شاید برای شما صرفاً مهم نباشد که کدامیک از انواع مختلف نسخههای داغ و اسپرت هاچبک محبوب فولکسواگن گلف در پیستی مانند پیست «Anglesey» سریعترین مدل است بلکه علاوه بر این خواهان دانستن این باشید که کدامیک از آنها برای خرید مناسبتر هستند. این ویدئو ممکن است دراینباره همهچیز را برای شما روشن کند زیرا در اینجا تمامی مدلهای اسپرت گلف را دورهم جمع کرده و آنها را به نبردی خانوادگی دعوت کردهایم. این خودروها عبارتاند از گلفهای GTE، GTD، GTI، Edition 40، R و کلاباسپرت S. البته همهٔ مدلهای مختلف گلف شبیه هم ساخته نشدهاند. به همین دلیل مثلاً مدل کلاباسپرت S دارای ۱۲۵ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به مدل GTD است. ازاینروی گلفها به سه دستهٔ عملکردی مختلف تقسیم شده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در ابتدا مدل دیزلی GTD با ۱۸۵ اسب بخار قدرت رودرروی مدل هیبریدی GTE با ۲۰۵ اسب بخار قدرت قرار گرفت. روی کاغذ دومی شتاب صفرتاصد را در ۷.۶ ثانیه طی میکند درحالیکه GTD برای این کار به ۷.۵ ثانیه زمان احتیاج دارد؛ بنابراین تفاوت چندانی در عملکرد این دو مدل وجود ندارد. بااینحال GTE بهطور قابلتوجهی سنگینتر از GTD است که این امر هنگامیکه آنها را در یک مسیر مسابقه مورد مقایسه قرار میدهیم نقش بسیار مهمی خواهد داشت.
پس از مقایسهٔ این دو مدل مذکور، حالا GTI افسانهای را در برابر مدل Edition 40 قرار دادیم. گلف GTI با ۲۲۰ اسب بخار قدرت میتواند شتاب صفرتاصد را در ۶.۵ ثانیه ثبت کند که تنها ۰.۲ ثانیه کندتر از مدل قدرتمندتر Edition 40 با ۲۶۵ اسب بخار قدرت است. علاوه بر این، مدل Edition 40 وزن کمتری هم داشته و چند بهبود آئرودینامیکی نیز در آن صورت گرفته است؛ بنابراین دعوت میکنیم نبرد جذاب میان این دو مدل را در پیست Anglesey در ویدئوی زیر مشاهده کنید.
و درنهایت در مقایسهٔ آخر دو مدل از قدرتمندترین نسخههای گلف یعنی مدلهای R با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و کلاباسپرت S با ۳۱۰ اسب بخار قدرت را به مبارزه با یکدیگر دعوت کردیم. دومی وزن کمتری دارد اما برخلاف مدل R که مجهز به سیستم چهارچرخ محرک 4Motion فولکسواگن است، تنها بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میشود به همین دلیل در شتاب مغلوب گلف R میشود. روی کاغذ گلف R در ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت میرسد درحالیکه کلاباسپرت S برای این کار تقریباً به یک ثانیه کامل زمان بیشتری احتیاج دارد.
بااینحال هرچند بدیهی است که سریعترین ماشین در پیست یکی از این دو نسخهٔ نهایی خواهد بود اما پیروز این رقابت خانوادگی ازنظر ارزش کلی ممکن است شما را متعجب کند.
[دانلود ویدئو]
ELEMENTO
۲۹ مهر ۱۳۹۵GOLF ❤❤
uss zumwalt DDG-1000
۳۰ مهر ۱۳۹۵عالیه
Bloodhound SSC
۲۹ مهر ۱۳۹۵نمیدونم چرا این قدر گلف خوبه؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
واقعا کفر ادم در میاد که میبینه گلف همه هاچ بک هارو لوله میکنه !!!!!!!!!!
یه فرست نفس کشیدن واسه بقیه بده بد نیس.
اقا تایم اوت!!!!! :) :):):):):)
ShoMpeT
۲۹ مهر ۱۳۹۵یک قسمت این مطلب و ویدئو اشتباه هست!
GTI در حالت عادی فقط 210 اسب بخار قدرت داره، اگر پکیج Performance Package رو بگیرید اونوقت 210 اسب بخار میشه! البته از امسال فقط بر روی تریم های Sport و SE و Autobahn این پکیج موجود هست و برای نسخه S همچین چیزی وجود نداره! توی مطلب و مخصوصا ویدئو اشتباه صورت گرفته. توی یک قسمت مجری میگه این نسخه GTI معمولی هست و حتی پکیج Performance نداره و بعد میگه 220 اسب بخار قدرت داره!
هفته پیش هم من یک GTI 2017 گرفتم! D:
موفق باشید
mojtabaaston
۲۹ مهر ۱۳۹۵برای افراد مسن مناسب تره طراحیش تا قشر جوان جامعه
ماسل
۲۹ مهر ۱۳۹۵داشی زابلی هستی؟
ShoMpeT
۲ آبان ۱۳۹۵اگر پکیج Performance Package رو بگیرید اونوقت 220 اسب بخار میشه!***
–تصحیح میشود–
رامتین
۲۹ مهر ۱۳۹۵بنظرم بجای گلف بهتره شیراکو را خرید. چرا که ابعادش تقریبا مثه همند، هر دو هاچبک، هر دو نسخه های 200 و 300 اسبی دارند و از همه مهمتر شیراکو زیباتر از گلفه. در بریتانیا فروش شیراکو بشدت بیشتر از گلف بوده. ضمنا قیمت هر دو هم تقریبا یه سطحند (شیراکو کمی گرونتر). خیلی خوبه شیراکو به ایران بیاد و مفهوم هاچبک داغ را متبلور کنه.