فولکس واگن

فولکس CC با موتور توربو، یک پاسات فربه

شاید در اولین برخورد با دیدن این خودرو فکر کنید که مدل جدید پاسات می‌باشد ولی این طور نیست. این یک خودروی جدید از شرکت فولکس‌واگن با نام تجاری CC می‌باشد. البته سابقه CC به سال ۲۰۰۸ بر می‌گردد که در سال ۲۰۱۲ با فیس لیفت و طراحی ارتقا یافته، به‌روز گردید. با این حال هنوز نتوانسته توجه شایسته‌ای را به سوی خود جلب نماید و تنها ۳۰۰ هزار دستگاه از آن طی ۷ سال فروخته شده است.

2015 Volkswagen CC 2.0T
۲۰۱۵ Volkswagen CC 2.0T
این بار فولکس‌واگن CC 2.0T اسپرت به نسبت قبل کالیبراسیون بهتری را در ساخت قطعات این خودرو به کار گرفته است. برخی رانندگان این خودرو حس رانندگی با این خودرو را شبیه به آئودی A4 و نرمی فرمان آن را به بنز C300 تشبیه کرده‌اند و از این نظر طرفداران فولکس‌واگن نگرانند تا نکند که در بین خودروهای این شرکت، اصالت و حس رانندگی فولکس از بین برود. گرچه این امر کاملاً معقول به نظر می‌رسد.
2015 Volkswagen CC 2.0T
۲۰۱۵ Volkswagen CC 2.0T
فولکس‌واگن با مالکیت شرکت‌های بزرگ خودرویی همچون آئودی پورشه و لامبورگینی و چند برند با ارزش دیگر حتماً از تکنولوژی‌های موجود در این خودروها به نفع خود استفاده خواهد کرد. طرفداران این شرکت خودروسازی، مدل CC را نسخه ارتقا یافته مدل پاسات می‌دانند که به طور استاندارد تجهیزاتی همچون روکش چرم سوراخ‌دار و سیستم ناوبری بهبود یافته و دو سیستم ایرکاندیشن برای سرنشینان عقب و جلو و در نهایت یک دوربین دید عقب را شامل می‌گردد.
2015 Volkswagen CC 2.0T
۲۰۱۵ Volkswagen CC 2.0T
یکی از القابی که طرفداران این خودرو به آن نسبت داده‌اند سلطان آرام اتوبان است و این لقب به خاطر بی‌صدا بود پیشرانه ۲ لیتری CC به آن داده شده است. به گفته کسانی که با این خودرو تجربه رانندگی داشته‌اند صندلی‌های این خودرو مانند اکثر محصولات فولکس‌واگن با وجود داشتن فضای کافی برای راننده از طراحی خسته‌کننده و نامناسب رنج می‌برند اما نکته خوب اینجاست که حداقل بخاری این خودرو به‌خوبی کار می‌کند!!! به هر حال رانندگی با این خودرو کمی بهتر از خودروهای ژاپنی و در درجه ای پایین‌تر نسبت به رقبای وطنی این خودرو قرار می‌گیرد.
2015 Volkswagen CC Interior
۲۰۱۵ Volkswagen CC Interior
2015 Volkswagen CC Interior
۲۰۱۵ Volkswagen CC Interior
2015 Volkswagen CC Interior
۲۰۱۵ Volkswagen CC Interior
مشخصات فنی:
موتور: چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور
گیربکس: شش سرعته دستی یا شش سرعته DSG یا ۷ سرعته دو کلاچه سفارشی در مدل شش سیلندر
مصرف سوخت: ۵.۵ لیتر در بزرگراه و ۷ لیتر در شهر
دیفرانسیل: جلو با امکان سفارش نسخه دو دیفرانسیل 4motion در نسخه V6
قیمت پایه: ۳۲,۰۰۰ $ در بازار آمریکا
امتیازات:
ایمنی: ۷/۱۰
طراحی داخلی و خارجی: کسب امتیاز ۹/۱۰
قابلیت‌های فنی: ۸/۱۰
راحتی و کیفیت: ۷/۱۰
امنیت: ۷/۱۰
امکانات:۷/۱۰
مصرف سوخت:۶/۱۰
گردآوری و ترجمه: میثم شهریاری، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (892 ديدگاه)

    طراحیش خیلی ساده است ولی قشنگه قیمتش فکر کنم یه خورده بالاست

    1. MAFIA

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      این جور خودروها با داشتن قیمت مناسب و چهره ای معقول مناسب برا خانواده ها هستن.اگر در ایران موجود بود حتما مردم بیشتر از رقبای ژاپنی و کره ای ازش استقبال میکردن چون به کیفیت و راحتی خودروهای آلمانی یقین دارن.

      1. علی آهنگر

        ۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (375 ديدگاه)

        البته ژاپنی و کره ای رو نمیشه توی یک سطح تصور کرد

    2. مجتبی

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (217 ديدگاه)

      موافقم گرونه

      1. مک میسل

        ۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        گرون نیست!
        تو فناوریشو ببین بعدا بگو گرونه!
        موتور الکترینیکی تی دی ای همراه با گیربکس6سرعته دی اس جی!
        همینا 30000دلا می ارزن!
        دیگه چی میخوای؟؟؟

    3. MAFIA

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      زیاد بد نیست

  2. نوید (6*6)

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    یکم بیشتر از یخورده قیمتش بالاست
    ولی طراحی داخلش ساده و شیکه

  3. 4MATIC

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    بیرونش قشنگه ولی اصلا از طراحی داخلیش خوشم نیومد
    بعدشم از یه ماشین المانی که ادعای این که باارزش ترین برند هارو خریده بعیده صندلی هاش ناراحت باشن

    1. amir

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (522 ديدگاه)

      پلاتفرمش همون پاساته ولی از همون مدل 2008 هم سیاست فولکس واگن این بود که به وسیله اون با مدل سی ال اس بنز و A7 آئودی رقابت کنه البته با قیمت پایینتر.سی ال اس با ای کلاس دقیقا یک پلاتفرم دارند همینطور A6 با A7.فولکس هم همین سیاست را در پیش گرفته ولی با هزینهای کمتر و در نتیجه قیمتتمام شده کمتر.اگر خوب نگاه کنید پاسات را دقیقا توی این مدل میبینید.

      1. Elring-aventador

        ۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (331 ديدگاه)

        قبول دارید چراغای عقبش عین mersedes amg gt هست؟؟؟عایا

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          چراغ های فولکس بیشتر شبیه ائودی است.

    2. مک میسل

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      الان میشه بگی کجای این صندلیا ناراحته جناب4MATIC؟؟؟
      به این خوبی!
      گیر الکی میده متعصب!

  4. NCR

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    چراغ های عقبش شبیه ماکسیمایت و چراغ های جلوش شبیه آرزراست کل بدنش هم شبیه 407 .ولی از این ها که بگذریم ماشین خوبیه اگه قیمتش یه کم ارزون بود

    1. مک میسل

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      کلا شبیه دیگه جدید نیست!!!
      البته به نظر شما!

  5. سپهر

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    طراحی داخلی وبیرونیش خوبه درسطح قابل قبولیه قیمتش خیلی بالاست البته به نسبت فولکس واگن.به نظرتون یه کم طراحیش قدیمی به نظر نمیرسه؟

    1. مک میسل

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      سپهر ببینم تو شب ال ای دیاشو روشن کنه بازم اینطوری میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      فربه رو عشق است!

  6. McLaren Automotive

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    فولکس واگن بی نظیره
    این مدل هم ابهت خاص خودش رو داره و من به شدت از طراحیش خوشم اومده . داخلش هم شیکه .
    اگر پولش رو میداشتم 100 درصد می رفتم و از نزدیک می دیدمش :)

  7. محمدرضا

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    درود..
    من هم از طراحی بیرونیش خوشم اومد
    هم ساده و هم خیلی باوقار هست…. خستگی هم توش نیست
    طراحی داخلیش هم خیلی ساده و در عین حال زیباست.. به نظر من برای خانواده ها و برای بازار ایران خیلی خوبه… کاش به جای 100 تومنی که برای بعضی چینیا میدادیم اینو مونتاز میکردن

  8. علی آهنگر

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    این مارک فولکس که از جلو پنجره رفته توی در کاپوت یه کم تو ذوق میزنه

  9. یه پسر

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    ساده با وقار و بدون زینگیل پینگیل و مردونه س

    دم فولکس گرم

  10. علی آهنگر

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    راستی دوستان ایرانخودرو فراخوان طراحی خودرو داده
    حالا چجوری ؟ میری توی سایت ثبت نام میکنی بعد یه نقاشی میکشی براشون میفرستی اونا هم درستش میکنن :|
    یارو تو آلمان میره چند سال توی دانشگاه مهندسی طراحی خودرو میخونه بعد یکی از شرکتا چندتا مهندس طراحی رو استخدام میکنن حقوق های فضایی بهشون میدن و بهترین طرح رو از بین اون مهندسا انتخاب میکنن هر نفر هم متخصص طراحی یک قسمت از خودرو میشه.
    حالا اینجا میگن هرکی دوس داشت ثبت نام کنه یه نقاشی بکشه اگه خوشکل بود درستش میکنیم .
    حالا آخرشم یه طرح مزخرف رو بر میدارن میدن به چین براشون با قوطی حلبی درست میکنه یه موتور پژو 405 هم میزارن روش.
    :| داعش بیا منو بخور :|

    1. مک میسل

      ۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      اره علی دیدم فراخوانشو!
      جالبه!!!!!!!!!!!!!
      نمیدونم والا بچه3ساله هم میتونه یه نقاشی بکشه بفرسته!!!!!!!

    2. علی

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (105 ديدگاه)

      دمت گرم خیلی خندیدم روزم رو ساختی علی آهنگر

  11. mehdi

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    نسبت به قدرتش واقعا مصرف پاینی داره معلومه تکنلولوزی بالایی داره
    دیدمش هوس مسافرت کردم به درد مسافرت میخوره

  12. E 36

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    شیکه

  13. behzad

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    قبلا دوسش داشتم.تا وقتی که یکی از دوستان من مدل 2012 خریداری کرد.زیاد باهم بیرون رفتیم.به دوستان آلمانی باز ما برنخوره اما اصلا سواری خوبی نداشت و در مجموع دوس داشتنی نبود.حتی کیا اپتیما و هیوندای سوناتا هم بهتر بودن ازش.برادر کوچک این ماشین یعنی فولکس واگن جتا از این دوست داشتنی تر بود

  14. مک میسل

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    پس عشق است سلطان ارام اتوبان!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. مجتبی(ساروی)

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    این نظر شخصی منه

    طراحی بیرونیش چنگی به دل نمیزنه ولی طراحی داخلیش قشنگه

    همه باید قبول کنیم اگه یه ماشین بهترین قابلیت های فنی موتور و بهترین قابلیت های رانندگی رو داشته باشه و حتی اگه صدسال هم خراب نشه اگه ظاهر دلربایی نداشته باشه نمیشه به فروشش دل بست این یه واقعیته که همه باید بپذیریم حتی مک میسل

  16. saeid

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    بسم حق

    چراغای عقبش با ماشین هم خونی نداره
    و بنظرم اگه میخواستن همین استایلو حفظ کنن
    بهتر بود کمی ارتفاع سپر عقب پایین تر میومد
    و یه بال با ارتفاع کم هم به اون اضافه میشد
    جدا قبل دیس لایک دادن
    یه بار دیگه تصویر عقب و جلو رو در کنار هم بذارین و خوب قضاوت کنین

  17. erfan

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    طراحی داخلش خیلی ساده و قدیمیه ب نظرم.قیمتشم یکم بالاس خدایی

  18. behzad

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    اصن فرم کلیِ بدنه و جلوش منو یاد CL Class میندازه
    شمارو نمیدونم :D

  19. ebi

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    دو لیتری 200 hp واقعا عالی
    سکوت میکنیم وسوار بر پراید خود میشویم

  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    از همه لحاظ عالییییییییییییییییییییییی .

  21. نوید (6*6)

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    نه خداییش خوبه ولی نه از هر لحاظ

  22. علی

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    من میگم این ماشین 24000 $ می ارزه نه بیشتر. بالاخره سال 2015 هستیم. یه نگاه به mercedes benz cla بندازید بعد راجع به این ماشین قضاوت کنید. میفهمید که چقدر عقب هستش این فولکس خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا