نسل جدید فولکسواگن گلف R هنگام انجام آزمایشهای زمستانی بدون هیچگونه پوششی رؤیت شده است. در این هاچبک داغ که پرچمدار خانوادهٔ گلف محسوب میشود، تمام ویژگیهای معمول گلف R مثل ارتفاع کمتر و رینگهای بزرگ با لاستیکهای فاق کوتاه به چشم میخورد. سپرهای اسپرتتر با ورودیهای هوای بزرگ در جلو و دیفیوزر عظیم با چهار سر اگزوز در عقب به همراه اسپویلر بزرگ روی سقف، رکابهای اسپرت و کالیپرهای ترمز آبیرنگ روی دیسکهای ترمز بزرگ نیز از دیگر ویژگیهای ظاهری این ماشین هستند.
از داخل گلف R جدید تصویری وجود ندارد ولی با زوم کردن روی تصاویر بیرونی میتوان همان داشبورد آشنای نسل هشتم گلف با نمایشگرهای دوگانه و غربیلک فرمان اسپرت را مشاهده کرد. همچنین انتظار میرود در داخل گلف R تریم آلومینیومی و فیبر کربنی، صندلیهای اسپرتتر و مقدار زیادی آلکانترا هم ارائه شود. در مورد پیشرانه نیز تصویری بهتازگی افشا شده که نشان میدهد زیر کاپوت پرچمدار خانوادهٔ گلف یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۳۳ اسب بخار قدرت قرار میگیرد.
این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچهٔ DSG متصل شده که نیرو را بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion فولکسواگن تحویل میدهد. به لطف قدرت بیشتر و تکنولوژیهای جدید، گلف R جدید باید سریعتر از نسل قبلی باشد که ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. انتظار میرود نسل جدید فولکسواگن گلف R مدل ۲۰۲۱ اواخر امسال احتمالاً در فستیوال سرعت گودوود در ماه جولای رسماً رونمایی شود.
رضا
۲۴ بهمن ۱۳۹۸خیلی خوبه. خوش به حالشون که حالشون خوبه.
امیر.عارف
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ماشینی بسیار دوست داشتنی که آرزوی من و خیلی از دوستان ماشین دوست هست که یکی تو گاراژ داشته باشیم
sina7
۲۴ بهمن ۱۳۹۸چقدر خوبه
حالت سپرش منو یاد هوراکان rwd میندازه
مسلم
۲۴ بهمن ۱۳۹۸رقیب نداره لامصب
Dante
۲۴ بهمن ۱۳۹۸خیلی خوبه
رامتین
۲۴ بهمن ۱۳۹۸خیلی علاقمند به خودروهای عملکردی شرکت فولکس هستم. چرا که خودروهای پرفورمنس بی ام و یعنی Mپاور، یا بنز AMG یا آئودی RS هیچوقت به ایران نخواهند آمد. حتی اگر واردات آزاد بشه، قیمت اینها بالای 40هزار دلار میشه اما شاید بشه گلفR، جتا GLI، پولوGTI و با اغماض تیگوانR را یجوری وارد کشور کرد. بین اینها گلفR بینظیره و سیستم چهارچرخ محرکش واقعا جذابه. شاید یه روزی وارد صنعت خودروسازی کشور بشم، گرچه شما هر چه ایده و علم داشته باشی، در ایران، سیاست حرف اول را میزنه. تحریمها اگر نبود، واقعا شرایط خوبی الان داشتیم.
امین
۲۴ بهمن ۱۳۹۸نه متاسفانه اینطور نیست و قیمت مدلهای عملکردی فاو برای ایران خیلی بالاست
بعنوان مثال گلف آر از 46 یورو شروع میشه و برای اینکه چندتا آپشن ضروری که لزوم داشتن این مدل هست بدون کیت اگزوز و بدنه تا 8 تا باید به این اضافه کنی که البته در ایران ماشین وارداتی حتما باید پرآپشن باشه و با همین شرایط زیر 1.5میلیارد نمیشه
الان یک پاسات 1م شده تیگوان 1.4م که فی هردو از 40هزار با این سطح امکانات هست
رامتین
۲۴ بهمن ۱۳۹۸البته نسخه پایه گلف R دقیقا 41290 دلار قیمت داره، بدون مالیات، که میشه ثبت سفارش را جوری انجام داد که 40000 دلار تموم بشه. در ادامه می توان آپشنها و کیتها را جداگانه وارد کرد و در داخل کشور بست. بیشک ورود گلف R امکان پذیره اگر واردات آزاد بشه، اما قیمت نهایی این خودرو بهرحال بالا در میاد. یعنی حداقل 30 درصد گرونتر از نسخه gti و ممکنه اقبالش در کشور با توجه به کراس اورها کم بشه. از طرف دیگه نسخه SE- R line از آرتئون با قیمت باورنکردنی 39900 دلار وجود داره که 4 چرخ محرکه. این هم بدون شک میتونه یک سدان اسپرت فوق العاده در ایران باشه. از خودروهای دیگر لب مرز قیمتی 40هزار دلار که امکان ورود داره می توان به لکسوس RC اشاره کرد که با ظاهر بینظیرش، میتونه یه کوپه بسیار جذاب باشه و جای IS قدیمی را بگیره.