سر و صدای رسوایی دیزل گیت هنوز هم بازتاب دارد و فولکسواگن میخواهد تا ما فراموش کنیم که پیشرانههای TDI اصلاً وجود خارجی داشتهاند. در نوامبر سال ۲۰۱۶ این برند بزرگترین فرایند تغییر در تاریخ فولکسواگن را اعلام کرد و هماکنون نیز گفته که چگونه میخواهد بزرگترین پیشروی بازار در بحث حملونقل الکتریکی شود.
اگرچه این یک بیانیهی کاملاً برجسته است اما فولکس دیدی واضح به چگونگی دستیابی به هدف یاد شده داشته و برنامههایی برای فروش سالانهی حداقل ۱ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی تا ۲۰۲۵ را دارد. این برنامه در سال ۲۰۲۰ و با عرضهی اولین مدل الکتریکی از خانوادهی I.D. آغاز خواهد شد. پس از تولید این خودرو سه مدل دیگر نیز در ۵ سال آینده وارد بازار خواهند شد.
جالب اینکه برنامههای جدید فولکسواگن در واقع یک پله عقبنشینی نسبت به برنامههای ابتدایی برند محسوب میشود. این کمپانی در ماه نوامبر اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۳۰ خودروی کاملاً الکتریکی تولید خواهد کرد و هدفگذاری آن فروش ۲ تا ۳ میلیون خودروی الکتریکی در سال خواهد بود.
فولکس گفته که اولین خودروی الکتریکی تولید شده طبق این برنامه به اندازهی تولید بیتل کلاسیک یا گلف اهمیت خواهد داشت. این خودرو بر مبنای کیت مدولار Electric Drive ساخته خواهد شد و ۳ مدل دیگر نیز از این ساختار استفاده خواهند کرد.
(ali(CHEVY NOVA
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶پاراگراف اول متن رو با دقت بخونىد
(سر و صدای رسوایی دیزل گیت هنوز هم بازتاب دارد و فولکسواگن میخواهد تا ما فراموش کنیم )
مگه مىشه این رسوایى رو فراموش کرد؟
اىن همه فراخوانى که براى اىن محصولات معىوب داد و تبعات اون مثل اخراج 35000 نفر از کارگران. اخراج اىودى از لمانز. مشکل تقلب گىربکسهاى اىودى و…… قابل فراموشى نىست
شاىد بشه شکست المان تو جنگ جهانى رو از ىاد برد اما دىزل گىت رو خىر از داد نمىبرىم
amir
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶نمیخوام از فولکس دفاع کنم
تعداد تلفات دیزل گیت = 0 نفر
تعداد تلفات گیربکس آئودی = 0 نفر
تعداد تلفات نشت سوخت بنز = 0 نفر
تعداد تلفات فورد پینتو = نامعلوم ( به خاطر رشوه های فورد) ( احتمالا بالای 100 مورد چون 177 پرونده ی قضایی تشکیل شده)
تعداد تلفات جیپ چروکی = 75 نفر در آتش سوختند. یک مورد پسر بچه ی 4 ساله به قدری فجیع کشته شد و زجر کشید که خانوادش 120 میلیون دلار به خاطر خسارت جانی و 30 میلیون دلار دیگه بابت عذابی که اون پسر بچه ی 4 ساله کشیده بود غرامت گرفتن
تعداد تلفات سویچ های معیوب حنرال موتورز = 75 کشته بالای 300 مورد زخمی از جمله سوختگی های شدید
تفاوت خودروسازان آلمانی با امریکایی اینه که آلمانی ها هر وقت مشکلی در خط تولید و ماشین هاشون پیش میاد قبول میکنن و مشکل رو حل میکنن ( هیچ کس بدون خطا نیست )
چون آبروشون در خطره
اما خودروسازان امریکایی چون چیزی برای از دست دادن ندارند سعی میکنن از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و قضیه رو با انواع و اقسام روش ها از یاد مردم ببرن.
سیاه ترین پرونده های دنیا در بین خودروسازان متعلق به خودروسازان امریکایی هست
پدال من نمیخوام بحث کنم
قول میدم دیگه با ایشون بحث نکنم
چون فایده ای نداره
سری رو که درد نمیکنه آدم دستمال نمیبنده
این یک مورد آخر هم اگر اوقات کشی تلخ شد عذر خواهم
فقط آخرین توصیه ی من به شما کاربران عزیز
حرف شخص متعصب رو نه گوش کنید و نه براش اهمیتی قائل بشید
حرف شخص متعصب هیچ خریداری نداره.
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶امیر خودت بیشتر از همه معتصب هستی
Amir
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶بله بله بله ????
