نسل جدید فولکسواگن گلف نسبت به نسل هفتم خود تغییرات زیادی به ویژه در کابین داشته اما به نظر میرسد این تغییر به خوبی صورت نگرفته و حداقل برخی از مالکان نسل پیشین گلف چنین نظری درباره گلف نسل هشتم دارند.
ما قبلاً میدانستیم که ژرمنها با برخی مشکلات نرمافزاری در گلف جدید روبرو بودهاند اما به نظر میرسد برخی اقدامات فولکس برای کاهش هزینهها در این خودرو به چشم میآید و این امر برخی مالکان را راضی نکرده است.
یکی از متخصصان محصولات گروه فولکسواگن در اسلوونی به تازگی گلف نسل هشتم خود را دریافت کرده و مقایسهای شانهبهشانه بین آن و گلف نسل هفتم داشته است. در این ویدئو به برخی اقدامات فولکس برای کاهش هزینهها در گلف جدید اشاره شده است. همچنین انتقاداتی هم به ارگونومی این خودرو وارد شده است.
بله برخی از این اشکالات همچون حذف جک کاپوت نسل هفتم و جایگزینی آن با میله سنتی چیزهای کوچکی هستند اما برخی دیگر جلبتوجه میکنند که از جمله آنها میتوان به حذف محفظه ذخیرهای کوچک در سمت راننده اشاره کرد. همچنین تقریباً تمامی دکمههای فیزیکی از کابین حذف شدهاند.
فولکس گلف به خاطر داشتن یکی از ارگونومیکترین و خانوادگیترین کابینهای کلاس خود شناخته شده اما به نظر میرسد نسل هشتم داستان متفاوتی دارد. وقتی داخل کابین گلف نسل هفتم بنشینید همهچیز را سر جای خود خواهید یافت اما گلف جدید تجربه کاملاً متفاوتی دارد.
عملکردهایی که معمولاً با فشار یک دکمه ساده انجام میشوند هماکنون به داخل سیستم اطلاعات سرگرمی منتقل شدهاند که از جمله آنها میتوان به خاموش کردن سیستم استارت استاپ اشاره کرد. همچنین پانل کنترل حساس به لمس سیستم تهویه مطبوع نیازمند آشنایی بیشتر است.
همچنین پشت آمپرهای دیجیتالی گلف جدید توسط تریم پیانو بلک احاطه شده و این بخش کاملاً مستعد حفظ اثرات انگشت و آلودگی محیطی است.
رضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۹اینا اگه سوار پراید بشن این قد» ناشکری نمیکنن??
Zonda R
۱۹ خرداد ۱۳۹۹باید دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ 3 با ESP رو بهشون بدن
تا بفهمن تو یه قسمتی از دنیا این موجود هفت رنگ لوکس ترین محصول تولیدی هست البته بهشون باید گفت این همون ماشین فرانسوی دهه 80 میلادیه فقط جراحی پلاستیک کرده
اونوقت براش سر دست میشکنن
Khan
۱۹ خرداد ۱۳۹۹این متن ارزش ترجمه نداشت.
مهدی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹به نظر من این مورد که تازگی ها خودرو ساز ها تلاش میکنن با چند تا پنل لمسی و صفحه نمایش کابین رو پر کنن و از تمرکز روی جزییات حساس و اساسی کابین صرف نظر میکنن توی سال های اخیر واقعا به مورد آزار دهنده ای تبدیل شده. بنده خودم به شخصه از این کاکپیت های دیجیتال متنفرم و به نظرم حس واقعی رو منتقل نمیکنن. البته شایدم فقط من اینجوری هستم ولی به شخصه با نمونه های آنالوگ ارتباط بهتری میتونم برقرار کنم
پارسا عشقی
۱۹ خرداد ۱۳۹۹واقعا ما سوار اینا بشیم بال در میاریم
محسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹پشت آمپر ۳۲۰ تا زده،چه خبره مگه
Ferrari Fxx K Evo
۱۹ خرداد ۱۳۹۹???
Sajjad
۱۹ خرداد ۱۳۹۹((عملکردهایی که معمولاً با فشار یک دکمه ساده انجام میشوند هماکنون به داخل سیستم اطلاعات سرگرمی منتقل شدهاند))
یکی از مسخره ترین اتفاقاتی که همه گیر شد
محمد
۱۹ خرداد ۱۳۹۹اگه از ماشینش راضی نیست صلواتی بده به بچه های پدال ثواب داره