فولکس واگن بعد از تست های خیابانی گلف جدید، رسما از مدل ۲۰۱۳ آن در گالری ملی برلین رونمایی کرد .
گلف جدید با طرحی تکاملی و با تکیه برشخصیت سازی خطوط و سطوح کشیده ، طرحی به دور از محافظه کاری را ارائه می دهد . به طورکلی ماشین ابعادی به طول ۴۲۵۵ میلی متر ، ۱۷۹۹ میلی متر عرض و ۱۴۵۲ میلی متر ارتفاع را دارا می باشد ، که این ارقام نشان دهنده ی این است که ۱۳ میلی متر پهن تر و ۲۸ میلی متر کوتاه تر از نسل قبلی خود شده است . چراغ های زنون ، و چرخ های ۱۵-۱۷ اینچی از دیگر مواردی است که توجه را به خود جلب می کنند .
برای افزایش ایمنی از سیستم ترمز multi-collision ، سیستم جلوگیری از تصادف ، سیستم کروز کنترل تطبیقی ، ترمز اضطراری در مناطق شهری ، قفل دیفرانسیل الکتریکی XDS و سیستم تشخیص خستگی استفاده شده است .
نسل هفت گلف را می توان با ۵ حالت مختلف در رانندگی تجربه کرد که عبارتند از : Eco، Sport، Normal،Individual و Comfort . که در حالت Ecco تهویه مطبوع و سایر سیستم های جانبی برای کاهش مصرف سوخت بهینه سازی شده اند . و اما در زیر هود شاهد موتورهای جدیدی هستیم که به سیستم های start/stop و احیای انرژی ترمز مجهز شده اند . موتورهای در نظر گرفته شده برای نسل هفتم گلف عبارتند از :
- موتور ۱.۲ لیتری TSI ، قدرت ۸۵ اسب بخار ، مصرف ۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و انتشار گاز CO2 به میزان ۱۱۳ گرم در هر کیلومتر
- موتور ۱.۴ لیتری TDI مجهز به تکنولوژی غیرفعال کردن سیلندرها ، قدرت ۱۴۰ اسب بخار ، مصرف ۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و انتشار گاز CO2 به میزان ۱۱۲ گرم در هر کیلومتر
- موتورهای ۱.۵ لیتری TDI با قدرت های ۱۰۵ و ۱۵۰ اسب بخار و به ترتیب با مصرف های ۳.۸ و ۴.۱ لیتردر ۱۰۰ کیلومتر و انتشار گاز CO2 به ترتیب به میزان ۹۹ و ۱۰۶ گرم در هر کیلومتر
- و سرانجام موتور BlueMotion با مصرف ۳.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و انتشار ۸۵ گرم گاز CO2 در هر کیلومتر
این خودرو به دلیل استفاده از پلت فرم MQB 100 کیلوگرم از نسل قبلی خود سبک تر است . گلف جدید در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و قیمت پایه ای ۱۶,۹۷۵ یورو برایش در نظر گرفته شده است .
ali
۱۵ شهریور ۱۳۹۱واقعا زیباست
فقط قیمتش رو ای کاش میگفتید
TESO
۱۵ شهریور ۱۳۹۱قیمت پایه ای 16,975 یورو برایش در نظر گرفته شده است .
با دقت بخون استاد
مسی
۱۵ شهریور ۱۳۹۱قیمت پایه ای 16,975 یورو :-D
یورو هم که 27,980 هست :-D
110% هم که باید واسه عوارض بدیم :-D
تازه پول چایی و حق دلالی و … هم هست :-D
با این حساب قیمت این ماشین 100 میلیون رو رد میکنه :-D
مملکته داریم :-D
mahsa
۱۵ شهریور ۱۳۹۱فکر کن گمرک وجود نداشت:
کمری می خریدیم 43 ملیون نه 110!
چون خودروییه که قیمتش خیلی رفته بالا گفتم ماشین خوبیم که هست.
فرید
۱۶ شهریور ۱۳۹۱خب صد میلیون رو رد کنه!
کافیه یه نمایندگی بزنن وارد کنن ببین اگه جماعت پولدار و دلال براش صف نبستن، همین الان تا فروش ماشین باز میشه به فردا نرسیده ثبت نامش پر میشه!
a-x1
۱۵ شهریور ۱۳۹۱Das Auto. VW
top gear uk
۱۵ شهریور ۱۳۹۱المانی ها رقیب ندارن.
کارشون درسته.
ابی
۱۵ شهریور ۱۳۹۱فایده نداره مصرفش بالاست
هادی مرتضوی
۱۵ شهریور ۱۳۹۱با این که رقباش خیلی شاخن ولی سلطان کلاسشه خدا وکیلی…!
علیرضا
۱۵ شهریور ۱۳۹۱آیا میشه یه روز بریم اونورو بدون ناراحتی و اجبار ماشین بخریمو سوار شیم ؟
یا اینکه اونور زحمت بکشن بیان اینور ما اذیت نشیم.
بخدا …..
احمد.ف
۱۵ شهریور ۱۳۹۱همون دو سه نسل پیشش رو هم به ما بیدن راضی هستیم!!!
Hesam
۱۵ شهریور ۱۳۹۱من از قیافش خوش نمیاد
امیرعلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۱نسبت به ماشینای دیگه با گلف حال نمیکنم
ali
۱۵ شهریور ۱۳۹۱فکر کنم رقیب این خودرو رنو کلیو نسل جدید باشد . به نظر من clio از این شاخ تر است .
http://img2.netcarshow.com/Renault-Clio_2013_800x600_wallpaper_0c.jpg
http://img2.netcarshow.com/Renault-Clio_2013_800x600_wallpaper_1d.jpg
ناصر
۱۶ شهریور ۱۳۹۱امکانات و کیفیت داره در حد المپییییییییییییییییک ولی لا مصب رخ ضایعی داره…البته با احترام به تمام نظرات من زیاد از شکل و شمایلش خوشم نمیاد
سایه
۱۶ شهریور ۱۳۹۱بابا مصرفش رو بچسبید اسب بخارش یه ذره از ماشینای ایرانی بیشته ولی مصرفش 3.1 واااااااای
بعدا میگن قیمت هر لیتر بنزین اونجا دو دلاره خب اگه این ماشینو داشته باشی ده دلار هم بدن بازم کمه
hesan
۱۶ شهریور ۱۳۹۱همه ی خوبیاش به کنار.پارک اتوماتیک شم به کنار. very very goooooooood
خالی بند
۱۶ شهریور ۱۳۹۱همه ماشینای دنیا یه طرف پراید هم یه طرف عمرا اگر لنگشو پیدا کنی…
آخه اینم شد ماشین خیلی زشته.قیمت و مصرفش بالا. امکاناتش خیلی خیلی خیلی خیلی پایینه باید بگم در مقابل خودرو های ساخت خودمون هیچی نداره
در کل مزخرفه
آشغاله
بدرد نخوره
به عنوان سطل زباله باید ازش استفاده کرد
داریوش
۱۶ شهریور ۱۳۹۱باید ببینیم ویژگیها و مخصوصا موتور و شتاب R و GTI چطوره؟
ولی کلا من از نسل پنجمش بیشتر از بقیه خوشم میاد، تو دل برو تر بود!!!!
2AKShz
۱۶ شهریور ۱۳۹۱تاسف برای خودرو سازان داخلی…و ما که تندر 90 میخریم واسه کم مصرفی.
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲فولکس واگن بهترینه…..