(ali(CHEVY NOVA
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶همىشه مىگى با من حرفى ندارى ولى باز کامنت مىذارم سرىع مىاى جواب بدى
بعد چند وقت هم مىاىى و مىگى على بىا مثل گذشته دوست باشىم.حتى حرف خودت هم قبول ندارى
در ضمن اىن افرادى که بخاطر اىن مشکلاتى که ماشىن امرىکاىىها داشتن و فوت کردن قسمتشون بوده و با تقدىر نمىشه مقابله کرد اونها تو تقدىرشون نوشته شده بوده که تو فلان ماشىن فوت مىکنن
در مورد تعصب هم که مىگى دىگه همه هم من رو مىشناسن و هم شما رو
شما خودت متعصبى و دىگران رو متعصب مىدونى
راستى اسم توىوتا جى تى وان هم که برا اون ىکى اکانتت انتخاب کردى خوب بود البته اسم قبلىش کربونادو بود
ىادش بخىر ىه زمان همىن مجىد که الان داره ادعاى بى طرفى رو درمىاره مىگفت هوندا سویک شبىه ال 90 هست و پراىد هاچبک بهتر از ماشىنهاى 150 مىلىونى
(ali(CHEVY NOVA
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان از اىن کاربر که اسمش مجىد هست و با ىه داستان که شبىه داستان حسىن کرد شبسترى بود که مىگفت اسم من امىر هست و اىن چىزا گمراه نشىد
اىشون تو اىن ساىت با اسامى کاملا مختلف حضور داره
مثلا با اکانت مجىد از همه ماشىنها تعرىف مىکنه
با کامنت کربونادو که الان تغىىر اسم داده به بزرگمهر از ژاپنى تعرىف مىکنه و به امرىکاىى بد مىگه که بخواد بىن امرىکاىى بازا و ژاپنى بازا اختلاف بندازه
با اکانت اصغر از امرىکا تعرىف مىکرد و به ژاپنى ها توهىن مىکرد
و با اکانت هاى دىگه حرفهاى .اکانت اصلى خودش رو که مجىد بود تاىىد مىکرد
اىشون همون لقبى که بهش دادم برازندش هست
BMW
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶منم شک کردم….?
Mercede kaviani
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶با سلام به دوست عزیز علی شوی نوا
ولی موضوع نگران کنند افزایش تعداد اتوموبیل الکتریکی است که مصرف نفت را پایین می اورد
سرنوشت ما وکشورهای خیلج فارس چه میشود فقر و گرسنگی مثل دوران قبل از پیداش صنعت نفت گرم شدن هم دروغ قرن است با این کار اروپای ها می خواهند کشورهای نفت خیز را ورشکسته وکشورهای رغیب امریکا زاپن وچین را از برتری به زیر اورند
ودوباره قدرت دوران استعماری خود را که بعد از جنگ جهانی دوم از دست اند بدست اورند
درضمن اروپای ویران را طرح مارشال امریکا سر پا کرد
درضمن دوست عزیز قضیه چیپ که زیر نظر فیات است پس ان هم مربوط به مدیرت اورپای میشود نه مدیرت امریکایی
باتشکر دوباره از علی شوی نوا عزیز
دوستدار شما مرسده کاویانی
(ali(CHEVY NOVA
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶راستى مجىد( امىر. کربونادو. خسته شده و…….. هر چندتا اسم دىگه) خىلى ناراحت شدم براى اینهمه افرادى که بخاطر نقص ماشىنهاى امرىکاىى فوت کردن بخصوص اون کودکى که تو اتىش سوخت اونم زنده زنده
روح همگىشون شاد
واقعا تحت تاثىر قرار گرفتم
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶داداش علی نوا حوصله داریا.
حالا فلان جا یکی یا چند نفر به ماشین های آمریکایی توهین کردن.
راحت عینه خودشون میتونی همونجا جوابشون رو بدی.
نه اینکه تو هر پستی بیای اینطوری بیخودی خودتو اذیت کنی.
اگه جای ما بودی چی کار میکردی.
اون ((آقای با تچکر)) سایت مدام تو هر پست ماشین های انگلیسی میاد توهین میکنه ما اصلا بهش توجه نمیکنیم هر ماه یک بار شاید جوابشو بدیم همین.
تازه تعداد مطالبی که درباره ی خودروهای انگلیسی هست کمه بعد با همین تعداد کم هم ما آسایش نداریم از دست اون.((قبلنا نبودی ببینی که چه وضعی بود برای خودروهای انگلیسی??))
پس ما به نسبت خیلی باید عصبی تر باشیم.
به جای اینکه این همه بیخودی حرص بخوری بشین فیلم نگاه کن بازی های کامپیوتری انجام بده.
اصلا هرکاری که علاقه داری و باهاش آروم میشی.
این امیر خان(مجید) هم قبول دارم یکمی بعضی جاها اعصاب خوردکنه ?ولی اینکه با چندتا اسم دیگه (به جز اون هایی که خودش گفته) بیاد نمیتونم باور کنم.
