فولکس واگن

توراِگ دیزلی زیر تیغ جراحی JE دیزاین

JE DESIGN یک شرکت آلمانی تیونینگ خودرو است که تخصص خود را بر روی تیونینگ خودروهای گروه فولکس‌واگن متمرکز کرده است. آخرین محصول این شرکت تیونینگ فولکس‌واگن توراِگ TDI V8 است. JE دیزاین یک کیت کامل آئرودینامیکی بدنه همراه با جلوپنجره مشبک و اسپویلر جدید را بر روی نسخه R-Line این شاسی‌بلند نصب کرده است. همچنین برجسته‌تر شدن قوس گلگیر و افزوده شدن دیفیوزرهای ظریف از جمله تغییرات بیرونی قابل‌توجه است. کل این کیت بدنه را می‌توان با قیمت ۴,۷۶۰ یورو تهیه کرد، اما مشتریان امکان سفارش قطعات موردنظر به صورت جداگانه را هم دارند.

Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
این شرکت به موتور ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری توربودیزل توراِگ توجه بیشتری کرده است. موتور TDI که در حالت استاندارد قادر به تولید ۳۴۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بوده است، پس از تیونینگ JE DESIGN قادر خواهد بود قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۹۳۰ نیوتن متر را به ارمغان بیاورد. این تیونینگ همراه با دو سال گارانتی موتور و گیربکس هشت سرعت تیپ‌ترونیک هزینه ۲,۳۹۹ یورویی برای مشتریان به دنبال خواهد داشت.
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
Volkswagen Touareg V8 TDI facelift by JE DESIGN
پس از این فولکس‌واگن توراِگ TDI V8 می‌تواند تنها در ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد که ۰.۴ ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد آن است. این شرکت حداکثر سرعت این نسخه را اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد کمی از ۲۴۲ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است. JE DESIGN لوازم دیگری هم که شامل ماژول کاهنده ارتفاع الکترونیکی، رینگ آلیاژ ۲۲ اینچی، سیستم اگزوز چهارتایی از جنس فولاد ضدزنگ همراه با برخی از پیشرفت‌های داخلی کابین مانند دستگیره‌هایی از جنس استیل ضدزنگ و پانل‌های رکاب ضدزنگ با آرم نورانی JE DESIGN به رنگ آبی، عرضه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    خیلی هم خوب

    1. سامورایی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (182 ديدگاه)

      چقدر رینگش خوشکله اطلا همه چیش خوشکله

  2. bardia

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (181 ديدگاه)

    یا خدا! این دیگه چه جونوریه !گشتاورش از لافراری بیشتره

    1. جواد

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (79 ديدگاه)

      چون دیزلیه…

  3. سامان از تبریز

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    من تا حالا فک میکردم موتورهای مرسدس amg خدای گشتاور هستند
    ولی این لامصب هم گشتاورش خیلی بیشتره
    O_o

  4. mahyar

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    950 گشتاورشه واقعا باور نکردنیه!!!

  5. احمد باقری

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کلا فولکس واگن ماشینهای خوبی با هزینه مناسب می سازه. گشتاور این ماشین هم که واقعا عالیه.

  6. رامکال

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (594 ديدگاه)

    خودروهای گروه فولکس واگن به خصوص همین توآرگ و پاسات برای من خیلی جذاب و مردونه به چشم میان.
    البته من توی اهواز تا حالا بیتل نسل جدید و گلف به چشم دیدم اما چیزی که برای من جای سوال داره اینه که چرا به وفور توی خیابان های ایران یافت نمیشند.؟؟؟؟!!!!!
    مثلا همین توآرگ که از توی عکس هم داد میزن که که ماشین محکمیه.

  7. احسان(احسان سابق)

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بنظرم خوب نشده.انگار ائودی هستش که بیمار شده.اما از بغل بهتره

  8. سعید

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    رنگ و رینگش خیلی قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا