فولکسواگن از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ برای اعلام سرمایهگذاری چشمگیر در آمریکا استفاده کرده و هدف آن نیز تبدیل شدن به بازیگری پررنگ در یکی از مهمترین بازارهای خودرویی دنیا میباشد.
رئیس برند فولکسواگن دکتر هربرت دایس در دیترویت گفته است:
تا سال ۲۰۲۰ ما حداقل دو خودروی خاص بازار آمریکا را در هر سال معرفی خواهیم کرد و کلاس های کلیدی این بازار را پوشش خواهیم داد.
این خودروساز آلمانی جدای از عرضه نسل جدید جتا اواخر امسال مدل جدید آرتئون را نیز در آمریکا عرضه خواهد کرد. پس از آن نیز پاسات جدید ۲۰۱۹ و دو کراس اوور ساخته شده بر پایه پلتفرم MQB در سرزمین یانکیها عرضه خواهند شد.
خودروی الکتریکی فولکس که بر پایه پلتفرم MEB ساخته میشود در سال ۲۰۲۰ وارد آمریکا خواهد شد. این خودرو از نوع کراس اوور خواهد بود و راه را برای عرضه محصولات الکتریکی آینده باز خواهد کرد.
فولکسواگن همچنین امیدوار است در سال ۲۰۲۰ یخهای بازار آمریکای شمالی را برای خود آب کند. این یک جنگ سخت خواهد بود بنابراین آلمانیها در سه سال آینده سرمایهگذاری بیش از ۳.۳ میلیارد دلاری در ینگه دنیا خواهند داشت. حدود ۱.۲ میلیارد دلار از این سرمایه مستقیماً به پروژههای آمریکایی تزریق خواهد شد.
فولکس حتی درباره رسوایی دیزل گیت نیز صحبت کرده و گفته که گفتوگوهای قابلتوجهی در رابطه با این مشکل انجام داده و بیش از ۸۰ درصد ۵۴۰ هزار دستگاه خودروی تحت تأثیر این قضیه را یا تعمیر کرده و یا بازخرید کرده است.
حامد
۲۸ دی ۱۳۹۶از آلمان تا ژاپن و کره بگیر تااااا چین همه دارن واسه بازار آمریکا برنامه میریزن،همش هم فقط و فقط به نفع مردم آمریکاست
ای کاش ما هم در آمریکا دنیا اومده بودیم (:
امیر
۲۸ دی ۱۳۹۶الان مثلا مردم اونجا خیلی اوکین یه نگاه به بدهی خانواده های امریکایی بدهی دانشجویانش بی خانمانهاش گرسنگانش بیمه بهداش نداشته هاش امار بالای کشته شدن تصادفاش شلیک اسلحه سکته های قلبی مغزی اشتباهات پزشکی سرطان بنداز این واقعیات امریکا رو هم ببین
alirezaasg5
۲۸ دی ۱۳۹۶دوستمون امیر اخبار رسانه های داخلی مخصوصا صدا و سیمای میلی رو خیلی دنبال میکنن انگار
امیر
۲۸ دی ۱۳۹۶اتفاقا از منابع امریکایی یه سرچ به انگلیسی کن دستت میاد
Saeed Boroomand
۲۹ دی ۱۳۹۶اگه أدم ها مجبور میشدن مسوولیت حرف هاشون رو بپذیرن حرف های عجیب کمتر شنیده میشد… همین فقر و فحشایی که شما میگی دارن، بدن به جوون های ما لااقل نصف مشکل ها حل بشه …؛)
Saeed Boroomand
۲۹ دی ۱۳۹۶دلیل موج سرمایه گذاری های فعلی شیفت بازار هست به سمت الکتریکی ها، و اولین بازار بزرگ برای این ماشین ها اونجاس و موج اول که یه مقدار گرون تره و تکنولوژی ها انحصارشون بیشتره از اونجا شروع میشه.
mehran (fox)
۲۸ دی ۱۳۹۶عاشق برنامه ریزی و مدیریت آلمانیام ، کارشون همیشه بی نقصه
Raha
۲۸ دی ۱۳۹۶بازگشت به اصل خویش
Wrx
۲۸ دی ۱۳۹۶ارتئون خیلی زیباست ?
مثله یه تابلو هنری ?
درود بر فولکس واگن??
سعید(تهران)
۲۸ دی ۱۳۹۶شکست دادن امپراطوری تویوتا توی آمریکا کار آسونی نیست، باید نشست و دید، به شخصه امیدوارم فولکس موفق باشه…