فولکسواگن ID.4 یکی دیگر از قدمهای مهم این غول خودروسازی برای ورود به دریای الکتریکیهاست. بازار بزرگ چین نسخهای منحصربهفرد از این خودرو را دریافت خواهد کرد خودرویی که دارای استایلی متفاوتتر خواهد بود.
نمای جلوی ID.4 X دارای تفاوتهایی بوده که از جمله آنها میتوان به ورودیهای بزرگتر در کنارهها اشاره کرد. طراحان فولکسواگن همچنین چراغهای جلوی جدیدی را در نظر گرفتهاند که شبیه ابروهای انسان هستند.
در عقب خودرو نیز تغییراتی رخ دادهاند. چراغهای عقب ID.4 X دارای نواری نورانی است که در پهنای خودرو حرکت کرده و چراغهای اصلی را به یکدیگر متصل کرده است. در مقابل باید گفت نسخه استاندارد دارای طراحی متفاوتی در این بخش میباشد. استایل بخش پایینی نیز کمی تفاوت داشته و نسخه X از شکلهای گردتری استفاده کرده است.
داخل کابین نیز تغییراتی را میتوان مشاهده کرد. طراحی کنسول مرکزی اصلاح شده و دکمههای زیر صفحهنمایش مرکزی ظاهر متمایزی پیدا کردهاند.
به عنوان محصول جوینت ونچر سایک و فولکسواگن انتظار نداریم ID.4 X در بازارهای خارج از چین نیز عرضه شود. در بازار آمریکا ID.4 استاندارد عرضه خواهد شد. این خودرو دارای باتری ۸۲ کیلووات ساعتی با شعاع حرکتی تخمینی ۴۰۲ کیلومتر میباشد. خریداران میتوانند مدل تک موتوره با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۹ نیوتون متر یا نسخه چهار محرک دوموتوره با قدرت ۳۰۲ اسب بخار را انتخاب کنند.
قیمت فولکسواگن ID.4 از ۳۹۹۹۵ دلار شروع میشود و اولین نمونههای آن از اواخر ماه دسامبر به دست مشتریان خواهند رسید. بهای مدل چهار چرخ محرک نیز از ۴۳۶۹۵ دلار شروع شده و از اواسط سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. هر دو خودرو شامل مشوقهای مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری میشوند.
Amin-mc20
۱۵ آبان ۱۳۹۹با این پول ترجیح میدم برم ماکسیما بخرم تا این
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۵ آبان ۱۳۹۹کی میخوای ازین توهم در بیای؟
دنیا دنیای الکتریکی هاست…..
بنزینی ها دارن نابود میشن
لایه اوزون داره سوراخ میشه
زمین مهمتر از ماشیناییه که فقط صدا دارن….
net
۱۵ آبان ۱۳۹۹فولکس واگن در چند سال گذشته روزی ۳ تا کراس اور و ماشین جدید معرفی میکنه مثل گوشی موبایل هواوی چینی که هر روز یه موبایل جدید معرفی میکنه
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۵ آبان ۱۳۹۹واقعا خوب شده
Hl>i
۱۵ آبان ۱۳۹۹فولکس واگن از اون شرکتهای هست که همیشه در جریانها دیر وارد میشه اما وقتی میاد دیگه کسی جلودارش نیست
مثلا ورود این خودروساز ۹۰ ساله به خودرو سازی نسبت به دیگر برندهای صدو چند ساله اروپایی امریکایی خیلی دیر بود ولی وقتی خودروساز شد جواب سالهای دیر امدنش را خیلی سریع داد
از دیگر دیر کردن های این برند یکی دیر امدن به بازار امریکا بود دیگری دیر امدن به بازار شاسی بلندها و اخری هم همین دنیای الکتریکی ها است دیر امده و لی با دست پر جبران میکنه
امپراتوری فولکس زنگ خطری است برای ستارت اپ های نظیر تسلا تنها مزیت تسلا فاصله چند ساله ان با دیگر خودروسازان در امر الکتریکی سازی است که این غول المانی این فاصله ها را خیلی سریع طی میکنه
در دنیای جغرافیا اگه فولکس را به عظمت امپراتوری هخامنشیان تصورش کنیم تسلا تنها دولت شهری مثل کویت یا دوبی میمونه
+|<i
محمد
۱۵ آبان ۱۳۹۹خوش به حالشون
مهدی موتورز
۱۵ آبان ۱۳۹۹هودااااا
سامورایی
۱۵ آبان ۱۳۹۹چینی ها خودشون سوار ماشین های آلمانی میشن بعد آشغال های درجه سه خودشون رو میارن ایران
کشور دوست و برادر چین ✌️✌️✌️?
حسن
۱۵ آبان ۱۳۹۹چینی ها که ما را مجبور نمی کنند ماشین چینی بخریم.حاکمان خودمون این کار رو کردن.ضمنا الان دیگه ماشین چینی هم رویا شده. البته من با اینکه بگیم ماشین چینی آشغاله هم مخالفم.انصافا حتی چینی ها موجود در ایران هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن.
رامتین
۱۵ آبان ۱۳۹۹طراحیش خوشم اومد. کلا طراحی های فولکس اخیرا بر خلاف بعضی خودروسازها پیشرفت خوبی داشته و از اون حالت ساده و سنتی بیرون اومده.
ارشیاsvj
۱۵ آبان ۱۳۹۹یکی بگه چرا باید اینو بخرم وقتی یه سری ۵ بسیار بهتر وجود داره؟
حتی اگه بخوام جاروبرقی هم بخرم باز تسلا مدل ۳ خیلی جذاب تره.