آرتئون فروش قابلتوجهی برای فولکسواگن به ارمغان نیاورده، این حقیقتی است که حتی مقامات فولکس نیز به آن اذعان داشته و به دنبال بهبود اوضاع هستند.
هین شافر معاون بازاریابی تولید و استراتژی فولکسواگن میگوید این شرکت از نظر بازاریابی به آرتئون صدمه زده است. او گفته است:
این خودرو قطعاً ارزش بالاتری نسبت به فروش ۴۰۰ دستگاهی در ماه دارد.
مدیر فولکس ادامه داده است:
اگر شما ۹۰ میلیون دلار خرج بازاریابی این خودرو نکنید شرایط بسیار سخت خواهد شد.
سرمایه بازاریابی فولکسواگن خرج خودروهای پرفروشتری همچون اطلس و جتا شده است. این خودروها باعث شدهاند آرتئون در حاشیه قرار گیرد.
با این وجود شافر تائید کرده بهروزرسانیهای کوچکی برای این خودرو در نظر گرفته میشود. این بهروزرسانیها به چراغهای جدید و رینگهای متفاوت محدود بوده و اواخر امسال شاهد اعمال آنها خواهیم بود. البته مدیر این برند اضافه کرده در کابین بهبودهای جذابتری خواهیم دید هرچند شافر به آنها اشاره دقیقی نداشته است.
جدای از فیس لیفت آرتئون، شافر درباره احتمال تولید نسخه شوتینگ بریک/استیشن این خودرو نیز سخن گفته است. او اظهار داشته فولکسواگن بر مبنای میزان فروش وضعیت را خواهد سنجید. این شرکت هماکنون در حال بررسی امکان تولید و فروش یک استیشن لوکس در بازار آمریکاست.
پس از دیدن رندرهای جذاب آرتئون واگن امیدواریم این شایعات به زودی رنگ حقیقت به خود گیرند.
محمد
۲۱ بهمن ۱۳۹۸واقعا طراحی پخته و فوق العاده ای داره – حیف همچین خودرویی که دست کم گرفته بشه
شایان
۲۹ بهمن ۱۳۹۸خیلی خوشگله و طراحی قشنگی داره..ولی خب شبیه پاسات هست کمی و باید برای این کلاس فولکس واگن این خودرو رو گرون تر و پرامکانات تر و قویتر از این میکرد تا براش یه وجهه لاکچری درست کنه.
محمد
۲۱ بهمن ۱۳۹۸طراحی های فولکس رشد چشمگیری دارند می کنند
sevlan
۲۳ بهمن ۱۳۹۸آخه چرا باید ماشین به این خوشگلی و آقایی دستکم گرفته بشه ، واقعا آرتئون از زیباترین طراحی های این چن سال اخیر بهره برده و باعث تاسفه که آنچنان که باید و شاید فروش نداشته!!!