تنها چند ماه از فروش فولکسواگن تیگوان بازطراحی شده در آمریکا میگذرد اما این خودروساز آلمانی به منظور رقابت بهتر در این کلاس بهای شاسیبلند خود را کاهش داده است.
اتوموتیو نیوز گزارش داده که فولکسواگن به نمایندگیهای خود اعلام کرده بهای مدل پایه تیگوان S با کاهش ۶۰۰ دلاری به ۲۵۴۹۵ دلار رسیده است؛ اما مدل SE کاهش بهای بیشتری داشته به گونهای که قیمت پایه این خودرو با کاهش ۲۱۸۰ دلاری به ۲۷۶۵۰ دلار رسیده است.
به همین منوال مدل لوکستر تیگوان SEL بهای آغازین ۳۱۹۹۰ دلاری دارد که کاهش ۱۴۶۰ دلاری نسبت به گذشته را نشان میدهد؛ اما بهای مدل پرچمدار تیگوان SEL پریمیوم بدون تغییر همان ۳۷۱۵۰ دلار باقی مانده است.
گفته شده این تغییر قیمت برای خریداران قبلی نیز اعتبار دارد یعنی مشتریانی که قبلاً خرید کردهاند هماکنون نیز میتوانند از این تخفیف قیمت بهرهمند باشند.
به نظر نمیرسد هیچ تغییر دیگری جدای از کاهش قیمت تیگوان رخ داده باشد اما وبسایت فولکسواگن پیشنهاد میکند مدلهایی که تغییر قیمت را تجربه کردهاند تیگوان ۲۰۱۸.۵ خوانده خواهند شد. این کراس اوور دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۹ نیوتون متر میباشد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و با پرداخت ۱۳۰۰ دلار میتوان سیستم چهار چرخ محرک سفارشی را نیز به دست آورد.
lawyer hamid
۱۸ دی ۱۳۹۶قیمت پایه ش رو که نگاه کردم دلم به حال خودمون سوخت و از ایرانی بودن و زندگی تو ایران بیشتر متنفر شدم
با این آشفته بازار دلار و ارزش پایین واحد پولیمون تو بدترین حالت قیمتش به پول ما میشه حدود 100 تا 110، نه اینکه دیگه 285 بکنن تو پاچه ملت، فکر کنم خدا یادش رفته ما هستیم و ایرانی هم وجود داره…
charger
۱۸ دی ۱۳۹۶این خارجیا هیچی از مدیریت نمیدونن امکاناتو میبرن بالا قیمتو میارن پایین که مثلا فروششون بیشتر بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
بیان از سایبان و ویرانخودرو یاد بگیرن پخش و کولر و بخاری و در بعضی موارد گیربکسو حذف میکنن تازه قیمتشم میبرن بالاتر جالب اینجاس که فروششونم بیشتر میشه اینه مدیریت
سياوش
۱۸ دی ۱۳۹۶تو مقاله پیش فروش تیگوان قدرت و گشتاور رو متفاوت اعلام کردن ۱۸۰اسب و ۳۲۰نیوتن کدوم اعداد درسته؟؟؟
امیر.عارف
۱۸ دی ۱۳۹۶حال این موضوع را با افزایش قیمتهای گاه ساعتی خودروسازان داخلی مقایسه کنید که هیچ دلیلی را نیز برای افزایش بهای محصولات خود اعلام نمی کنند…
چرا آقا همیشه دلیل قانع کننده افزایش دلار و میگن. ولی زمانی که صحبت از پیشرفت صنعت میشه میگن ما 90 درصد داخلی سازی کردیم. ما نمیدونیم دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس این جماعت دروغگو را
ح
۱۸ دی ۱۳۹۶چرا ما باید اینو 290 بخریم واقعا چرا
علی
۱۹ دی ۱۳۹۶یک درصد حقوق ورودی به عوارض هلالاحمر مربوط میشود. مالیات ارزش افزوده معادل ۹ درصد از جمع حقوق ورودی و ارزش خودرو است ،
و پنج درصد ارزش فوب بهعنوان عوارض خاص واردات خودرو تعیین شده است.
بر پایه قانون، هزینه استاندارد معادل هشت در هزار ارزش سیف محاسبه میشود.
همچنین برای پلاک کردن هر خودرو ترخیص شده بنزینی باید معادل چهار دستگاه خودرو اسقاطی از رده خارج شود که هزینه ریالی هر دستگاه ۲۵ میلیون ریال (در مجموع ۱۰۰ میلیون ریال) تعیین شده است.
براساس هزینههای اعلام شده، ۱۰درصد ارزش کالا به پلاکگذاری مراکز شمارهگذاری (عوارض راهنمایی و رانندگی) میرسد.
همچنین هنگام شمارهگذاری هزینه نقلوانتقال دارایی سه درصد ارزش آن است.
عوارض شهرداری هنگام پلاک کردن، بسته به نوع خودرو از سه میلیون تا هفت میلیون ریال است.