اوایل سال جاری بود که فولکسواگن اقدام به فیس لیفت آرتئون کرد و حالا این خودروی پرچمدار روانه بازار آمریکا شده است.
مدل پایه آرتئون SE مدل ۲۰۲۱ قیمت آغازین ۳۶۹۹۵ دلاری دارد که به این مبلغ باید ۱۱۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه کرد. به این ترتیب بهای خودروی یاد شده هزار دلار بیشتر از مدل سال ۲۰۲۰ بوده اما خب این افزایش قیمت به نوعی توجیه شده است. آرتئون ۲۰۲۱ دارای نمای جلوی بازنگری شده با جلوپنجره جدید و نوار نورانی جدید است. همچنین چراغهای عقب جدید و سه رنگ بدنه متفاوت نیز در دسترس هستند.
داخل کابین آرتئون فیس لیفت کاکپیت ارتقا یافته با تریم جدید، سیستم نورپردازی با ۳۰ رنگ و سطوح لمسی دیجیتالی با بازخورد و… دیده میشوند.
این خودرو بهصورت استاندارد از کاکپیت دیجیتال فولکس سود برده است. سیستم اطلاعات سرگرمی MIB3 جدید فولکس با صفحهنمایش ۸ اینچی، ناوبری، رادیو ماهوارهای SiriusXM و شارژ بیسیم گوشی همراه شده است. همچنین تمامی نسخههای آرتئون ۲۰۲۱ بهصورت استاندارد با نسل جدید سیستمهای تلماتیک کار نت و وای فای داخل خودرو عرضه میشوند.
در بخش پیشرانهها تغییری رخ نداده و مدل پایه از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر استفاده میکند. آرتئون در آمریکا همچنان با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد هرچند سیستم چهار چرخ محرک در تریم میان رده قابل سفارش بوده و نسخه پرچمدار بهصورت استاندارد از این سیستم بهرهمند شده است. دیگر ویژگی استاندارد آرتئون سیستم دامپر تطبیقی و قفل دیفرانسیل جلو و عقب میباشد.
این خودرو در سه تریم SE، SEL R-Line و SEL پریمیوم R-Line عرضه میشود که قیمت دو تریم فول به ترتیب برابر با ۴۱۵۹۵ و ۴۶۹۹۵ دلار میباشد. از جمله تجهیزات استاندارد کلیه تریم ها میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی، نورپردازی LED، کاکپیت دیجیتال فولکس، ناوبری، وای فای و… اشاره کرد.
بسته به تریم انتخابی تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که برخی از آنها عبارتاند از رینگهای ۱۹ و ۲۰ اینچی، صندلی راننده ماساژوردار، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، فرمان و صندلیهای چرمی، سیستم نورپردازی جلوی تطبیقی، سیستم صوتی هارمن کاردون و…
طیف گسترده از سیستمهای کمکراننده نیز وجود دارند که شامل مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار اضطراری، دستیار پارک و… میباشند.
فولکسواگن آرتئون ۲۰۲۱ از سهماهه پایانی سال جاری وارد نمایندگیهای فروش شده و البته خبری از نسخههای آرتئون R یا شوتینگ بریک در آمریکا نخواهد بود.
زیزیگولو
۲ آبان ۱۳۹۹جذاب و اسپرت
Aria
۲ آبان ۱۳۹۹عین دنا پلاس
زیزیگولو
۲ آبان ۱۳۹۹یه چرخ اینو با صدتا دنا پلاس عوض نمیکنم
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹جدی؟؟؟؟؟
یعنی واقعا یه چرخ اینو با صد تا دنا پلاس عوض نمی کنی؟؟
Aria
۲ آبان ۱۳۹۹نه
تورو خدا بیا دنا پلاس بگیر
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۲ آبان ۱۳۹۹واقعا یه چرخش خوشگل تر از دنا پلاس است
زیزیگولو
۲ آبان ۱۳۹۹ای ام جی و آریا خداییش کیفیت اینو با دنا پلاس قابل مقایسه هستش؟؟؟ آره بازم میگم یه چرخ این می ارزه به صدتا دنا پلاس آشغال تولیدی ایرانخودرو
Amin-mc20
۲ آبان ۱۳۹۹ولی چرخو بده صد تارو بگیر با اون صدتا چرخ که هیچی کل ماشینو میتونی بخری
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹زیزیگولو
تو میتونی صد تا دنا پلاس توربو اتوماتیک رو بفروشی و 20 تا آرتئون فول بگیری با دوتا sf90 استراداله
تازه بازم با باقی پولت میتونی ماشینای دیگه ای هم بخری
حالا انتخاب کن
صد تا دنا پلاس توربو اتوماتیک
یه چرخ آرتئون?
زیزیگولو
۲ آبان ۱۳۹۹ای ام جی جان عزیزم این فقط یه اصطلاح گفتاری هستش واسه نشون دادن و تاید خوب بودن چیزی ….. مثلاً همه شنیدیم که میگن : یه تار موی فلان شخص رو با دنیا عوض نمیکنم
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹داداش من میدونم اینارو من هم ایرانیم
فقط گفتم یکم ازین زندگی تکراری مون خارج شیم و یکم بحث کنیم?
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۲ آبان ۱۳۹۹ووووووووووووای واقعا شیکه ولی مثبل دنا پلاس نیس
Aria
۲ آبان ۱۳۹۹پارسا عاشق یوزر نیمت شدم?
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹منم???
Hadi
۲ آبان ۱۳۹۹سوسمار سمی ولفسبورگ ?
محمد
۲ آبان ۱۳۹۹یکی از زیباترین سدان های بازاره , حیف که بازاریابی خوبی براش صورت نگرفته و البته قربانی عطش بازار برای خرید شاسی بلند ها شده و واقعا فروشش پایینه , تو یه مقاله میخوندم جز 5 خودروی دست کم گرفته شده ی بازاره که واقعا به جایگاهی که حقشون هست نرسیدن , یکی دیگه از خودروهای لیست بی ام وسری 8 بود
حسین
۲۰ آذر ۱۳۹۹این سدان کوپه هست آمدم دراز اگه بشینه عقب گردنش اذیت می شود
Amin-mc20
۲ آبان ۱۳۹۹ولی چقدر انحنای سقفش قشنگه!
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹خیلی خوبه
ولی یکم گرون نیست؟؟
(Saeed(peugeot
۲ آبان ۱۳۹۹هر کاریش کنن این ماشین نمیتوووونه بفروشه ..
با تخفیفات ویژه / هر روز فیس لیفت کردن
آپشن اضافه کردن ….نمیفرووووشه آقا
فرشاد
۳ آبان ۱۳۹۹همین میارزه به دی اس 9
MjM
۲ آبان ۱۳۹۹فولکس واگن= زیبا، شیک، ساده
بدون هیچ خط و نقطه ی اضافه ای در طراحی
♤Angus_812♤
۲ آبان ۱۳۹۹دوستان دنا پلاس ینی آشغال چرخ دار
سواری کلن پژو اپشناشو با ۱۰ تومن میشه رو پراید نصب کرد
پدر بنده داره و هیچ چیزی نداره که بخوای اونو تو دسته خودرو بروز قرار بدی
تنها سودی که داشت برای ما قیمتش بود که داره میرسه به ۱ میلیارد
من شعار نمیدم نخرید چون خودم خریدم
ولی وقتی دنا حکم رولز رویس ایرانو داره مجبورم بخرم چون نخرم پولم بی ارزشتر از دیروز میشه
محمد
۲ آبان ۱۳۹۹اره حاجی بخر چندتا چندتا هم بخر،خوشحالم هست که قیمتش داره میلیاردی میشه
♤Angus_812♤
۲ آبان ۱۳۹۹اصلا مهم نیست چی فکر میکنی
دارم میخرم و به بقیه اصلا فکر نمیکنم
چون اینجا ایرانه باید فقط فکر خودت باشی
حسین
۲۰ آذر ۱۳۹۹رولز رویس خخخخخخخ
Amir
۲ آبان ۱۳۹۹خیلی قشنگه
Ramin
۲ آبان ۱۳۹۹یه سوال
داخلشو از چانگان cs 85 کپی نکردن
بزنید تو گوگل چانگان cs 85 بعد برید داخلوش نگاه کنید
عین این گلف هست یعنی گلفه عینه اینه چون این تازه رونمایی شده ولی چانگان cs 85 یه 6 ماهی میشه معرفی شده
من 1000 تا این گلف رو به چانگان cs 85 ترجیح نمیدم
چانگان cs 85 با قیمت 22 هزار دلار نسخه فول با موتور 2لیتری توربو
با 233 اسب قدرت و300 نیوتن گشتارو وشتاب صفر تا صد زیر 8 و 8تا ایبرگ
و…. کلی آبشن که تو همین سایت پدال گفته شده رو با هیچ ماشینه ارزونه اروپایی عوض نمیکنم
❤❤??= چانگان (هر مدلی)
♤Angus_812♤
۲ آبان ۱۳۹۹کاملا مشخصه چانگان cs35 داری???
کیفیت آلمانو با چین مقایسه میکنی ؟؟؟؟
اصالت و ظرافت آلمان هیچ وقت رقیب نداشته
به قول انگلیسیها هیچ ارزونی بی دلیل نیست
چینی شاید نسخه فولش اندازه پایه آلمان باشه ولی هیچ وقت نمیتونه از نظر فروش و کیفیت رقابت کنه
Ramin
۲ آبان ۱۳۹۹چانگان cs 85رو نمیتونی با cs 35 مقایسه کرد اونم تولید سایپا
من cs 35وارداتی دارم کیفیت در حد بنز موتور عالی هنوزم بوی نویی میده
سایپا فیلا تو پراید گیر کرده
چانگان از سال 1885 تو چین تاسیس شد……
همسن بنز هست…..
نسبت به پولی که میدی خیلی آش گیرت میاد
OMID
۲ آبان ۱۳۹۹خود چانگان سال 1862 بر میگرده ولی اصلا خودروسازی نبوده
اولین ماشینش سال 1959 تولید میشه
در صورتی که اولین خودروی بنز سال 1886 تولید میشه که میشه گفت اولین ماشین تاریخ هست
♤Angus_812♤
۴ آبان ۱۳۹۹آشغال آشغاله
چه آشغال تو گونی پلاستیک چه آشغال تو گونی نخی
OMID
۲ آبان ۱۳۹۹ماشاالله
طرفدار فرغون ایرانی و چینی نداشتیم که اونم اضافه شد
داداش هر چه قدر از چانگانت تعریف کنی نه بهتر میشه نه گرونتر
مهدی
۲ آبان ۱۳۹۹سلام. من طراحی داخلی و خارجی این را به اپتیما و سوناتای جدید ترجیح میدم.
محمد
۲ آبان ۱۳۹۹خب معلومه این خیلی گرون تر از اون هاست
فرشاد
۳ آبان ۱۳۹۹انگار این ماشینه اشتباهیه
اگر دنبال پرفورمنس باشی از تو همین زیر مجموعه های فلوکس ائودی هست
اگر دنبال دوام و کارایی باشی تویوتا اوالون