فولکس واگن

زمان فراموش کردن “دیزل گیت” فرا رسیده است!

تصویر ذهنی خریداران از برند فولکس‌واگن با وقوع دیزل گیت به شدت خراب شد و این شرکت بزرگ از زمان رسوایی بزرگ یاد شده تلاش زیادی انجام داد تا آب رفته را به جوی بازگرداند.


این خودروساز بزرگ حالا احساس می‌کند زمان مناسب برای حل این مشکل فرا رسیده و به همین خاطر تبلیغات جدیدی را شروع کرده و آن را در زمان فینال NBA پخش می‌کند.


این کمپین تبلیغاتی که Hello Light نام گرفته با راه رفتن طراح فولکس‌واگن در داخل یک اتاق تاریک شروع شده و افراد گوناگون هم خبرهای مربوط به رسوایی دیزل گیت را می‌خوانند. طراح فولکس‌واگن تحت تأثیر خبرها قرار گرفته و شروع به طراحی می‌کند. در همین حال هم موزیک خاصی در پس‌زمینه پخش می‌شود.


او نهایتاً اسلاید تایپ ۲ را برداشته و شروع به کار روی کانسپت ID. Buzz می‌کند. این تبلیغ تجاری با نشان دادن فرم نهایی کانسپت به خاتمه رسیده و گفته می‌شود: “ما در تاریکی روشنایی را یافتیم. معرفی عصر جدید حمل‌ونقل الکتریکی.”

این تبلیغ تجاری کاملاً خوب بوده و فولکس‌واگن می‌گوید پیامش ساده است: “مهم‌ترین چیز پاسخ شماست.” موضوع کاملاً اصیل به نظر می‌رسد مخصوصاً از طرف شرکتی که مدیرعاملش در سال ۲۰۱۴ از وقوع یک تقلب گسترده آگاه شده و جزئیاتش را در جولای سال ۲۰۱۵ ارائه کرده و سپس در سپتامبر همان سال به تقلب در تست‌های آلایندگی اعتراف نموده است.

جدای از همه‌چیز، Hello Light بخشی از کمپین بزرگ‌تر است که از یازدهم ژوئن آغاز خواهد شد. این کمپین جدید که Drive Bigger نام داشته بازگشت به تبلیغات دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ فولکس‌واگن محسوب می‌شود.

مدیرعامل گروه فولکس‌واگن آمریکا می‌گوید:

این کمپین برای همه‌ی زمان‌هایی است که ما ناامید بودیم، برای آن‌هایی که با ما ماندند، برای آن‌هایی که دیوانه‌وار کار کردند تا همچنان رو به جلو حرکت کنیم. ما مسئولیت انجام بهتر کارها را بر عهده داریم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (112 ديدگاه)

    واقعا رسوایی بزرگی بود دیزل گیت

  2. Me

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون قضیه رو که ما ایرانیا اصلا بخاطر نسپرده بودیم که حالا بخوایم فراموش کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا