فولکسواگن آمریکا اقدام به سادهسازی طیف تریم های پاسات ۲۰۱۹ کرده و همچنین این سدان میان سایز را دیگر با پیشرانه ۶ سیلندر عرضه نمیکند.
گفته میشود پاسات ۲۰۱۹ تنها در نسخههای ولفسبورگ ادیشن و SE R-Line عرضه خواهد شد. به این ترتیب در مدل سال آینده شاهد حذف تریم های S، SEL و GT هستیم.
همچنین قدرت انتخاب مشتریان در بحث قوای محرکه نیز محدودتر شده زیرا پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۸۰ اسب بخاری دیگر در دسترس نیست. به این ترتیب پاسات ۲۰۱۹ تنها با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۱۷۴ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه میشود.
بنا به گفتهی فولکسواگن، پاسات ۲۰۱۹ ولفسبورگ ادیشن بهصورت استاندارد با رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی، پوشش چرم مصنوعی، استارت بدون کلید، ترمز اضطراری خودکار و پایش نقاط کور عرضه میشود. همچنین با پرداخت مبلغ اضافی میتوان رینگهای ۱۸ اینچی و مونروف را سفارش داد.
مدل SE R-Line علاوه بر تجهیزات یاد شده به چراغهای جلو و عقب LED، کروز کنترل تطبیقی، حسگرهای پارک و کنترل مسیر فعال مجهز است. این نسخه همچنین از سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته با ناوبری و سیستم صوتی فندر سود میبرد.
تصمیم این خودروساز برای سادهسازی نسخههای پاسات ۲۰۱۹ عموماً به خاطر کاهش فروش در کلاس سدان های میان سایز بوده است. درحالیکه تیگوان به پرفروشترین محصول فولکس در آمریکا تبدیل شده، فروش پاسات در هفتماههی اول سال جاری ۳۴ درصد کاهش یافته است. از طرف دیگر فولکس تأیید کرده نسل جدید پاسات آمریکا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.
saeed
۲۰ شهریور ۱۳۹۷جالبه همونجور که استفاده عموم از گیربکس اتومات به جای اتومات به نوعی از آمریکا بیشتر شروع شد و تقریبا بعدش همه جای دنیا فراگیر شد حالا هم کم رنگ شدن سدانها و افزایش میل به کراس اوورها از آمریکا شروع شده تا همه گیر شه.
جالبیش اینه همین پاسات (که یه زمان از عراق وارد ایران میشد و به پاسات عراقی معروف بود دهه 70 ) و تو کلاس خودش جزو بهتریناس رو تو ایران با این قیمت مسخره میدن و کساییکه میخرن هم احساس میکنن واقعا یه ماشین متفاوته.ضمنا تیگوان فولکس هم فوق العاده پر طرفدارو پر رونق شده .رقابتش با راو فور و هوندا CRV جالبه.
me84
۲۰ شهریور ۱۳۹۷.
ظاهرش داد میزنه که کاملا سالخورده شده ولی با همین قدیمی بودنش،(فکر کنم از 2010 تا حالا همین استایل رو داره و تغییرات جزئی داشته) تو تستهایی که نشریات مختلف میکنن، همه میگن خیلی نرمتر و از خیلی مدلهای جدید برندهای دیگست، آرامش کابینش ظاهرا خیلی بالاست.
نوید جهرمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷دقیقا. ب نظرم به جای توقف فروش و عقبگرد، همون نسخه اروپاییش رو در امریکا عرضه میکردن بهتر بود.
مثل کمری و اونسیس که اونسیس اروپایی حرفی برای گفتن در برابر کمری نداره و بهتره که به جای توقف فروش، کمری رو در نمایندگی های فروش جایگزینش کنن.
net
۲۰ شهریور ۱۳۹۷اقای احمد زاده علت اینکه فولکس تو این دوسال پنجاه مدل سدان و کراس اور تولید کرده چیه ،چرا این شرکت از این رو به اون رو شده و تغییر کرده و پیشرفت کرده،هفته یه ماشین جدید تولید میکنه
شاهین
۲۰ شهریور ۱۳۹۷سلام
دیزل گیت هر بدی هم که داشت به کنار اما یه خوبی هم داشن و اونم اینکه فولکس رو مجبور کرد یه استراتژی کاملا جدیدی رو در پیش بگیره که اون هم تمرکز بیشتر روی خودروهای کراس اوور و بحث الکتریکی سازی بود.
شاید هر شرکت دیگه ای به جای فولکس بود به راحتی از پا در میومد اما این شرکت دوباره روند رو به رشد خودشو شروع کرده.