البته یک یا چندتا کاربر هستن که این کار رو میکنن.
مثالش(آئودی بهترین)که این اسم رو یکی که مدام در حال تغییر اسمه انجام میده و ظاهرا هم طرفدار خودروسازی آلمانه((ایشون البته با این اسم دیگه نمیان ولی دیدگاهاشون خیلی شبیه به [خسته شده] هستش))
——————————————————————
کسایی که با چندتا اسم میان و قصدشون فریبکاری و اذیت کردن بقیس و نمیتونن با همون اسم سابقشون کامنت بزارن جزء ((ترسوترین)) آدم های دنیا هستن که اینقدر جرات ندارن که با اسم سابق و هویت سابقشون کامنت بزارن.
این کاربرا بیشتر به افسردگی و ((سادیسم)) مبتلا هستن که برای جامعه بسیار خطرناک هستن.و هرچه سریعتر باید تحت درمان قرار بگیرن.??????
——————————————————————
علی نوا شما هم دیگه سعی کن اینطوری کامنت نزاری چون هم خودتو اذیت میکنی و کوچیک میکنی هم بقیه اذیت میشن.
بعضی ها هم که میگن ماشین هایی مثل کادیلاک و لینکلن و….. بیخودن و فروش ندارن” بیشتر ((آرزوهاشون)) رو میگن.و زیاد از ماشین سر در نمیارن.
از قدیم هم گفتن آرزو بر جوانان عیب نیست.
مشکل بعضی هامون(از جمله خودم) اینه که زیادی به حرف هایی که ارزش نداره بها میدیم و جدی میگیریم.
ببخشید زیاد نوشتم….
بهزاد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶برادر گرامی ایشان سالهاست در اکثر سایت های خبری چه خودرو چه تکنولوژی مشغول تخریب به هر ترتیبی هست و با اسامی مختلف حضور داره و اگر به کامنت ها خوب تمرکز کنید میبینید بیشتر اوقات نوع حمله به شخص و تمسخر کردنشون کاملا مشابه همدیگه هست و مو لای درزش نمیره.
حالا حساب کنید در سایر شبکه های اجتماعی که فیلتر ها کمتره به چه میزان توهین های زشت از سوی این فرد روانه میشه.
نمیدونم این بیش فعالی مجازی به چه دلایلی هست ولی هرچی هست موجب بی اخلاقی مجازی گسترده در فضای سایت ها و شبکه های اجتماعی ایرانی شده و درمانش پیشرفت اقتصاد و فراهم شدن کار برای جوانان بیکار هست.
همین الانم 30 ،40 تا لایک در کمترین زمان ممکن برای خودشون زدن که نشان میده حوصله و سرعت عملشون بعد از سالها افزایش داشته!
amir
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا نکنه من به کسی تهمت بزنم و فکر کنم خیلی زرنگم خدا نکنه من حق رو نبینم و اینقدر راحت آبروی کسی رو ببرم
برات متاسفم دوست عزیز
من هر وقت بحثی کردم همیشه با همین پروفایل چون عادت به ریا و دورویی ندارم
اما شما متاسفتنه نقطه ی مقابلی
من از این سایت میرم و دیگه هرگز برنمیگردم
تو بمان و دگران … وای به حال دگران ?
رامکال
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶پدال راستی چند وقت پیش خبری مبنی بر دستیابی به روشی نوین در ساخت باتری ها توسط موسسه فرانهوفر پخش شد.
آیا نمیخواین چیزی در موردش کار کنین؟
خوب آخر نوشته بودند با این روش میشه برد خودروها رو تا 1000 کیلومتر افزایش داد.
لطفا بررسی بکنید.
رامکال
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶از نسل جدید باتری های ب ام و هم که در راه هستند چیزی نگفتید.
بزرگمهر ( تویوتا جی تی وان )
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶فولکس تاوان بزرگی رو برای دیزل گیت پرداخت ولی خودرو های الکتریکی می تواند یک شانس مجدد باشد
کاربری دیروز به اسم hussein در پست ائودی اس8 و کمری خیلی مفید در مورد مجازات های کشور های غربی توضیح دادن
واقعیت هم همین است
در کشور های غربی از حمله امریکا و اروپا هر قانونی وجود دارد ( خوب یا بد درست یا نادرست) باید کاملا به آن عمل شود و در صورت تخطی از این قانون جوری مجازات خواهید شد که تا آخر عمر دیگر آن خطا را تکرار نکنید
هدف دیگر و مهم تر این مجازات ها این است که از قربانی یک ” درس عبرت” برای بقیه بسازند
به نظر من فولکس واکن درس خوبی برای تمام خودروسازان شد که از قوانین عدول نکنند و نتیجه ی این اشتباه حالا حالا ها دامن گیر این شرکت خواهد بود.