جک - jacفولکس واگن

مشارکت در تولید خودروهای الکتریکی توسط فولکس و جک

مقامات چینی چراغ سبزی برای فولکس‌واگن به منظور تشکیل شرکت جوینت ونچر با کمپانی چینی جک موتور صادر کرده‌اند. این شرکت به تولید خودروهای الکتریکی در خاک چین مبادرت خواهد کرد.


رویترز می‌گوید کمیسیون توسعه و اصلاح ملی چین مجوز ساخت یک‌صد هزار خودروی کاملاً الکتریکی را به فولکس‌واگن و جک موتور داده است. ارزش سالانه‌ی این معامله حدود ۷۴۰ میلیون دلار خواهد بود.


فولکس‌واگن قبلاً دو شراکت جوینت ونچر در چین داشته که یکی با گروه فاو و دیگری با سایک موتور بوده است. گفته می‌شود پیش از امضای قرارداد فولکس با جک باید برخی جزئیات نهایی شوند اما این معامله نیز نشان‌دهنده‌ی تلاش سخت و سریع غول آلمانی برای تبدیل‌ شدن به رهبر در بخش خودروهای الکتریکی می‌باشد.


فولکس‌واگن می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ تعداد ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی و پلاگین هیبریدی را در چین بفروشد و تلاش دارد از عهده‌ی قوانین مصرف سوخت و آلایندگی سخت‌گیرانه برآید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. BENZ&BMW

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    فلوکس واگن و جک؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟!؟؟!؟؟!؟؟؟؟؟؟!؟!!

  2. amir

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این همکاری سود بالایی رو نصیب وی دبلیو خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا