از آئودی A1 گرفته تا Q8 و احتمالاً Q9، همیشه نسخه پرفورمنس S این خودروها تولید شده و البته که ژرمنها به خاطر تولید چنین محصولاتی شناخته شدهاند.
البته کمپانی مادر آئودی یعنی فولکسواگن همین روند را در پیش نگرفته است. قطعاً فولکس هم دارای سبد محصولات اسپورت خود با نام R میباشد به گونهای که تی راک R در سال پیش و توارگ R هم چند هفته پیش معرفی شده است. حتی محصولات الکتریکی ID نیز دارای نسخه R خواهند بود.
جدیدترین عضو این خانواده یعنی گلف R هم در آینده نزدیک تولید خواهد شد و طبق گفتهها ماشینی فوقالعاده برای رانندگی خواهد بود.
اما مدیر ارشد بخش R فولکسواگن میگوید گلف R کوچکترین عضو این خانواده خواهد بود.
جاست کاپیتو گفته است:
پولو R در ذهن ما نیست زیرا اگرچه علاقهای برای چنین خودرویی وجود دارد اما تقاضا برای آن خیلی پایین خواهد بود تولید چنین خودرویی از نظر هزینهها منطقی نیست.
تقاضا اصلیترین دلیل فولکسواگن برای تولید خودرویی جدید است بنابراین اگر پولو R محصول پر تقاضایی نباشد قطعاً تولید نخواهد شد.
از سال ۲۰۱۴ تاکنون شایعاتی درباره تولید پولو R به گوش رسیده اما حالا میدانیم که چنین کاری رخ نخواهد داد. البته در سال ۲۰۱۷ به تولید پولو R با قدرت ۳۰۰ اسبی اشاره شده بود و همه امیدوار تولید چنین محصولی بودند.
به نظر میرسد تمامی امیدها برای تولید یک خودروی کوچک آتشین نقش بر آب شده است.
ممد ژانگولر
۴ فروردین ۱۳۹۹ماشینی که یک باکس آب معدنی توش جا نگیره باید جمع بشه بره
Hamidreza
۴ فروردین ۱۳۹۹هر هر هر هر !
فک کنم شما یه کارخونه آب معدنی هست نه یه باکس
تو تسلا جا میشه؟
Me
۴ فروردین ۱۳۹۹همین الان که دارم کامنت میزارم دو ساعته عقب یه پولو نشستم و دارم به اره کردن زاونوهام فکر میکنم
مشکلش فضای پای هر ۴ سرنشینه اما صندوقش راضی کننده ست
رامتین
۴ فروردین ۱۳۹۹مشخصا پولو R تولید نمیشه، چون تقاضا برای نسخه های پرفورمنس هاچبکهای کوچک، خیلی کمه، چراکه قیمت بالایی پیدا میکنه. حتی گلف R هم با قیمت 45000دلار قیمت تندی داره و تقاضاش ازین جهت کمه که خیلی ظاهر خوب و لوکسی نداره و خیلی راحت میشه با 50هزار دلار وارد محدوده s3 یا tts شد که همین پرفورمنس را با قیمت کمی بیشتر میده. بنظرم بین همه محصولات فولکس، آرتئون ویژگیهای طراحی، لوکس بودن و عملکرد متوازنتری ارائه میده.