فولکس واگن

حضور نسل جدید فولکس‌واگن جتا 2019 در دیترویت

فولکس‌واگن به تازگی تصویری تیزری از نسل جدید جتا ۲۰۱۹ را منتشر کرده است.


در تصویر یاد شده شاهد طراحی تکاملی و نمای جلوی جدید با جلوپنجره غالب‌تری هستیم. به سختی می‌توان جزئیات طراحی جتای جدید را تشخیص داد اما محصول جدید فولکس‌واگن شباهت آشکاری به تصاویری خواهد داشت که اوایل سال جاری منتشر شده‌اند.


همچنین در سایتی که این تیزر منتشر شده زمان معکوس رونمایی جتا را می‌بینیم که حدود ۵۰ روز را نشان می‌دهد. بدین ترتیب رونمایی رسمی جتا ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی دیترویت خواهد بود.


مدیرعامل فولکس‌واگن آمریکا قبلاً تأیید کرده که جتای جدید در دیترویت معرفی خواهد شد و از آن به عنوان خودرویی “سوپر مدرن” یاد برده که دارای طراحی “عاطفی” با استایلی کوپه مانند می‌باشد. این مدیر ارشد همچنین گفته که جتا در آمریکا حضور داشته اما همیشه از نظر هزینه‌های پایین و تجهیزات کم مطرح نبوده است.


جزئیات بیشتر این خودرو تأیید نشده اما مدیر فولکس گفته گیربکس دستی و تریم R-Line در زمان عرضه در دسترس خواهند بود. حدود یک سال پس از آن فولکس مدل جدید جتا GTI را نیز معرفی خواهد نمود.


جتای جدید از پلتفرم MQB استفاده کرده و شایعات نشان می‌دهند نیروبخش آن پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو خواهد بود. پیشرانه مذکور هم‌اکنون قدرت ۱۵۰ اسبی و گشتاور ۲۴۹ نیوتون متری داشته اما کار اند درایور می‌گوید جتای جدید احتمالاً قدرت بیشتری خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. شهاب شورولت

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    عقبش شکل lf و آئودی a4‌هست
    و جلوش مثل فیات تیپو

  2. sina

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2661 ديدگاه)

    این شکلی باشه نسبت به نسل قبلش پیشرفت شگرفی کرده ولی باس مشخصات موتوریش مشخص شه تا ببینیم در برابر سیویک و مزدا سه چیکاره اس.

    1. رامتین

      ۱۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3257 ديدگاه)

      من کلا علاقه زیادی به برند فولکس دارم. حتی تمایل دارم اگر شرایطش ایجاد بشه در ماموت کار کنم. جتا قبلا دو موتور 1400و 1800توربو داشت که 150 و 170اسب توان داشتند. عملا نسخه 1800 جذاب نیست چرا که تنها 20اسب بیشتر داره و گشتاورش با موتور1400برابره که در پاسات ایران این موتور استفاده شده. گفته شده موتور 1800کلا حذف میشه. موتور 2لیتری توربو هم مخصوص نسخهGli است که 220اسب حدوداتوان میده. امیدوارم نسخه gli یروز به ایران بیاد. خبر خوب دیگه اینکه گلفgti سال دیگه به ایران میاد. امضای شرکت فولکس

      1. sina

        ۱۰ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2661 ديدگاه)

        راستش رامتین جان
        من شخصا ترجیحم اینه که تا یه برند خوب جا نیفتاده و نمایندگی ها و خدمات پس از فروشش فراوون نشدن تو ایران سمتش نرم چون هزینه نگهداری و تعمیر ماشین خعلی برام مهمه و نمیخوام پول زیادی خرجش کنم.
        راجب فولوکس هم همینه نظرم و دوس دارم ببینم با اقلیم ایران سازگار هست یا نه .
        ترجیحم الان خرید خودرو هایی با ربسک کمتر هست مث کمری

        1. رامتین

          ۱۰ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (3257 ديدگاه)

          حرفتون منطقیه، ولی خب بنظر فولکس کمتر از بنز و بی ام و استهلاک داره. برای خرید یک سدان میان سایز شاید کمری کم ریسکترین خودروی بازار باشه که مشخصات فنی خیلی خوبی هم داره. هوندا که نمایندگی اصلا خوبی نداره. نیسان که بدتر. اما مزدا اگه بتونه وارد بشه نیز گزینه خوبیه. اخیرا مزدا6 با موتور 2.5لیتری توربو (برای اولین بار) ارائه شده که 250 اسب توان داره، جالبه مدیر مزدا گفته برای رقابت با آکورد برنامه ریزی کرده و از اون جالبتر اینکه گفته این خودرو با بنزین اکتان 87 (یعنی معادل بنزین بیخود ایران) هم سازگاری داره و با این بنزین توان 227 اسب تولید میکنه که بینظیره. امیدوارم مزدا از ارگان نظامی بهمن خودرو رهایی پیدا کنه…

        2. sina

          ۱۰ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2661 ديدگاه)

          یه بحث استهلاک هستش و یه بحث یدکی ها و تعمیراتش.
          مثلا قیمت لوازم یدکی اکورد و کمری تو دنیا یکیه ولی تو ایران تقریبا 2.5-3 برابر گرون تره یدکی هوندا. حالا شما تصور کن برا پاسات تازه وارد این رقم بیشتر هم میشه.
          مزدا واقعا بی نظیر هستش و سازگار با سلیقه ایرانی . هم زیبایی و هم چابکیش.

  3. Mohammad

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    از اولم خوب بود این شکلی بهتر هم میشه
    نسل قبلی این ماشین رو توی منطقه ازاد ماکو قبلا روندم
    نسبت به رقیباش بهتر بود قیمت مناسبی هم داشت
    این بیاد ببینیم چی داره تو چنته

    1. علی

      ۱۰ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (225 ديدگاه)

      سلام محمد منم اهل ماکو هستم یه سوال از دوستان داشتم
      همین فولکس واگن جتا یا پاسات تو ماکو حدود قیمتشون چهل میلیون تومن هستش!! ولی توسایت های خارجی قیمتا از این بیشتر هستن علت این تفاوت قیمت چیه????

      1. Mohammad

        ۱۱ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        خب ببین وقتی میخوان یه ماشین اروپایی مخصوصا المانی بخرن
        اولین چیزی که مهمه اینه که منتاژ کجا هستش
        گرجستان منتاژ میکنه ترکیه منتاژ میکنه
        لهستان منتاژ میکنه
        اینا نسبت قیمتشون به ماشین های ساخت خود المان پایین تره
        و در ضمن قیمت در بازار های مختلف هم فرق میکنه درضمن
        امکانات یا همون اپشن ها هم یکمی این و. اون ور تر میشه قیمت ها فرق میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا