فولکس با تولید نسخه کابریولت تی-راک، وارد کلاس جدید و کمیابی میشود که بجز رنجروور و نیسان تاکنون کسی شجاعت کافی برای ورود به آن را نداشته است.
این نه تنها اولین محصول آلمانیها در این کلاس است بلکه تنها مدل کابریولت در سبد محصولات فعلی فولکس نیز محسوب میشود. تی-راک کابریولت در اوایل سال جاری معرفی شد و اکنون فولکسواگن این خودرو را در تأسیسات Osnabrück آلمان به روی خط تولید میفرستد. جایی که پورشه کیمن نیز تولید میشود.
تی راک کابریولت چیزی فراتر از یک کراساوور است که انتظار دارید. این خودرو میخواهد لذت رانندگی در خارج از جاده یا در جادههای خارج شهری را به نحو متفاوتی ارائه کند. نیرویی که از پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوی این خودرو خارج میشود ۱۱۴ اسب بخار است و نسخه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو هم قدرتی ۱۴۸ اسبی دارد. این نیرو تنها به چرخهای جلو منتقل میشود و میتوان برای آن گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه خودکار را انتخاب نمود.
سقف نرم بازشونده تی راک، میتواند در ظرف مدت ۹ ثانیه و حداکثر تا سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت خودرو، باز شود. فولکس این خودرو را در دو نسخه استایل و R لاین ارائه میکند. نسخه Style شامل چرخهای ۱۷ اینچی، روشنایی محیطی و روکش داخلی چرم است و نسخه R-Line مجهز به چراغهای مه شکن، صندلیهای اسپرت و چرخهای ۱۹ اینچی اختیاری است. سایر گزینههای قابل سفارش مانند سیستم صوتی Beats و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۱۱.۷ اینچی هم موجود است.
احمدرضا
۱۴ آذر ۱۳۹۸کراس اوور و شاسی بلند کابریولت خیلی فرم بدی دارن
این فرم ماشینا با سقف جمع شونده فقط به درد سدان ها میخورن با هاچبک ها
Dna
۱۴ آذر ۱۳۹۸فقط صندوق عقبش ?