فولکسواگن با معرفی نسخهٔ GT پاسات به تویوتا کمری در شمال آمریکا پاسخ داده است. فولکسواگن در مورد نسخهٔ اسپرت پاسات که فعلاً بهصورت کانسپت ارائه شده گفته است که این مدل پیشنمایشی از یک عضو جدید در خانوادهٔ پاسات مخصوص بازار آمریکای شمالی (شامل ایالاتمتحده و کانادا) خواهد بود. این خودرو رسماً در نمایشگاه لسآنجلس طی چند روز آینده به نمایش درخواهد آمد.
اگر شما به دنبال ارتقاء عملکرد زیر کاپوت پاسات معمولی هستید، شانس چندانی نخواهید داشت چراکه GT کانسپت مجهز به همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 نسخهٔ معمولی پاسات با ۲۸۰ اسب بخار قدرت است که نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ DSG اتوماتیک دوکلاچه با قابلیت تعویض دندهٔ دستی از طریق پدالهای پشت فرمان، به چرخها انتقال پیدا میکند؛ یعنی گیربکسی که در بسیاری از مدلهای پاسات یافت میشود.
اما فولکسواگن به این مدل خاص اگزوزهای ذوزنقهای دوگانه، منبع اگزوز اسپرت، رینگهای ۱۹ اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ را اضافه نموده و ارتفاع آنرا ۱.۵ سانتیمتر کاهش داده است. همچنین در پاسات GT کانسپت تعداد انگشتشماری تغییرات ظاهری جزئی نسبت به نسخهٔ معمولی دیده میشود که عبارتاند از جلوپنجرهٔ لانهزنبوری مشکیرنگ با خطوط قرمز، سپر جلوی منحصربهفرد، سقف و اطراف پنجرههای جانبی به رنگ مشکی، اسپویلر کوچک مشکیرنگ روی درِ صندوق بار، چراغهای جلوی LED و چراغهای عقب دودی.
مهندس ارشد فولکسواگن در منطقهٔ شمال آمریکا «Matthias Erb» در مورد پاسات GT کانسپت گفته است:
«این پاسات GT مثال اولیهای از این امر است که چگونه فولکسواگن به نیازها و خواستههای خریداران آمریکایی پاسخ میدهد. ما آزادی و مسئولیت شکل دادن به محصولات آیندهٔ فولکسواگن در آمریکای شمالی را داریم و این کار را در ایالاتمتحده توسط ترکیب مهندسی از سراسر جهان با چشمانداز منحصربهفرد ما و تیم محلی بااستعداد انجام میدهیم».
با توجه که این خودرو آمادهٔ تولید به نظر میرسد، احتمالاً پس از نمایش در لسآنجلس، طی چند ماه آینده بهعنوان یک تریم جدید برای نسخهٔ آمریکایی پاسات ارائه خواهد شد.
ونوم
۲۵ آبان ۱۳۹۵یه ماشین محافظه کار دیگه از فلوکس با پیشرانه ای مشکوک
سامان اذری
۲۵ آبان ۱۳۹۵منظورت فولکس بود ؟؟؟
sina
۲۵ آبان ۱۳۹۵خععععلی سخته که سادگی و زیبایی رو توامان تو یه محصول همراه کنی.
استاد این کاره فولکس واگن
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵موافقم شدید.
فولکس = سادگی + زیبایی
آئودی = شکوه +سادگی+ زیبایی
بنز = شکوه + زیبایی
ب ام و = لذت + شکوه + سادگی + زیبایی
حالا ببینید اولویت هاتون کدومه
سامان اذری
۲۵ آبان ۱۳۹۵کمری یا اکورد شش سیلندر +++++
فولکس واگن پاسات ———-
نوید جهرمی
۲۵ آبان ۱۳۹۵اگر ژاپنی اسپورت بخوام که میرم سراغ مزدا 6. آکورد رو به کمری ترجیح میدم اما هر دو برای رانندگی آرام و بی دردسر خوبن.
وگرنه پاسات یه چیز دیگس.اگر حس و حالش مثل گلف باشه بهترین این گروه میشه.
omid
۲۶ آبان ۱۳۹۵این پاسات توی این عکسها کمی شبیه آکورد شده مخصوصا نمای جلو.
یاس ی
۲۶ آبان ۱۳۹۵رخ باحالی داره،
ASA
۲۶ آبان ۱۳۹۵خیلی دوسش دارم
خیلی با شخصیته
علیرضا4225
۲۶ آبان ۱۳۹۵واقعا زیبا و ساده و بدون هیچ آرایش اضافی هست با این می گن مهندسی آلمانی
احمد باقری
۲۷ آبان ۱۳۹۵به زیبایی کمری نیست.