شاسیبلند بزرگ فولکسواگن که نزدیک به ۴ سال است که در قالب یک کانسپت معرفی شده، اینک عنوان «اطلس» برای آن انتخاب شده است؛ موضوعی که توسط Automobilwoche، نسخه آلمانی و خواهر «اتوموتیو نیوز» انتشار یافته است. مطابق این گزارش، فولکسواگن در ماه آوریل سال جاری میلادی، نام تجاری «اطلس» را در ایالات متحده به ثبت رسانده است. اینکه چرا فولکسواگن این نام را برای یک مدت زمان طولانی محفوظ نگه داشته، چندان مشخص نیست، ولی این خودروساز قبلاً به این موضوع اشاره کرده که نام جدید دارای «یک سبک امریکایی» و با تلفظی سادهتر نسبت به تیگوان و توراِگ، دو شاسیبلند کنونی حاضر در بازار امریکا خواهد بود. ضمن اینکه هنریش ووبکن (Hinrich Woebcken)، مدیرعامل گروه فولکسواگن امریکا اخیراً از اختصاصی بودن این نام برای امریکای شمالی سخن گفته بود.
این کراساور سهردیفه اولین بار در قالب یک کانسپت در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۶ با نام «کراسبلو» رونمایی شده بود. مطابق اطلاعاتی که در گزارشهای قبلی آمده، این کراساور که حالا فولکسواگن اطلس نام دارد، قرار است که در کارخانه ایالات متحده خودروساز واقع در «چاتانوگا»، در ایالت تنسی در کنار سدان متوسط «پاسات» ساخته شود.
علاوه بر این، ماه گذشته، فولکسواگن در تیزر خود از «اطلس»، از جزئیات پیشرانه این مدل جدید پرده برداشت. پیشرانه پایه اطلس، یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر I-4 با قدرت ۲۳۸ اسببخار خواهد بود. در یک سطح قدرت بالاتر، یک موتور ۳.۶ لیتری V-6 با خروجی ۲۸۰ اسببخار به مشتریان پیشنهاد میشود. این در حالی است که هر دو موتور با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهند شد. فولکسواگن اطلس که مدلهای سرآمد کلاس خود، نظیر هوندا پایلوت و فورد اکسپلورر را هدف قرار میدهد، یک خلأ بسیار مهم را در سری محصولات خودروساز در بازار امریکا پُر خواهد کرد. به گفته فولکسواگن، این مدل بهترین طراحی فضای داخلی و دینامیک رانندگی ممکن در این کلاس خودرویی را ارائه میکند. انتظار میرود که تولید اطلس از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود و سهماهه دوم سال بعد میلادی، زمان ورود آن به نمایشگاههای فروش اتومبیل باشد.
منبع: automobilemag
سينا
۱۷ مهر ۱۳۹۵از عقب مث آئو دی که زیر مجموعه خودشه
از جلو هم رنجروور رو کپی زده
سینا
۱۷ مهر ۱۳۹۵این جاسوس ها چه حال و حوصله ای دارن تو جنگل قایم میشن
Infinite
۱۷ مهر ۱۳۹۵جاسوس!؟
دوست من هیچ جاسوسی وجود نداره. به عنوان مثال به تصویر پنجم نگاه کن!
کدوم جاسوس میتونه بیاد و از این نما به این وضوح عکاسی کنه و کسی جلوش رو نگیره!؟
توی عکس ششم هم ماشین رو با عکاس خودشون (!) که تو رسانه ها میگن جاسوس تنها گذاشتن…
این اتفاق ها برای خیلی از شرکت ها و خیلی از محصولاتشون و نه فقط خودرو، بلکه در محصولاتی مثل تلفن همراه هم دیده میشه. این تصاویر از سوی خود کمپانی بیشتر برای به راه انداختن جو تبلیغاتی و همچنین آنالیز بازخورد مردم نسبت به اون محصول در اینترنت منتشر میشه. تقریبا در ۹۰ درصد این اتفاقات جاسوسی در کار نیست.
X5
۱۷ مهر ۱۳۹۵کلا تو کلاس suv سطلان فقط bmw و دیگر هیچ
سلطان سلطانان bmw هم x6 و m x5
Elemento
۱۷ مهر ۱۳۹۵.
هیچ جاش شبیه آئودی و رنجرور نیست. اصلا و ابدا.
uss zumwalt DDG-1000
۱۷ مهر ۱۳۹۵منظره جنگل بردن قشنگ شده
حميد
۱۷ مهر ۱۳۹۵ماشینش که زیبا نیست یکجورایی حوصله سر بر
حميد
۱۷ مهر ۱۳۹۵به نظر من خود خودرو سازها این عکسها رو چاپ میکنند تا هیجان إیجاد بشه خود عکسهاى جاسوسی هم تبلیغه هم بازخوردش خوبه برا بازار یابی
امیر.عارف
۱۷ مهر ۱۳۹۵دوستانی که تونستند با این پوشش تشخیص بدن شبیه چه ماشینی شده و یا کسل کننده هست میشه به ما هم یاد بدن ما هم بتونیم از زیر پوشش ماشین شناس بشیم
سعید
۲۰ مهر ۱۳۹۵واقعا چنان آنالیزی از شکل ماشین ارائه دادن که فکرکنم خود شرکتش سازنده اش هم توش بمونه