فولکسواگن با معرفی نسخهٔ ویژهای از آرتئون بنام R-Line Edition قصد دارد جذابیت این کوپهٔ چهاردر را افزایش دهد. البته این نسخهای تولید محدود است و تنها ۲۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد که قیمت پایهٔ آنها در آلمان از ۵۵,۹۷۰ یورو آغاز میشود و از ماه فوریه راهی بازار خواهند شد. آرتئون با این قیمت حتی از آئودی A5 اسپرتبک با قیمت پایهٔ ۴۲,۹۰۰ یورو هم گرانتر خواهد بود و به آئودی A7 با قیمت پایهٔ ۵۸,۳۵۰ یورو نزدیک شده است.
درهرحال این آرتئون ویژه در بیرون صرفاً با یک رنگ منحصربهفرد خاکستری ارائه میشود درحالیکه سقف مشکیرنگ، رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژی مشکیرنگ و شیشههای دودی، تضاد جذابی را با رنگ بدنه ایجاد کردهاند. در داخل خودرو نیز چرم ناپا، نورپردازی داخلی و لیست سخاوتمندانهای از تجهیزات استاندارد ارائه شده است. گرمکن صندلیهای جلو و عقب، ناوبری، کنترل صوتی، رادیو دیجیتالی، صفحه آمپر دیجیتالی و… ازجملهٔ این تجهیزات هستند.
این آرتئون از سیستمهای ایمنی فراوانی هم برخوردار است که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم دید اطراف، دستیار پارک، نمایش پویای علائم جاده، دستیار جانبی، دستیار جلو با ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و دستیار پویای چراغها اشاره کرد. برای آرتئون R-Line Edition پیشرانههای ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دیزلی بنزینی قابل انتخاب است که هردو ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارند.
علاوه بر این، موتور ۲ لیتری بایتوربودیزل با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۲ لیتری بنزینی ۲۸۰ اسب بخاری هم برای آن قابل سفارش هستند. این دو موتور بهصورت استاندارد با سیستم کنترل شاسی تطبیقی DCC ارائه میشوند اما این سیستم برای موتورهای ضعیفتر قابل سفارش خواهد بود. مثل نسخههای معمولی آرتئون، برای این نسخهٔ ویژه هم امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion فولکسواگن وجود دارد.
Enzo
۱۸ دی ۱۳۹۸اگه به من باشه هیچوقت آئودی سریه 5 رو نمیزارم اینو بردارم
رامتین
۱۸ دی ۱۳۹۸طراحی جذابی داره و از نظر ابعاد و تا حدودی ظاهر، بشدت در رده تالیسمان قرار داره. حتی برنامه ورود این خودرو توسط ماموت به کشور بود. چون نسخه پایه این خودرو 39000 دلار قیمت داشت که شرایط ورود را داره. در کل بهترین محصولات فولکس گلف، تیگوان و همین آرتئون از نظر من هست.
مانی
۱۹ دی ۱۳۹۸وقتی که قیمتش اینقدر بالا رفته
باید موتور ۶ سیلندر حدود ۳۵۰ اسبی مینداختن
روش که همه چیز تکمیل بشه
کریم
۱۹ دی ۱۳۹۸خشم وحشت?