فولکسواگن تیگوان 2022 بهروز که در اروپا به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ عرضه شده تست گوزن مشهور را پشت سر گذاشته اما عملکرد آن از سطح ایده آل کاملاً فاصله داشته است. برای بررسی عملکرد تیگوان ۲۰۲۲ بهتر است ویدئوی پایانی را مشاهده کنید.
اولین تست با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت صورت گرفته و تیگوان در واقع نتوانسته تست را پاس کند. راننده به یکی از مخروطها برخورد داشته و به نظر میرسد مشکل بیشتر به مکان خودرو و ورود به پیست مربوط است تا هندلینگ کراس اوور فولکسواگن. تست کنندگان میگویند سیستم کنترل پایداری تیگوان بهطور قابلتوجهی باعث کاهش سرعت خودرو در بخش آخری بررسی شده است.
تیگوان در تست با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت موفق بوده است. البته خودرو برای پیشگیری از برخورد با مانع فرضی با تقلای زیاد سیستم تعلیق مواجه شده و برخی مشکلات در دامپرها احساس میشود. این رفتار را معمولاً در چنین تستهایی نمیبینیم.
سپس تست کنندگان سرعت ۷۸ کیلومتر در ساعت را امتحان میکنند که تأثیر زیادی روی عملکرد سیستم تعلیق میگذارد. در اینجاست که راننده با مخروط برخورد کرده و خودرو از پاس کردن تست بازمیماند.
مجریان این برنامه در تست اسلالوم گزارش کردهاند که کنترل پایداری بهطور قابلتوجهی وارد مدار شده و راننده فقدان نرمی را حس کرده اما تیگوان با مخروطها برخورد نکرده است.
تیگوان تست شده دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۴۸ اسبی و گیربکس دوکلاچه بوده است. این مدل در آمریکا عرضه نمیشود چراکه پیشرانه پایه این خودرو در آمریکا از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۸۴ اسبی است. در اروپا مدل R با قدرت ۳۱۵ اسب بخار و نسخه پلاگین هیبریدی ۲۴۱ اسبی هم عرضه میشود.
[دانلود ویدئو]تماشا دریوتیوب:
زیزیگولو
۹ دی ۱۳۹۹تیگوان 2022 با میانگین قیمت بالاتری نسبت به رقیباش تو سطح دشواری از رقابت واسه جلب نظر مشتری قرار داره …… تیگوان از سال ۲۰۱۷ تا 2020 تقریباً هیچ تغییریو تو خودش ندیده بود ولی از سال ۲۰۲۰ به بعد تغیراتو برنامه های خاصی روش پیاده شده
moein
۹ دی ۱۳۹۹درسته که در کل عملکرد خوبی نداشت. اما واقعا قابل ستایش بود که ماشین از چپ کردن جلوگیری میکرد. فرض کنید با ماشین های شاسی بلند های تولید داخل این طوری به ماشین فرمون بدیم . قطعا به طرز فجیعی چپ میکنه
فرید
۹ دی ۱۳۹۹اینو مقایسه کنید با راو فور که داشت چپ می کرد ????
- A M I R -
۹ دی ۱۳۹۹برای همین از کراس اوور ها تنفر دارم، یه سگمنت کاملا بلاتکلیف که نه کیفیت سواری سدان ها و هاچ بک هارو داره نه توانایی خودرو های شاسی بلند.
به نظرم تو دنیای علاقمندان به اتومبیل این سگمنت تازه به دوران رسیده واقعا هیچ جایگاهی نداره و نباید داشته باشه.
متاسفانه روز به روزم بیشتر داره نام های بزرگ مثل کانتیننتال رو خفه میکنه تا سبد محصولات خودروساز هارو تسخیر کنه.
pooriya.bmw.germany
۹ دی ۱۳۹۹اگر همین تست بر روی تویوتا راوفور کیا اسپورتیج رنو کلئوس هیوندای توسان و سانتافه نیسان ایکس تریل انجام بدید قطعاً چپ میکرد
آلمانی ها استاد هندلینگ هستند تو هر سگمنت بهترین هندلینگ ارایه میدهد
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹????
ناشناس
۱۰ دی ۱۳۹۹https://www.youtube.com/watch?v=WRvJCUAUa1o&list=LLI3eH-VrGDLA7iyW8mn3iJg&index=136
challenger
۹ دی ۱۳۹۹خیلی خوب بود
معنی استاندارد سازی و کیفیت سازی در سواری و هندلینگ رو تو این ویدیو میشه فهمید
مانی
۱۰ دی ۱۳۹۹با ۷۷ کیلومتر تست رو پاس کرد یعنی بهتر از خیلی ماشینها
برای یه شاسی بلند خیلی خوبه حالا چرا یه سری میگن بد بود نمیدونم
Ho3eyn
۱۰ دی ۱۳۹۹هنوزم زانتیا اول دنیاست تو این تست؟؟؟