جمله به تعویق افتادن پروژه‌های ساخت و ساز و بهینه سازی ظرفیت آن‌ها اتفاق افتاده است.
56 میلیارد دلار از کل مبلغ بخش اموال، امکانات و تجهیزات به بخش خودرو و به منظور مدرن سازی و گسترش دامنه‌ی محصولات برای تمامی برندها تزریق خواهد شد. بدیهی است که تمرکز آن‌ها بر روی خودروهای جدید و مدل‌های جایگزین در تمامی کلاس‌های خودرویی خواهد بود، و تمامی آن‌ها مبتنی بر تکنولوژی ابزارهای مدولار و اجزای مرتبط خواهد بود.
سرمایه گذاری‌ها در بخش موتور خودروها نیز قابل توجه خواهد بود، به گونه‌ای که فولکس واگن به سمت موتورهای نسل جدیدتر و استاندارد یورو ۶ گام بر خواهد داشت. توجه ویژه‌ای به موتورهای هیبریدی و الکتریکی خواهد شد.
VW Golf assembly line
VW Golf assembly line
بیش از نصف سرمایه گذاری‌ها در بخش اموال، امکانات و تجهیزات (تقریباً ۶۰ درصد) در آلمان انجام خواهد شد، بدین ترتیب آن‌ها یک پیغام بزرگ ارسال می‌کنند که کارخانجات و امکانات آن‌ها در داخل خاک آلمان هنوز نقشی اساسی در شرکت ایفا می‌نمایند.
بزرگ‌ترین خودروساز اروپا همچنین معادل ۳۰ میلیارد دلار در بخش‌های دیگر شرکت سرمایه گذاری خواهد کرد، که موجب بالا بردن ظرفیت تولید آن‌ها می‌شود، و شامل بخش‌هایی مثل ماشین‌های پرس، تولید، تضمین کیفیت، فروش، عرضه‌ی قطعات اصلی و فناوری اطلاعات می‌باشد.
فولکس واگن همچنین قصد دارد تا هزینه‌های توسعه‌ی دارایی به میزان ۲۶ میلیارد دلار و سایر سرمایه گذاری‌ها مانند افزایش دارایی‌های مالی به ۱.۷۵ میلیارد دلار را نیز انجام دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. spm

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    شرط میبندم اگه یک هزارم این سرمایه رو برای پیکان خرج میکردن الان پیکان سوپراسپرت بود.به امید روزی که پیکان دوباره تولید بشه.خدا بیامرزت پیکان

    1. hitler

      ۱۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (499 ديدگاه)

      آقای spmمن به حرف شما احترام میزارم ولی یه مشکلی هس:
      تا کی خودرویی کاربراتوری با مصرف سرسام آور و فضای سرنشینان محدود و برف پاک کن بدون تایمر و شیشه بالابر دستی و چراغهای عهد بوق میخوایم تولید شه.اگه کلاسیک بازین یه حرف دیگس ولی من مخالف تولید پیکانم/اگه اعتقاددارید که با اصلاح پیکان می توان خودرویی بهینه ساخت میگم با این همه تغییر یه خودروی جدید میاد بازار نه پیکان کلاسیک شما منم هم پیکان را دوس دارم ولی به عنوان یک کلاسیک نه خودرویی برای 2014.

      1. SPM

        ۱۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (52 ديدگاه)

        منم اینو قبول دارم ولی نمیدونم چرااینقدر پیکانو دوس دارم.با هیچی عوضش نمیکنم.ولی حرفت درسته مرسی

        1. zondar

          ۱۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          هر پیکان اندازه ی یه لوکومتیو هوارو الوده میکنه.!!!!!!

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۱۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود.

        هیتلر جان حرقت کاملا درسته.حرف این دوستمون که اسمش سخته هم

        درسته.

        درسته که پیکان برای ایران نبود.ولی میشد اپدیتش کرد.مثل

        فولکس بیتل.پورشه و ….

        به روز رسانی ای که بیشتر استاندارد هارو بتونه پاس کنه.

        محیط زیست.مصرف سوخت.ایرودینامیک.و….

        ما عرضه ی همینم نداشتیم.درسته که پیکان مصرف بالا و الوده

        کننده ای داره ولی یکچیزاییش خیلی بهتر از بقیه خودرو ها است.

        ((( ایران و المان )))

        1. فرامرز

          ۱۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1597 ديدگاه)

          فقط قیمتش بهتر از بقیه خودروهاست وگرنه هیچ چیزش بهتر از حتی ۴۰۵ یا حتی پراید (به جز ایمنی و اون هم بخاطر طراحی پراید برای کاربرد شهری است) نیست!

