ظاهراً نسل بعدی فولکسواگن پولو GTI از پیشرانهی ۲ لیتری توربوی پنجمین نسل گلف GTI استفاده خواهد کرد.
منابع داخلی این شرکت به اتواکسپرس گفتهاند که پولو GTI جدید پیشرانهی ۱.۸ لیتری توربوی کنونی را کنار گذاشته و از پیشرانهی ۲ لیتری توربوی پنجمین نسل گلف GTI با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر سود خواهد برد.
پیشرانهی ۱.۸ لیتری کنونی خروجی ۱۸۹ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری داشته و به گیربکس ۶ سرعته ی دستی متصل است اما اگر از گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه استفاده شود گشتاور خودرو به ۲۵۰ نیوتون متر کاهش مییابد. علیرغم این تفاوت در میزان گشتاور، فولکس مدعی است هر دو خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۷ ثانیهای دارند.
همانند GTI کنونی، مدل جدید نیز احتمالاً از سیستم تعلیق کم ارتفاعتر، استایل بازنگری شده، رینگهای خاص مدل GTI، تریم کابین متفاوت و قفل دیفرانسیل الکترونیکی XDS استفاده خواهد کرد.
نسل جدید فولکس پولو از پلتفرم MQB A0 سود برده که اولین بار شاهد رونمایی از آن در سئات ایبیزای جدید بودهایم. ایبیزای جدید نسبت به نسل قبلی خود بسیار پهنتر (۸۷ میلیمتر) است و پولوی جدید نیز احتمالاً همین میزان افزایش پهنا را خواهد داشت.
طیف محصولات عادی ایبیزا با پیشرانههای ۳ و ۴ سیلندر بنزینی و دیزلی توربو در دسترس بوده و خروجی آنها از ۷۹ تا ۱۴۷ اسب بخار است.
نسل جدید فولکسواگن پولو در ماه ژوئن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
سینا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶اینکه میشه مث گلف خب!
چه کاریه؟
Ace
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶.
اینا با هم فرق میکنن.
پولو سوپرمینیه.
Saeed
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶گلف چیه؟
شاهین
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶هاچبک خانوادگی
حمیدرضا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۶یه ماشنی سرگرم کننده دیگه از فولکس زیاد با گفت فرقی نداره فقط اطاقش یکم کوچیکتره همین
Amir.dp
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶کلا چرا تو ایران سری های جدید گلف کمه