فولکس واگن

انتشار مشخصات و تصاویر رسمی فولکس‌واگن پولو GTI فیس‌لیفت

حدود دو ماه پیش بود که فولکس‌واگن از نسخه فیس لیفت شده پولو به جز مدل پرچم‌دار GTI رونمایی کرد. این هاچبک داغ هم‌اکنون به‌صورت رسمی و البته در جایی غیرعادی یعنی در فضای مجازی و تصاویر رندر شده معرفی شده است. این تصاویر را رالف برنداستاتر مدیر اجرایی بخش خودروهای سواری فولکس‌واگن در حساب کاربری خود منتشر ساخته است. تا زمان نگارش این خبر تنها دو تصویر از پولو GTI فیس لیفت منتشر شده و طراحی قابل پیش‌بینی آن را به نمایش گذاشته است.

طبیعتاً این خودرو از چراغ‌های جلو و عقب بازنگری شده سود برده اما برخی موارد همچون عناصر قرمز رنگ، دو خروجی اگزوز و جلوپنجره لانه‌زنبوری با دیلایت های یکپارچه جزو ویژگی‌های این خودرو هستند. رینگ‌های دو رنگ و ترمزهای ارتقا یافته با کالیپرهای قرمز نیز جزو موارد قابل‌ذکر هستند و به این موارد باید آینه‌ها و سقف مشکی‌رنگ را نیز اضافه نمود.

مدیر فولکس‌واگن قول استفاده از پیشرانه TSI قدرتمند را داده و احتمالاً منظور او نیروگاه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر مدل پیش از فیس لیفت بوده است. پولو GTI مدتی با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه شد اما پدال کلاچ دیگر حذف شده ولی مشخص نیست که نسخه فیس لیفت نیز فقط با گیربکس دوکلاچه در دسترس خواهد بود یا خیر.

در تصاویری که از کابین منتشر شده، پشت آمپرهای دیجیتال استاندارد، کنترل‌های سیستم تهویه جدید مشابه تیگوان و آرتئون و نمایشگر مرکزی ۹.۲ اینچی را می‌بینیم.

ژرمن‌ها قول معرفی رسمی پولو GTI فیس لیفت طی روزهای آتی را داده‌اند.

به‌روزرسانی: تصاویر کامل و ویدئوی معرفی پولو GTI فیس لیفت به مطلب افزوده شدند. همچنین مشخصات فنی این خودرو تائید شده به گونه‌ای که در بطن آن نیروگاه ۲ لیتری TSI با خروجی ۲۰۴ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه جای گرفته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این هاچبک به‌روز نیز ۶.۵ ثانیه ذکر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    کمپانی فولکس واگن محصولات بیادموندنی زیادیو در طول زمان تولید کرده و الآنم تو لیست محبوبترین برندای دنیاست ولی به نظر من هیچ‌ کدوم از مدلای کپانی فولکس واگن به پای گلف نمی‌رسن‌ و از نظر من مدل گلف بین همه ماشینای ساخته شده تو این کمپانی محبوب‌ ترین اوناست چون هر مدلی که محبوب باشه طرفدارای زیادی داره و اگه ماشینی طرفدارای زیادی داشته باشه مطمئناً فروش قابل توجهی هم داره که گلف هم از این قاعده مسثتنی نیستش

    1. ehsan.fa

      ۱۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      من موندم چرا پولو و گلف همزمان تولید میشن در گذشته اختلاف قیمتشون زیاد بود ولی الان پولو خیلی به گلف نزدیک شده چه از نظر قیمت چه پرفورمنس. یه جورایی پولو رو چپوندن تو خط تولید

      1. زیزیگولو

        ۱۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        من گلف رو ترجیح میدم

      2. فرامرز

        ۱۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        پولو خیلی ارزونتر از گلفه مخصوصا همین جی تی آی که قیمت رسمیش از حدود ۲۲۰۰۰ یورو شروع میشه در حالیکه گلف جی تی آی بالای ۳۷۰۰۰ یورو هست. البته تغییر نسل گلف هم رو بالا رفتن قیمتش تاثیر داشته

      3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        پولو درواقع نسخه ارزون تره گلفه، بنظرم ماشین خوبیه، خصوصا ترکیب رنگ داخل کابین هم عالی شده….

