فولکس واگن می خواهد فروش محدود بیتل کلاسیک را تا یک هفته دیگر آغاز کند؛ خودرویی که با قیمت پایه ای ۲۰,۱۹۵ دلار در مدل کوپه و ۲۵,۹۹۵ دلار در مدل کانورتیبل تحویل مشتریان آمریکایی می شود . . .
باچنین قیمتی، بیتل کلاسیک را باید ارزان ترین نسخه خانواده بیتل در بازار (آمریکای شمالی) بدانیم. این خودرو را به لحاظ ظاهری می توان با رینگ های ۱۷ اینچی Heritage که به یاد دهه های گذشته طراحی شده و همچنین با اسپویلر کوچک عقبش شناخت.
اما در نمای داخلی کابین اهرم دنده، ترمزدستی و فرمان (با دکمه های) چندکاره خودرو روکش چرمی دارند. بیتل کلاسیک در سه رنگ سفید (Pure White)، نقره ای (Reflex Silver) و مشکی (Black Uni) قابل سفارش بوده و برای کابین نیز از چرم دو رنگ Sioux بصورت استاندارد استفاده شده است.
هر دو مدل کوپه و کانورتیبل بیتل کلاسیک مجهز به یک انجین ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری TSI هستند که قدرت ۱۷۰ اسبی و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متری آن با گیربکس ۶ سرعته اتومات به چرخ ها منتقل می شود. همچنین طبق اعلام کمپانی مصرف ترکیبی این خودرو ۷.۱ لیتر (۷.۳ در مدل کانورتیبل) خواهد بود.
رضا ... فقط مرسدس بنز
۲ مهر ۱۳۹۳عجب……
ماشین تولید محدود و ارزان دیگه نوبره!!!!!!!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۲ مهر ۱۳۹۳فولکس هم مث ما بعضی وقتا میره تو قدیما!
مکی بدو برو یکی بخر تا تموم نشده :) بدو داداش بدو بریم یه دوری بزنیم :)
مک میسل
۲ مهر ۱۳۹۳اونم میخریم فقط مایه تیلش نیست داداش!
مک میسل
۲ مهر ۱۳۹۳من که خودم طرفدار فولوکس هستم مطمین هستم که استقبال زیادی ازش نمیشه،این جور ماشینا به درد شهر های شلوغی مثل تهران میخوره،که هم موتورش خوبه،هم محدود هم ماشین خوش قیافه ای هستش و به درد 4-5 بار مسافرت در طول سال میخوره.
به درد بعضی از اقشار میخوره که ماشینی کم هزینه و کم قیمت میخوان البته نمیدونم چرا فولوکس اینو تولید محدود کرده!
مک میسل
۲ مهر ۱۳۹۳باید اضافه کنم در المان مردمش بعد5 سال و طبق کسری های از مالی،و هزینه های خوانواده،اگر کارمندی ماهانه5000یورو بخواد پرداخت کنه،بعد5سال میتونه ی بنز سیکلاس داشته باشه که قیمتش30هزار دلاره!ولی در ایران میبینی یارو داره20سال کار میکنه موتور گازی داره!
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳یعنی انقدر بدبختیم که اینم شده واسمون رویا
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳میخوان این تپل کوچولو رو خاصش کنن.ولی زیاد استقبال نمیشه
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳تودوزی داخلیش خیلی زیباست.رینگهای کلاسیکشم همینطور
فورد
۲ مهر ۱۳۹۳کاش بجای پراید از این تولید میکردن من تو سایت قیمت یکی از اینا رو نزدیک دویست میلیون دیدم وارد کنندگان محترم چطوری حساب کردن قیمتش شده دویست میلیون ماشین حساب بدم
F
۱۴ مهر ۱۳۹۳بله دیگه خیانت نمیکنن به مردمشون که…
tadano
۲ مهر ۱۳۹۳خدا بیامرزدد فردیناند.
حسین
۲ مهر ۱۳۹۳نمیشه خط تولید این مدل ۲۰ هزار دلاری رو تو خاورمیانه راه بندازه؟
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳میشه ولی نمی خوان
محمد
۲ مهر ۱۳۹۳یکی از کوچولوهای دوست داشتنی که هنوزم محبوبن
مثل همین بیتل..مینی. فیات 500 و …
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳وولکس واگن یعنی ماشین مردم اون زمان هم هدف از طراحیش خودروی ارزون در دسترس مردم بود
مرتضی
۲ مهر ۱۳۹۳کل تاریخ ماشین سازی آلمان وولکس نساخته هر کی بهت گفته سر کارت گذاشته شایدم تحصیلاتت در امریکا بوده که فولکس! رو نمیتونی تلفظ که هیچ!!!! بنویسی!! اخه کی گفته اسم یه محصول طراز اول رو انگلیسی بگی سواد داری؟؟ والله همین نشاندهنده بی سوادیه ایرانی ها به همین مینازیدند که هر کلمه ای رو به هر زبانی میتونند تلفظ کنند یا بومیشو زیباتر بگن حالا همه انگار هفت نسلشون تو انگلیس کار کرده چنان بی ام و رو بی ام دابلیو میگن حالت به هم میخوره از این تلفظشون خلق را تقلیدشان بر باد داد!!!!!!!
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳خوب تو پارکینگ جا میشه قدرتشم کافیه.
DRAGONBORN
۲ مهر ۱۳۹۳به درد تهران میخوره.
رضا
۲ مهر ۱۳۹۳بیتل تو تاریخ آلمان مثل 911 یه اسطورست
هیوا
۲ مهر ۱۳۹۳اگه اشتباه نکنم تا حالا 30میلیون عدد فروش داشته یعنی بعد از کرولا پرفروش ترین بوده.
Ahmad..F12
۲ مهر ۱۳۹۳تنها خودوریی که تو سرمای طاقت فرسا طاقت میاورد….
DRAGONBORN
۳ مهر ۱۳۹۳تو جنگ جهانی
دکتر داریوش
۲ مهر ۱۳۹۳چی بگم والا!!!!!!فولکس واگن این ماشین رو با تیراژ کم تولید می کنه، اونوقت میده 20000 هزار تا،ایران خودرو و سایپا یه ماشین رو ده بیست ساله تولید می کنن با تیراژ ۳۰۰برابر این، رو دستشون هم که نمی مونه بعدش میگن هنوز ضرر میدن!!!! یا کرمان موتور و بهمن و دیار خودرو و سایپا و راین خودرو و …… رفتن خودرو چینی میارن بصورت اونم ۱۰۰% قطعات وارداتی اینجا جمع می کنن،میدن ۶۰میلیون به بالا.خوب برین از اینا بیارین جمع کنین بدبختا!!.اخه اونایی که دم از حمایت صنعت داخلی میزنن،اصلن معنیه صنعت رو می دونن!!!!! از اولم مافیای تولید خودرو تو ایران یه مشت بی سواد بودن که فقط قدرت سیاسی و نفوذشون بود که گردنشون رو کلفت کرد!
از اول هم دنبال اشغال سازی بودن !اونوقت که چینی ها هنوز دلشون برا ما نسوخته بود و تولید خودرو رو شروع نکرده بودن یاد تولید خودرو هایی مثله سیناد افتادم که خدا می دونه کدوم نابغه ای کشفش کرده بود!!!! یادتون چقدرپی کی فروختن! بازم ممنونیم از چینی های عزیز و مهربون که اگه نیومده بودن الان جاشون چی بود! فکر کنین بارها تو ایران خودرو جلسه گذاشتن که دوباره پیکان رو تولید کنن!اونقدر ضایع بود که خودشون دیدن خیلی خیطه بعد چند وقت گفتن شایعه بود!!!اگه این دولت و مجلس جلو اینا رو نگیره،که هیچ وقتم نمی تونه،ببینین که ده سال دیگه این چینیا دارن چی تولید می کنن و ما هنوز داریم ورژن های اولیشون رو مونتاژ می کنیم!تازه یه سی درصد تجهیزات ایمنی و رفاهی ابتداییشون رو هم یواشی کش رفتیم و …
ولی یه چیز!!!!خدا رو شکر که دیگه کیفیت تغییر نمی کنه !!چون دیگه جا جنس چینی کجایی بزارن که ارزون تر بیفته خدا می دونه……
سجاد
۲۷ مهر ۱۳۹۳من برای مسئولین گینس متاسفم که گول کلاهبرداری تویوتا برای ثبت “کرولا” بعنوان پرفروش ترین اتومبیل تاریخ خودروسازی رو خوردن . . .
چون شما اگه دو مدل از تویوتا با 4 سال اختلاف زمانی طراحی رو ببینید ، هیچ شباهتی توشون پیدا نمیکنید ، اما بیتل از اولین مدل تا آخرین مدلش دقیقاً یک شکله!!!!
Ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴جیگر منه