طبق گفته فرانک ولش رئیس بخش تحقیق و توسعه فولکسواگن، پنجمین عضو تولیدی خانواده ID نسخه تولیدی کانسپت ID Vizzion خواهد بود که در سهماهه سوم سال ۲۰۲۳ و با حداکثر شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری عرضه خواهد شد.
این خودرو که احتمالاً ID.6 نام خواهد گرفت به دو صورت سدان و استیشن قدبلند عرضه خواهد شد و ابعاد مشابهی با نسل فعلی پاسات خواهد داشت اما فضای کابین آن نسبت به این خودرو بسیار بیشتر بوده و قابلمقایسه با فولکس فیتون خواهد بود.
حدس ما برای استفاده از نام ID.6 به این دلیل است که شماره ۶ مفهوم خوبی در چین یعنی بزرگترین بازار گروه فولکسواگن داشته و از طرفی مشتریان چینی از سدان های بزرگ خوششان میآید.
نسخههای دیفرانسیل عقب این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی استفاده کرده درحالیکه نسخههای چهار چرخ محرک دارای دو پیشرانه خواهند بود. این سیستم در مدل پرفورمنس GTX نیز بکار خواهد رفت. مدیر فولکس میگوید این خودرو قادر به ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۵.۶ ثانیه خواهد بود. مدلهای تک پیشرانهای نیز شتاب حدود ۸.۵ ثانیهای خواهند داشت.
خریداران همچنین میتوانند از بین چندین باتری یکی را انتخاب کنند. بزرگترین باتری ظرفیت ۸۴ کیلووات ساعتی خواهد داشت و در کف پلتفرم MEB فولکس قرار خواهد گرفت. این مدل برد حدود ۷۰۰ کیلومتری خواهد داشت که بسیار بیشتر از ID.3 Pro S با باتری ۷۷ کیلووات ساعتی است.
همچنین محصول جدید فولکس از شارژر ۲۰۰ کیلوواتی پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از شارژر سریع میتوان ۲۳۰ کیلومتر برد را تنها در عرض ۱۰ دقیقه به دست آورد.
ظاهراً ژرمنها ID.6 را با آغاز سال ۲۰۲۳ در کارخانه امدن در آلمان تولید خواهند کرد.
ارشیاSVJ
۲۲ آذر ۱۳۹۹طراحیاش خوب نیست.
تسلا اس خیلی خوشگل تره..
البته این رقیب مدل سه میشه فک کنم.
که اون زیاد جالب نیست.
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۲۲ آذر ۱۳۹۹قشنگه دیگه شبیه ارتئون هستش و زیبا
زیزیگولو
۲۲ آذر ۱۳۹۹به نظر من خوشکله ولی خُب سلیقه ها متفاته، یه نفر میپسنده یه نفر نمیپسنده
مهرداد كمال
۲۲ آذر ۱۳۹۹با این شکل تولید نمیشه قطعا ساده تر خواهد بود و بنظرم خطوط ملایم و دلنشینی داره
البته با احترام خدمت و نظرتون?
زیزیگولو
۲۲ آذر ۱۳۹۹فولکس واگن قبلاً با ارائه نمونه الکتریکی گلف تونست به موفقیت بزرگی تو زمینه ماشینای الکتریکی دست پیدا کنه و حالا باید منتظر رونمایی از این بمونیمو ببینیم میتونه مثل گلف الکتریکی موفق بشه یا نه
Reza
۲۲ آذر ۱۳۹۹خوشگله
Hadi
۲۲ آذر ۱۳۹۹عجب کانسپتی داره ?
اگه شبیه این باشه که قطعاً هست با اون برد 700 کیلومتری بینظیر میشه…
مسعود
۲۲ آذر ۱۳۹۹چطوری میخواد با این باطری همچین بردی داشته باشه؟؟
(باتری ظرفیت ۸۴ کیلووات ساعتی خواهد داشت. این مدل برد حدود ۷۰۰ کیلومتری خواهد داشت)
شرکتهای دیگه با باتری 90 یا 100 کیلوواتی به زور میتونن 600 کیلومتر برن
Hadi
۲۲ آذر ۱۳۹۹چون اونا آمریکایین…
ولی این آلمانیه و تکنولوژی آلملانی داره ? ?…
تکنولوژی آلمانانن
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۲ آذر ۱۳۹۹کپی از لوسید ایر. ???
قدرتش هم مالی نیست.
ولی اگه مثلا 50 هزار دلار باشه. واسه خودرو خانوادگی عالیه. البته بستگی به قیمت نهایش داره
میثم
۲۲ آذر ۱۳۹۹فقط تولید مهم نیست
باید یه فکر اساسی برای تامین مواد اولیه باتری ها بکنن که بشدت محدوده و قیمتش هم روز بروز داره بالاتر میره.
تویوتا داره باتری فلوراید میسازه که قبلا گفته بود تا 2030 تجاریش میکنیم ولی چند وقت پیش 5 سال آورد جلوتر 2025.
ظرفیت و زمان شارژ و طول عمرش و خلاصه تمام پارامتراش از لیتیومی های چند برابر بهتره.
بایت تمرکز بیشتری رو باتری بکنن تا خود ماشین.
ارش
۲۲ آذر ۱۳۹۹طراحی زیبایی داره .
رامتین
۲۲ آذر ۱۳۹۹طراحی های اخیر فولکس به شکل کاملا واضحی بهبود پیدا کردند. جای تبریک داره.