قرار بود فولکسواگن آرتئون اواخر سال جاری در بازار آمریکا عرضه شود اما این خودروساز مجبور شده به دلیل تأخیر در فرایند صدور تأییدیهها، عرضهی آرتئون را به اوایل سال ۲۰۱۹ موکول نماید.
اولین نشانهها از تأخیر در عرضه آرتئون به زمانی مربوط میشد که فولکسواگن رویداد تست درایو سدان پرچمدار خود در کالیفرنیا را لغو کرد. قرار بود این رویداد ماه آینده برگزار شود.
یکی از سخنگویان فولکسواگن در مصاحبه با اتوموتیونیوز این تعویق عرضه را تأیید کرده و گفته است دلیل تأخیر در عرضه آرتئون به خاطر زمانبر شدن فرایند صدور تأییدیه بوده است. دلیل این زمانبر بودن نیز برگزاری جلسات درباره استانداردهای آلایندگی جدید WLTP میباشد.
آرتئون از سال ۲۰۱۷ در آلمان عرضه میشود و زمانی که وارد بازار آمریکا شود از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۸ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این پیشرانه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه شده و بهصورت سفارشی میتوان از سیستم چهار چرخ محرک نیز استفاده کرد.
آرتئون در مقایسه با مدل قبلی CC از پلتفرم MQB استفاده کرده و دارای فاصله بین محوری بیشتر و بنابراین فضای کابین بهتری است.
از جمله تجهیزات شاخص فولکسواگن آرتئون میتوان به ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیهای، چراغهای جلوی تمام LED، دامپرهای تطبیقی، دوربین دید عقب، هشدار برخورد جلو، صندلیهای جلوی گرم شونده و صفحهنمایش ۸ اینچی با ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.
Salfa22xxx
۸ مهر ۱۳۹۷شبیه مگان نیس؟؟؟
saeed
۸ مهر ۱۳۹۷ماشین شیکیه اما بیشتر بهش میخوره یه نسخه اسپرت تر و کشیده تر از پاسات باشه تا یه کوپه 4 درب مستقل.چیزی که دقیقا عکس شخصیت مستقل استینگر هست .چیزی که هم تو مدل cc و هم فیتون باعث شکست شد در نهایت.فولکس طراحی های داخلش جدای کیفیت بالاش واقعا محافظه کارانه عمل میکنه و از ماشین عادیش وزیرگروهاش مثل سئات و اشکودا و …همش یه غالب و طرحه به نظرم.
emad1990
۸ مهر ۱۳۹۷چه خشمی تو چراغای جلوشه