فولکس میخواهد دستیار رانندگی خودران سطح چهار را بهصورت ساعتی بفروشد. این موضوع میتواند فتح بابی برای کسب درآمد و ایدهای برای آینده خودروها باشد.
چشمانداز آینده خودروها مملو از فناوریها و ویژگیهایی است که مالک، کاربر یا مشترک میتواند بر اساس نیاز آنها را روشن یا خاموش نماید. بنابراین تنها در زمانی که نیاز به این ابزارها یا فناوریها دارید، هزینه آنها را پرداخت میکنید.
در سالهای اخیر، اتصال خودروها به اینترنت، دریافت بهروزرسانی از راه دور را ممکن کرده است. اما کلاوس زلمر، رئیس بازاریابی فولکس عقیده دارد این توانایی میتواند آینده را تغییر دهد. بنابراین بهجای علامت زدن آپشنها در هنگام خرید که هزینهها را بهشدت افزایش میدهد، تمام خودروها با تنظیمات کارخانه تولید شده و سپس میتوان به سادگی هر ویژگی مدنظر را در انها با پرداخت هزینه فعال نمود. او عقیده دارد تولید همه خودروها با تمام تجهیزات هزینه کمتری نسبت به تولید سفارشی و نصب آپشنهای متنوع بر اساس سفارش دارد.
بهعنوانمثال زمانی که نیاز به ویژگی خودران دارید، آن را فعال یا اجاره میکنید و در سایر مواقع نیز که خود رانندگی میکنید، نیازی به پرداختی نخواهید داشت. اگر شما در هنگام خرید متقاعد نشدهاید که به دستیار خودکار رانندگی نیاز دارید و سپس بعد از خرید تصمیمتان عوض شود، روشن نمودن این ویژگی کار سختی نخواهد بود. زیرا تمام سختافزار لازم از پیش روی خودروی شما نصب شدهاند.
خوب هزینه این کار چقدر است؟ زلمر میگوید که بر اساس مدلسازی سود و هزینه بهعنوانمثال اگر رانندگی خودکار سطح ۴ را در نظر بگیریم، ساعتی ۷ یورو (حدود ۸.۴ دلار) باید پرداخت نمایید. و این در برابر خرید این آپشن که عددی ۵ رقمی است، ناچیز جلوه میکند.
طبیعی است که اگر خودتان رانندگی کنید، ارزانتر تمام میشود اما شاید زمانی برای رانندگی نداشته باشید و یا خسته باشید. آیا روزی برای چنین سرویسی پول پرداخت میکنید؟
""new ""RAMIN
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰یا خدا برا خودران هم باید پول داد…
یعنی چی ساعت 8.4 دلار باید پول داد برای سیستم خودران سطح 4 ؟ هرچند فولکس هنوز سطح 3 هم نساخته… 4 پیش کش.
.
.
من فاز اون اقا هه رو تو عکس اول نمیفهمم… ??
علی turbo s
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰اقا رامین همه که مثل چینی ها منصف نیستن.
ماشین های چینی باکیفیت ٬پراپشن.
تازه یه ویژگی تو ماشین های چانگان هست به اسم تبدیل شوندگان ٬حالا این ویژگی چی هست:
فکر کن شما سوار چانگان هستی و یه لحظه دلت میخاد سوار فراری باشه ٬درصورتی ابتدا نیت و سپس اسم اون ماشین رو بگو تبدیل به فراری میشه یا هر ماشین دیگه ای.
این مدل چانگان از 200دلار شروع و در فول اپشن به 201 دلار میرسه.
REVO
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰???
""new ""RAMIN
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰علی توربو s
خواستم چیزی بگم دیدم چیزی به ذهنم نمیرسه. بیا این عکس هارو ببین
خودشون باهات حرف میزننن. ??
http://www.uplooder.net/img/image/89/3e5bcbd0953ed6364635eeaf6599603c/Changan-UNI-T.jpg
.
http://www.uplooder.net/img/image/92/40dcc05f0887115528fa99b2bdbf7982/2020-Changan-UNI-T-39.jpg
.
http://www.uplooder.net/img/image/100/c4fbad1c7f3990dd0f420ec107aef73d/EH44-696×522.jpg
.
http://www.uplooder.net/img/image/45/43fbc98f1bf21002e622249c4e5052ba/iPDH-696×522.jpg
.
میگن هیچی فیلم نمیشه. بیا شاهکار پایانی changan هم تو آپارات هست
# تا اخر ببینید…
http://www.aparat.com/v/qUPd9
.
خب فعلا برای بغضی ها همینا بسته… بقیه رو انشا الله زمان خودش نشون میده !
پدال کامنتمو منتشر کن ????? با سپاس…
Ninja
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰یه کپی خیلی جالب توجه کرده باشین تمام کانسپکت لامبو های جدید یه چراغ یا یه چیزی Y شکل جلوی ماشین هست اول این کار تو لامبورگینی هوراکان اوو اومد که تو جلوپنجرش یه Y شکلی داشت و بعد توی ترزو میلینو و توی سیان هم عملی شد توی این چانگان هم تو جلو پنجره این امضای Y هست البته تو یه دقیقه اول فیلم فقط معلومه تو عکسا معلوم نیست شاید برای یه ماشین از ماشین دیگه ای الهام بگیری ولی اینکه امضای لامبو رو بدوزدی و رو ماشینت بزاری من بهش میگم کپی حالا این یه تیکه ریز از طراحی برای جذاب بودنه شاید جاهای دیگه هم کپی وجود داشته باشه
مانی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه بخوای راننده استخدام کنی جدای از اینکه حریم خصوصیت خدشه دار میشه
حقوقی که باید بهش بدی هم روش
فولکس برات رانندگی میکنه،تنهاییت بجاست و پول کمتری خرج میکنی
R@m!n
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰علی turbo s
راجب سوالت که پرسیده بودی:
در موتورای W12 از سه بانک چهار سیلندر متصل به یک میل لنگ مشترک ، با زاویه 60 درجه بین بانک ها استفاده میشه. مدل جدیدتر که توسط فولکس واگن استفاده میشه از چهار ردیف سه سیلندر استفاده شده و در دو بانک سیلندر ادغام شده است.
فولکس واگن تنها گروه خودرویی در جهانه که موتورها را با پیکربندی “W” تولید می کنه. این موتور جمع و جورتر از V12 هستش یعنی کوتاه تره و به چیدمان سیلندرها دقت زیادی میشه. این اجازه میده تا فضای بیشتری در محل قرارگیری موتور و متعاقباً در کابین ایجادشه و می شه اونو در ماشین تنظیم کرد تا توزیع وزن متعادل شود.
مزیت موتور W12 بسته بندی جمع و جورشه که به یک سدان 12 سیلندر اجازه استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک میده ، در حالی که یک موتور V12 معمولی فقط می تونه از پیکربندی محرک چرخ عقب برخوردار باشه، چونکه در دیواره موتور فضایی برای تامین نیرو از طریق چرخ جلو وجود نداره.
این موتور در اصل به عنوان دو موتور V6 با زاویه باریک هست که دارای یک میل لنگ مشترک هستند و بنابر ادعای فولکس ترکیب بهینه تر و بهتری هست. این موتورا کم صدا تر هستن و تو دورای پایین خیلی چابکن.
این حرکت فولکس واگن از دهه 80 شروع شد و هر دهه بهتر شد و الان رو ماشینای بنتلی سوار میشه.
mahan
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰رامین جان جالب بود.اطلاعات ارزشمندی در ختیارمون قرار دادی من این قدر واضح نمی دونستم.خواستم به نوبه خودم تشکر کنم به خاطر این پست اموزنده.حقیقتا این حرکت رو از مهندس یاد گرفتم و بنظرم باید از عزیزانی که پست اموزنده و درست و حسابی میزارن تشکر کنیم تا بعضی از دوستان هم تشویق بشن تا اطلاعات خوبشون رو رایگان یا نیم بها در اختیار دوستاشون قرار بدن
علی turbo s
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰دمت گرم اقارامین خیلی ممنون.
برای موتور عقب یا وسط هم این دو موتور همین وضعیت رودارند یا جور دیگه؟!
اصلا w12 تو موتور عقب یا وسط هست ؟!
R@m!n
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر نمی کنم برندی یا خودرویی به جز فولکس اصن از موتور W شکل استفاده کنه حداقل من اطلاعی ندارم.
R@m!n
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ماهان جان لطف داری ای کاش بچه های قدیمی اینجا دوباره کامنت بزارن. اون زمانا اصن جرات نمی کردم کامنت بزارم اینجا فقط می دیدم و لذت می بردم. منم با اطلاعات کم و ناقصم هر جا تونستم کمک کوچیکی می کنم.
محمد رستمی نژاد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰من هم نمیدونم چرا از وقتی ثبت نام اصلی پدال شدم ، دیگه کمتر کامنت میدم ، یه حسی دارم خیلی اصلا دوست ندارم زیاد کامنت بدم ، شماها چه طور ؟؟؟
محمد رستمی نژاد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰والا آقا رامین ، از مشغله زندگی و انواع کار ها ، فرصت تحقیق کردن و گشتن درسایت های خارجی پیدا نمیشه ، فقط تا اومدن به پدال وقت هست ، وَ بَس????
جمشید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰تو سایپا و ایرانخودرو هم عباس بوعذار به تولید خودرو مشغوله
قاسم
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰کلاً مملکت مملکت شده عباس بوعذار????
محمد رستمی نژاد
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰جریان این عباس بوعذار چیه همه میگن ؟؟؟؟!!!!!
Ninja
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰جریان اینه که داور می آید به علی دایی میگوید که شجاع خلیل زاده یه محمدی نامی را روش خطا کرده و به او کارت میدهد.
بعدا مشخص میشود که محمدی نامی اصلا در تیم علی دایی وجود نداره و منظور داور عباس بوعذار بوده است.
این اتفاق هم واسه 4 5 سال پیشه جدیدا ازش کلیپ ساختن یعنی اینکه شجاع خلیل زاده روی بوعذار خطا میکنه داور کارت رو میده و میگه شجاع روی محمدی خطا کرده در صورتی که محمدی نامی در ترکیب نبوده و بعدش هم علی دایی در محاسبه اسم بوعذارو با محمدی مقایسه میکنه از همون مقایسه کلیپ درست میکنن
محمد رستمی نژاد
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ممنون هستم??❤??❤
جمشید
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ممد رستمی نژاد
علی دایی یه مصاحبه کرد که داخلش از عباس بوعذار حرف میزد و کلیپ همون مصاحبه شد دست مایه طنز این روزا تو فضای مجازی!!!
Navid_bivaN
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰این است نظام سرمایه داری