فولکسواگن I.D. Buzz که در ابتدا Bulli و سپس Budd-e خوانده میشد نهایتاً وارد خط تولید خواهد شد زیرا این کمپانی آلمانی تأیید کرده نسخههای تولیدی میکروباس خود در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهند شد.
این خودرو به نمونه مفهومی خود وفادار خواهد ماند و قوای محرکه کاملاً الکتریکی خواهد داشت. ساختار این خودرو پلتفرم جدید MEB فولکسواگن خواهد بود. این معماری در هاچبک I.D؛ و کراس اوور I.D. Crozz نیز بکار خواهد رفت و دارای برخی از تواناییهای رانندگی خودکار سطح ۳ خواهد بود.
داخل کابین نمونه تولیدی I.D. Buzz شاهد بسیاری از ویژگیهای خودروی کانسپت خواهیم بود که شامل صندلیهای تغییرپذیر و ارتباطات گوناگون است. در خودروی نمایشی راننده میتوانست صندلی را بهصورت ۱۸۰ درجه بچرخاند تا ارتباط بهتری با سرنشینان عقب داشته باشد. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمیای وجود داشت که میتوانست بین صندلیهای ردیف اول و دوم حرکت کند.
فرشاد
۳۱ مرداد ۱۳۹۶از قدیم، ونهای فولکس واگن، جذابترین محصولات این کمپانی بودن برام، مخصوصا با ترکیب رنگ بدنه نارنجی یا سبز (سبزش دقیقا مثل تصاویر بالا) با ستونها، سقف و تریم داخلی سفید.
علي
۳۱ مرداد ۱۳۹۶باور کنید ی نفر اینو تو تهران یا حتی جاهای دیگه دنیا سوار بشه بیشتر از خیلی از ماشینهای پر ادعا اسپورت که هر کسی آرزوی داشتنشو داره نگاه ها و علاقه مردم اطراف رو به خودش جلب میکنه.
خیلی خاص و جذاب و دوست داشتنی به نظر میرسه.
با تچکر
aston martin
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ایول به این شرکت که به نسخه های قدیمیش پایبنده
منو یاد اون ون معروف شرکت انداخت. همونی که هرکی بهش میرسید یه سمبل صلح جهانی هم روش میکشید اسمشو یادم نیس متاسفانه
Amir
۳۱ مرداد ۱۳۹۶.
فولکس واگن ترنسپورتر ?
اوایل اسمش ترنسپورتر نبود.
اون موقع فولکس 2 محصول داشت
به بیتل میگفتن تایپ 1
ترنسپورتر هم تایپ 2 بود.
یادش بخیر یه دستگاهش حدود 15 سال پیش واسه مدتی مهمان پارکینگ ما بود. همسایمون عاشقش بود میخواست بره سفر خارجی گذاشتش خونه ی ما تا هر چند وقت یه بار استارتش بزنیم و مراقبش باشیم.
Mercede kaviani
۱ شهریور ۱۳۹۶بجای این همه هزینه موتورهای موجود را هیدرو سوز کنید هم الودگی صفر میشود واز این هم درد سر باطری 6 ساعت زمان شارز وهزینه سنگین تعویص 10 هزار دلاری بعد از 5 سال راحت هستیم کل هزینه زیر 10 هزار دلار میشود
مرسده کاویانی