    2. محسن.د

      ۱۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      پیکان شرف داره به پراید! اونم کاربراتوری و علی الخصوص تهران-28

    3. مرتضی

      ۱۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (849 ديدگاه)

      ببخشین واقعا معذرت میخوام اصلا روی حرفم با اس پی ام نیست ولی یه مثلی رو به خاطر بسپارین
      تا ایرانی جماعت از پیکان و رضا شاه تعریف میکنه هیچ پخی نمیشه!!!

      1. محسن.د

        ۱۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        والا ما از چیزای دیگه ام تعریف کردیم، بازم هیچی نشدیم!

        1. مرتضی

          ۱۶ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          محسن عزیز بعضی چیزا تعریف کردن هم دارند ولی پیکان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعریف کردن ازش وقاهت میخواد!!!

  2. arash1354

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    خیلی جالبه از مجموع سرمایه گذاری قسمت مهمی برای تکنولوژی های سازگار با محیط زیست هزینه میشود . درحالی که در کشور ما تازه یاد گرفتیم بنزین آلوده تولید پتروشیمی را استفاده کنیم !

  3. masoud17

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    114 میلیارد دلار!!!

  4. حمادي

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    یه چیزه دوبسیه باس خودش

  5. saied

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی عالیه ! فکرشم به ادم حال میده ! فک کن با ده هزار تومان بتونی ۴ نفره از تبریز بری استانبول !!! یعنی نفری ۲۵۰۰ تومان . فکرشم به ادم حال میده!!! حالا قیافش هر قدر هم می خواد عجیب قریب باشه . دم مهندساش گرم که از علان واسه یه نسل بعد دارن زحمت میکشن .

  6. توفیقی

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    من طی الارض رو بیشتر میپسندم تا بخوام با این فلوکس کوچولو جهانگردی کنم

    1. zondar

      ۱۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      طی العرض!!!!!!!!!!؟!؟؟!!!!
      چه ربطی به خودرو و 110 میلیارد دلار هزینه برای تنفس هوای پا کتر و اهمیت به مردم داره!!!!؟!

      1. فرامرز

        ۱۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        هرچند از این واژه ها و ترکیبات نامانوس خوشم نمیاد ولی بهتره همین ها رو هم در صورت استفاده درست به کار ببریم: طی الارض درسته و ارض یعنی زمین نه عرض مختصاتی!
        http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B7%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%B6

        1. مرتضی

          ۱۶ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          قدیما مینوشتند عرض(مختصاتی!!) ارض نه دیدم نه شنیدم!!

  7. توفیقی

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    طی العرض نه طی الارض دوما ربطشم اینه که اونم یه شیوه رفت و آمد تو آخوندهاست.دیگه عاشق این فلوکس شدن نوبره.با موتور 45 اسب بخاری.منظورم XL1.
    یه ماشین درست و حسابی برند فلوکس نداره.به غیر بوگاتی که اونم برندش فرق می کنه.هر چند که مالکیتش مال آلمان هاست.

    1. مرتضی

      ۱۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (849 ديدگاه)

      توفیقی جان فولکس یه ماشین درست و حسابی نداره؟؟؟ شوخی میکنی؟!

  8. توفیقی

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آره شوخی می کنم.من عاشق گلف جی تی . پاسات تیگوان و……هستم
    مخصوصا عاشق و غیرش هستم.

  9. ساسان.م

    ۱۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    به به آلمانیا دست به کار شدن
    قبلش هم آئودی دست به کار شده بود
    چه شـــــــــــــــود

  10. ali

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    فولکس واگن جان مادرت بیا ایران هم یه سرمایه گذاری بکن مارو از دست این ماشینهای احد بوق فرانسوی و اشغالای چینی راحت کن … بخدا نمیدونی دست ما چه برکتی داره… دعا هم که برات بکونیم فروشت تو دنیا دو برابر میشه بهت قول میدم… !

  11. jalal

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    من از این سرمایه گذاری فلوکس تعجب نمی کنم چون یکی از پرفروش ترین خودرو هاست و پول چند برابرشو در میاره .

  12. e.scamp

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    اندازه ایران یا بیشتر پوال دارن بودجه سال 93 570 میلیارد دلار هستش بعد اینا 670 میلیارد از برنامه عقبن؟ مگه خود برنامه چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا