تصویر ذهنی خریداران از برند فولکسواگن با وقوع دیزل گیت به شدت خراب شد و این شرکت بزرگ از زمان رسوایی بزرگ یاد شده تلاش زیادی انجام داد تا آب رفته را به جوی بازگرداند.
این خودروساز بزرگ حالا احساس میکند زمان مناسب برای حل این مشکل فرا رسیده و به همین خاطر تبلیغات جدیدی را شروع کرده و آن را در زمان فینال NBA پخش میکند.
این کمپین تبلیغاتی که Hello Light نام گرفته با راه رفتن طراح فولکسواگن در داخل یک اتاق تاریک شروع شده و افراد گوناگون هم خبرهای مربوط به رسوایی دیزل گیت را میخوانند. طراح فولکسواگن تحت تأثیر خبرها قرار گرفته و شروع به طراحی میکند. در همین حال هم موزیک خاصی در پسزمینه پخش میشود.
او نهایتاً اسلاید تایپ ۲ را برداشته و شروع به کار روی کانسپت ID. Buzz میکند. این تبلیغ تجاری با نشان دادن فرم نهایی کانسپت به خاتمه رسیده و گفته میشود: “ما در تاریکی روشنایی را یافتیم. معرفی عصر جدید حملونقل الکتریکی.”
این تبلیغ تجاری کاملاً خوب بوده و فولکسواگن میگوید پیامش ساده است: “مهمترین چیز پاسخ شماست.” موضوع کاملاً اصیل به نظر میرسد مخصوصاً از طرف شرکتی که مدیرعاملش در سال ۲۰۱۴ از وقوع یک تقلب گسترده آگاه شده و جزئیاتش را در جولای سال ۲۰۱۵ ارائه کرده و سپس در سپتامبر همان سال به تقلب در تستهای آلایندگی اعتراف نموده است.
جدای از همهچیز، Hello Light بخشی از کمپین بزرگتر است که از یازدهم ژوئن آغاز خواهد شد. این کمپین جدید که Drive Bigger نام داشته بازگشت به تبلیغات دههی ۵۰ و ۶۰ فولکسواگن محسوب میشود.
مدیرعامل گروه فولکسواگن آمریکا میگوید:
[دانلود ویدئو]این کمپین برای همهی زمانهایی است که ما ناامید بودیم، برای آنهایی که با ما ماندند، برای آنهایی که دیوانهوار کار کردند تا همچنان رو به جلو حرکت کنیم. ما مسئولیت انجام بهتر کارها را بر عهده داریم.
حسن
۱۸ خرداد ۱۳۹۸واقعا رسوایی بزرگی بود دیزل گیت
Me
۱۸ خرداد ۱۳۹۸اون قضیه رو که ما ایرانیا اصلا بخاطر نسپرده بودیم که حالا بخوایم فراموش کنیم