  2. Amard

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (832 ديدگاه)

    از طراحی نسل های گذشته چند قدم جلوتر البته خب نوش جوون هر کشوری که میتونن استفاده کنن بخرن

  3. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    همه در حال رفتن و جان دادن اند
    ما بقی میروند و ما هم میرویم
    دنیای فانی به این کوچکی ارزشی دارد که دلی را بیازاری؟دنیای دیگر را جهنمت کنی قیامت روزی را وحشتت کنی؟
    چه میکنی با خود ، چه میکنی با مردم؟
    ما رفتنی هستیم چه با قصر و چه با چادر!
    چرا خوبی ها را با بدی ها پاسخ و حق را فاصله ای با خود بنگریم!
    پس تا نرفتی بگو استغفرالله ربی و اتوب الیه
    که بخشنده ی بخشایشگر خدا است!
    از دوستان عزیز تقاضایی دارم ، ان هم اینکه با هیچ توهینی مواجه نشوم ؛
    بنده هیچ اجباری به کار نبرده ام و خداوند هم چنین اجازه را بنده ی حقیر نداده است.
    و اما درباره ی این خبر باید بفرمایم که دارای مشخصات خوبی است طبیعتاً نباید گران باشد تا تعادل در ارزش خرید حفظ شود.
    پدال عزیز دیدگاه بنده ی حقیر را پذیرا باش و بپذیر ؛ با سپاس🌷

    1. RezaRs

      ۱۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

      نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

      1. مازیار

        ۱۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        بماند سالها این نظم و ترتیب
        ز ما هر ذره خاک افتاده جایی

        غرض نقشی است کز ما باز ماند
        که هستی را نمی بینم بقایی

        مگر صاحبدلی روزی ز رحمت
        کند بر کار درویشان دعایی

      2. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

        ۱۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (646 ديدگاه)

        صحیح ، احسنت ⁦☺️⁩🌷

    2. Ninja

      ۱۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      ماکسیمیلیان نمیدونم چرا با هر کامنتی که میزاری من بیشتر ازت خوشم میاد واقعا چرا انگار که شخصیت جذابی دارین
      به امید دوستی های بیشتر
      به سلامت

    3. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

      ۱۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      انسان چرا وقتی که به قدرتی میرسه
      خودشو گم میکنه انقدر ظلم میکنه
      همه ما نیست و طعمه خاک میشویم …..

      1. Moein

        ۱۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (913 ديدگاه)

        شاهان همه رفتند
        کاخها به جا مانده
        شاه و گدا رفتن
        دنیا بجا مانده
        بانو حمیرا 😁

    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      به به 👏 درود آقای ماکسیمیلیان،خیلی خوب بود….

  4. امیرحسین

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (300 ديدگاه)

    چراغای عقب رو چرا باریک نکردن؟

    1. Reza

      ۱۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      اینطوری بهتر شده

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      چرا باید باریک بشه؟

  5. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    عالی شده

  6. رامتین

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    به عنوان یک هاچبک سایز کوچک (در حد و اندازه های پژو 208) واقعا موتور خوبی داره و عملا گلف به عنوان یک هاچبک سایز بزرگتر شناخته میشه. تنها ایرادش چراغهای عقبشه که ظریف طراحی نشده. قسمت عمودی چراغ عقب، یه مقدار طول زیاد داره. خیلی راحت میشد طراحی وزین تری ایجاد کرد.

  7. محمد مختاری آذر

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    خیلی عالی هستش مخصوصا کابینش با اون فرمان زیبا که دلربایی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا