فولکس واگن

کشیدن تراموا توسط فولکس‌واگن آماروک

آماروک پاسخ محکم فولکس‌واگن به خودروهایی همچون فورد رنجر، تویوتا هایلوکس و میتسوبیشی L200 بوده است. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۰ عرضه و در سال ۲۰۱۷ نیز فیس لیفت شد. در این به‌روزرسانی شاهد عرضه نسخه پرچم‌دار جدید دیزلی با پیشرانه ۶ سیلندر بودیم. این پیشرانه ۳ لیتری هم‌اکنون قدرت ۲۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متری دارد. این گشتاور از دور ۱۴۰۰ تا ۳۲۵۰ در دسترس بوده و بد نیست بدانید نسخه قبل از فیس لیفت خروجی ۲۲۱ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری داشت.


با وجود این میزان قدرت و گشتاور جای تعجبی ندارد که آماروک یکی از تواناترین پیکاپ های کوچک جهان می‌باشد. این خودرو به حدی خوب است که می‌تواند یک تراموای ۴۹ تنی را بکشد. این را یک ویدئوی جدید ادعا می‌کند. این ویدئو توسط بخش مجارستان فولکس‌واگن منتشر شده و در دبرسن، دومین شهر بزرگ مجارستان پس از بوداپست فیلم‌برداری شده است.


این پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی در نسخه‌های هایلاین و آونچورای آماروک عرضه می‌شود. این دو نسخه با عناصر مشکی بدنه، چرم ناپا و رینگ‌های ۲۰ اینچی براق از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شوند. بسته با بازار و تریم انتخابی شما همچنین می‌توانید چراغ‌های جلوی بای زنون با دیلایت های LED، میله اسپورت همرنگ بدنه، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن‌های خودکار، مه شکن‌های چرخان و آینه‌های جانبی برقی را نیز دریافت کنید.

پیشرانه TDI مورد بحث حتی قوی‌تر هم می‌شود زیرا می‌تواند در فاصله‌های کوتاهی خروجی کل ۲۶۸ اسب بخاری نیز داشته باشد. این نیرو از طریق سیستم چهار چرخ محرک 4Motion و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.


آماروک ۶ سیلندر که از قلب تپنده مشترک با فولکس‌واگن توارگ سود می‌برد در آلمان قیمت پایه ۵۱۳۸۴ یورویی برای نسخه هایلاین و قیمت ۵۸۰۷۲ یورویی برای تریم آونچورا دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. معین م

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    کی می‌تونه بگه فولکس واگن کارش حرف نداره ؟
    من به شخصه از وقتی اون مقاله در باره اینکه خودرو های فولکس از طریق یه. سیستم فناوری فوق العاده تا رسیدن به دست مشتری به خواب میرن تا شیطنت عوامل انتقال خودرو ها باعث نارضایتی مشتری ها نشن رو خوندم کلا دیگه هروقت اسم فولکس رو می‌شنوم اول سر تعظیم رو فرود میارم بعد متن رو میخونم

    1. تیاگو

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (99 ديدگاه)

      خیلی گرونه
      من آمریکایی و ژاپنی رو ترجیح میدم

      1. کوروش

        ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        من خودم طرفدارشم ولی واقعا خیلی گرونه با این قیمت می شه یه تراک فول سایز گرفت

  2. مهدی

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    کم کم داره از اماروک خوشم میاد

  3. sina

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2663 ديدگاه)

    از نزدیک خعلی جذاب و قلدره ولی همچنان تو این کلاس من هایلوکس رو پادشاه تموم اعصار میدونم.

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    مگه کادیلاکه پیکاپه که اینقدر گرونه .
    هرچی هم که باشه ، بلاخره ماشین کاره .
    منم نسبت به این قیمت ژاپنی و آمریکایی رو انتخاب میکنم .
    چه خبره .

  5. PlymouthBarracuda

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (130 ديدگاه)

    فوق العاده گرونه…
    با این قیمت میشه یه تراک فول سایز خرید

  6. Omid622

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    با این قیمت میشه سلطان وانت های جهان (F150 رپتور) رو خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا