فولکسواگن جزئیات قیمتی شاسیبلند اطلس 2018 خود را منتشر کرده و همانگونه که انتظار داشتیم، بهای آن از حول و حوش ۳۰ هزار دلار آغاز میشود.
مدل پایهی اطلس که TSI S نام دارد بهای آغازین ۳۰۵۰۰ دلاری داشته و از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری استفاده میکند. از تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به رینگهای آلومینیومی ۱۸ اینچی، چراغهای جلوی LED با چراغهای روز روشن، دوربین دید عقب و ریلهای سقف ضدزنگ اشاره کرد. در داخل کابین نیز میتوان سیستم صوتی با ۶ بلندگو، کروز کنترل و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۶.۵ اینچی را مشاهده نمود که دارای سیستمهای ارتباطی بلوتوث، اندروید اتو و اپل کارپلی است.
اگر مالکان خواهان قدرت بیشتر باشند میتوانند بهصورت سفارشی پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۷۶ اسب بخار را در همین تریم انتخاب کنند که بهای خودرو را به ۳۱۹۰۰ دلار میرساند. مدل مجهز به این پیشرانه و سیستم چهارچرخ محرک بهای ۳۳۷۰۰ دلاری خواهد داشت.
اما تریم بعدی اطلس S است که منحصراً با پیشرانهی ۶ سیلندر یاد شده عرضه میشود و نسخههای دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک آن به ترتیب بهای ۳۳۵۰۰ و ۳۵۳۰۰ دلاری دارند. تجهیزات اضافی این مدل عبارتاند از سانروف پانورامیک، چراغهای روشنایی زیر پا، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸ اینچی، رادیوی ماهوارهای SiriusXM.
مدل اطلس SE with Technology با پیشرانهی ۴ سیلندر خود بهای آغازین ۳۵۶۹۰ دلاری دارد. این خودرو دارای تجهیزات رفاهی بیشتر نظیر کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با پایش عابران پیاده است. این مدل با پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری نیز در دسترس است.
یک پله بالاتر به اطلس SEL میرسیم که بهای آغازین ۳۹۱۶۰ دلاری داشته و تجهیزات اضافی آن شام صندلیهای حافظهدار و قلاب یدک کشی فابریک کارخانه است.
محمد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ای کاش از این به بعد به جای سانتافه و سورنتو و… مدل پایه این ماشین با همون قیمت وارد ایران بشه
moein
۱۷ فروردین ۱۳۹۶محاله تو ایران بیاد تا لابی های کره ایی ها هست فعلا جایی برای با شخصیت ها نیست!!!
کره بعد از برجام رابطشو خیلی با ایران بهتر و بهتر کره (خودش فهمیده جایگاهش در خطره سه چهار ماه بعد از توافق بود که رئیس جمهور پاک کوئن های اومد ایران و چند ماه بعد هم کرمان خودرو دوتا ماشین هیوندای رو منتاژ کردو کره هم نفت ایران خرید و…
کلا برای دلالان ایران و فروشندهای کشورمون فروش اجناس کره خیلی سود داره اون از ماشینشون وگوشیاشون و اجناس و وسایل خانگیشون
کره بازار ایرانو از هر نظر دست گرفته
به نظر من دلیل داره مردم قدرت خرید اجناس ژاپنی رو ندارن و به وسایل چینی بی اعتماد کره هم از این میون داره برا خودش می خوره اروپام که زیر نظر آمریکا نمیتونه قدمی برداره
یاسین
۱۷ فروردین ۱۳۹۶دقیقا حرفیه که همیشه میزنم که اقا کره ای ها مافیای قدرتمندی تو بازار ایران دارن هیچکس باور نمیکنه بخدا جدا از بحث کیفیت محصولاتشون که مزایا و معایبی دارن اینا همیشه تو برزخ اقتصادی ما اومدن جاشونو خوش کردن الان تو بازار وارداتی ها عملا بازار بدست وارد کننده های کره ای افتاده قیمت های کاذبشون رو ببین خدایی توسان 80 90 هزار درهمی چجوری قیمتش نزدیک کولئوس و اتولندر بالای 100 هزار درهمی افتاده من این حرفو از نمایشگاه داری شنیدم که کارش ماشین های کره ایه این گفت اقا هرکی یه ماشینی وارد کنه لابی این مافیا زورشو میزنه تا میتونه اگه قیمت مدل مشابه کمتره برسونت به مرز مدلهای کره همین تالیسمان اول که اومد تیپE2 قیمت 175 خورد بخدا به یک ماه نکشید این لابی وارد کننده های کره ای کاری کرد که قیمتش ده تومن بیشتر شد حالا ببین چجوری همین بلا رو سر کولئوسم میارن
خود یارو میگفت میگفت اقا یه وقتی دوران خوشبختی وارد کننده های کره ای بود کره ای ها رقیبی نداشتن بالای 100 تا200 مال کره ای ها بود اونقدر کسی به برندهای دیگه فکر نمیکرد با وجود اینکه تویوتا هم بود از وقتی میتسوبیشی اومد نیسان اومد رنو اومد تمام وارد کننده های کره ای احساس خطر کردن همین الانش در سال گذشته فروش سانتافه 26 درصد کم شده وقتی در مورد تولیدم همینه ها کیاموتورز داشت نفسهای اولشو میزد اومد این پراید رو داد به ایران ایرانیا هم بدبخت تر از همه عالم تولید کردن پولشو ریختن تو جیب کره ای ها اونام رفتن تو امریکا کارخونه زدن مارو هم ول کردن مردم همش میگن فرانسوی ها مارو بدبخت کردن ولی کره ای ها اگه بیشتر از فرانسوی ها به اقتصادمون بخصوص صنعت خودرومون ضربه نزده باشن کمتر نزدن
moein
۱۷ فروردین ۱۳۹۶دقیقا یاسین جان حرفت کاملا درسته
نوید جهرمی
۱۸ فروردین ۱۳۹۶خانواده گرامی :(
peyman
۱۷ فروردین ۱۳۹۶کاش cx_9 و cx_5 هم به جای هیوندا وارد بشه.خدایش ظلمه مزدا رو وارد نمیکنن.
نوید جهرمی
۱۸ فروردین ۱۳۹۶مدل پایه موتور 2 لیتری دیف جلو 31000 دلار = 117.8 میلیون تومن __ واردات با تعرفه 100 % = 235.6 میلیون
موتور 2 لیتری 2 دیفرانسیل 36000 دلار=136.8 میلیون تومن ___واردات با تعرفه 100%= 274 میلیون تومن
(تعرفه موتور2 لیتری 55 درصد و سود شرکت و عوارض و مالیات و …. 30 درصد یعنی مجموعا 85 درصد میشه. دلار هم 3800 درنظر گرفته شد.)
فرشید
۲۷ آذر ۱۳۹۶دیروز تو نمایندگی تهران پارس ۲تا دونه دیدم
رایان
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ولکس واگن؟ والا تا بیاد ایران به دست مونتاژگران دلسوز و حذف تمامی آپشنها، استایلش تبدیل به آردی خواهد شد و قیمتش هم همسنگ هواپیمای بوئینگ، البته وقتی تو کشور مافیا زدهی ما، آردی داره تا ده میلیون خرید و فروش میشه، والا قیمت چهلهزار دلاری این خودرو چیزی در حد خیلی مفته خواهد بود…
با توجه به لیاقت بالای ایرانیان ستمدیده، این موضوع شرمآور است خیلی شرمآور
علي
۱۷ فروردین ۱۳۹۶فقط از ی چیزیش خوشم نمیاد اونم اینه که با این قیمت و کیفیت رقیب کشه و فروش بقیه رو به چالش و نابودی میکشه . وقتی نتونی از ی ماشین ایراد بگیری اسمش ماشین نیست که ، سفینه است .
با تچکر
امیر
۱۷ فروردین ۱۳۹۶یکم چراغای جلوش ظاهریش مدرنتر میخورد زیباتر میشد درکل زیبا وشیکه فروشش ماهی چهارهزارتا بشه هم عالیه
Madjid
۱۷ فروردین ۱۳۹۶.
از همه نظر بی نظیره.
فولکس واگن برای جلب اعتماد دوباره ی خریداران امریکایی در این ماشین سنگ تموم خواهد گذاشت و از نظر کیفیت و … کم و کاستی نخواهد داشت.
واقعا لقب [ خرس گریزلی] برازندشه. بسیار خشن و باابهت طراحی شده.
ahmad
۱۷ فروردین ۱۳۹۶به به
اگر فولکس واگن به بازار ایران بیاد، عملا کره ای ها باید برن غاز بچرونن!
مومنی
۱۷ فروردین ۱۳۹۶این همه تکنولوژی تو این ماشین هست فقط نمی دونم این طراحی بدنه رو ازکجا آوردن ؟؟؟
احتمالا کار مغولستان هست
مهدی
۱۷ فروردین ۱۳۹۶طراحی سنگین و با وقار و پرابهت این خودروی فوق العاده رو با سانتافه جلف مقایسه کنید. چقدر ما ایرانیها بدبختیم…
حميد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶کاش ماشینهای اروپایی وارداتش بیشتر میشد
البته کره أیها هم خوبند
sunmartin
۱۸ فروردین ۱۳۹۶وای چقدر کره ای ها دشمن دارن چقدر خسادت چقدر قضاوت کور کورانه و بی مورد ماشاله همه تو ایران وارشناس هستند و شرکت های کیفیت یابی و تست های کوتا ه و بلند مدت، ♢مراکز تست و برسی ارزشیابی و موسسات نظر سنجی از مشتریان همه کشک 6ستند چقدر جو زده شدند برخی از کاربرها من نمیگم فولوکس خودروی بدیه اما برای تعریف و تمجید و نشان دادن حس دوست داشتن به برند فولوکس سوای ماجرای دیزل گیت و سایر مسائل تقلب این شرکت که بنده کاری بهش ندارم لازم نیست به سلیقه ملیون ها نفر و تست و بررسی این موسسات توهین کرد اگر کره ای ها آشغال هستند و لابی دارن چرا در خارج از ایران هم فروش یالایی دارند چرا در رده بندی های کیفی همواره در رده اول تا پنجم هستند ؟؟ چطور کره هر سال تز دید مجله و موسسه رد دات با کیا ریو کیا اپتیما و …جزو بهترین
طراحی ها هستند امیدوارم این مدل ارزشمند از فولوکس وارد کشور بشه و همه کره ای ها را لوله کنه و مردم بجای کره ای سوار آلمانی بشن با قیمت 136 ملیون اما اینقدر به کره ای ها ناسزا گفتن صحیح نیست