فولکس واگن جزئیات جدید کراس آپ! که قرارست ماه آینده در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شود، اعلام کرد؛ بعد از مدل های مختلف هاچ بک آپ! این بار نوبت به قدبلندترین نسخه آن رسیده که باقیمت پایه ای ۱۳,۹۲۵ یورو یا حدود ۱۸,۶۰۰ دلار از تابستان ۲۰۱۳ درتمام بازارهای اروپایی قابل خریداری است . . .
کراس آپ! برای نخستین بار به عنوان خودرویی مفهومی مهرماه ۱۳۹۰ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد ولی حالا فولس واگن نسخه تولید نهایی آنرا که تقریبا هیچ تفاوتی با مدل مفهومی اش ندارد برای عرضه به بازارها آماده کرده است.
در زیر کاپوت کوچک این خودرو یک پیشرانه ۷۴ اسبی سه سیلندر جای گرفته که به کمک گیربکس پنج سرعته دستی قدرت تولیدی اش را مانند مدل های استاندارد آپ! به چرخ های جلویی منتقل می کند. وجه تمایز کراس آپ! باسایر مدل ها وجود سپرهای جلو و عقبی است که یک روکش نقره ای رنگ به آن افزوده شده، بزرگترشدن ورودی هوای جلو، سقف نقره ای رنگ و نهایتا استفاده از زه های پلاستیکی است که در روی گلگیرها و رکاب های جانبی بکار رفته اند.
در مقایسه با نسخه های استاندارد، به ارتفاع کراس آپ! حدود ۱۵ میلیمتر افزوده شده تا شاید وجود چهارسرنشین در آن بیشتر قابل تحمل باشد! رینگ های ۱۶ اینچی آن مجددا طراحی شده تا بتوانند تایرهایی با سایز ۱۸۵/۵۰ را درخود جای دهند.
در نمای داخلی نیز از روکش چرمی برای فرمان، ترمزدستی و اهرم دنده استفاده شده و حاشیه دریچه های تهویه کروم کاری شده اند. مشتریان می توانند دو تریم خاکستری تیره و قرمز را برای کابین سفارش دهند که دراینصورت رنگ چرم صندلی ها با رنگ تریم داشبورد و تریم درب ها یکسان می شود.
عرفان
۲۴ بهمن ۱۳۹۱ماشین مردونه ای نیست ..
ولی در هر صورت نمره ی قبولی و از من گرفت..
امضا…. تایید شد
hesan
۲۴ بهمن ۱۳۹۱کوچولوی باحال , جادار , توپ , شهری , … .
حميد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱یه ماشین معمولی مثل بقیه ماشین های معمولی دیگه،هیچ چیز خاصی نداره.
علی
۲۴ بهمن ۱۳۹۱عالیه..
قابل توجه اون دسته از دوستانی که فقط دنبال قدرت ماشینن. یا فقط به سوپر اسپرتهایی که رنگشم نمیشه دید دل خوشن.
بفرمایید…مقرون به صرفه بودن – آلایندگی کم- جمع و جور بودن- کم مصرف بودن و نداشتن توان بیش از حد یک ماشین شهری، در عین شتاب و سرعت قابل قبول.
همه ی اینها امروزه بی نهایت مهمن و کار هر خودرو سازی هم نیست
تویوتا یاریس و مزدا 2 و هیوندای آی 20 هم نمونه های دیگه ی این نوع ماشینهای خوبن.
کیوان
۲۴ بهمن ۱۳۹۱بیسته…
آقا حمید عزیز
تغییر تند تند شکل و امکانات یه ماشین بیشتر کار خودرو سازهای تازه به میدون رسیده هست. برا دست و پا کردن بازار جدید.
مثل خودرو های چینی.
شما قیافه ی با اصالت هایی مثل پورشه و بنز و آئودی و مزدا و تویوتا رو ببینید که چقدر آهسته تغییر می دن. و گرنه اینها تغییر روز به روز براشون مثل آب خوردنه…
محمد
۶ اسفند ۱۳۹۱آقا ولکس واگن آلمان داره جون تازه به طراحیاش میده و از حالت تکراری و کسلل کننده میگذره مثل نیو بیتل و….
در مورد اصالت هم همه اونایی که گفتی اصالت دارن قبول دارم ، بغیر از تویوتا ، تا بحال اصالتی تو ماشیناش ندیدم 1 کی مثله قورباغست یکیش ملوم نیست چیه – یکیش بزور فلاپ و… طراحیسشو جمع کردن و کلا تویوتا ثبات و طراحی با اصلاتی تو دنیا نداشته تا بحال
موفق باشید
امید
۲۵ بهمن ۱۳۹۱خسته شدم از اینکه همش ماشینای خارجی رو تعریف کردید!
یکی از پای سیستم بلند شه بره ببینه شرکت ایران خودرو و سایپا چه خبره که حدود 15 الی 20 ساله هنوز روی پراید مانور میدن.
سایپا 151 افتخاری دیگر برای مردم ایران در عرصه بین الملل!!!!!!!!!!!!!!!!
کامران
۲۵ بهمن ۱۳۹۱درسته علی جان… البته تویوتا یاریس از مزدا 2 و هیوندای آی 20 خیلی سرتره.
وصال
۲۵ بهمن ۱۳۹۱داشبوردش مخصوصا قسمت وسط و رادیو پخشش آدم رو یاد بنز 10 تن (همون بنز تک خودمون) میندازه… ولی هر چی باشه حتی از لوکس ترین ماشین های تولید و مونتاژ داخلی ما بهتره. هر چی باشه آلمانیه. ولی به نظرم قیمت پایش یه خورده بالاست چون از قیافه اش معلومه یه خودروی کاملا متوسطه. 14000 دلار می ارزه.
saeed
۲۶ بهمن ۱۳۹۱اقا لطفا به این سوال من هرچه سریعتر پاسخ دهید
اگر قرار باشه بابت یه خودرو پول داد و خرید شما کدوم انتخاب میکنید؟
بی ام و سری 7
بنز سی ال اس
از سردبیر سایت مدیر سایت تقاضا میکنم به این سوال من پاسخ دهید یا به ایمیل من ارسال کنید
JAGUAR
۲۷ بهمن ۱۳۹۱باید مورد استفادتو بگی!
سری 7 سدان لوکس محسوب میشه ولی سی ال اس سدان کوپه اس.
اگه به من باشه بی ام دابلیو رو انتخاب میکنم
عماد
۲۷ بهمن ۱۳۹۱خوش به حال اونایی که از نزدیک میبیننش