نسل جدید فولکسواگن توارگ تنها یکی از چندین شاسیبلندی خواهد بود که این خودروساز تا سال ۲۰۲۰ روانه بزرگترین بازار خودروی دنیا خواهد کرد.
فولکسواگن در زمان عرضه جهانی توارگ گفته که حداقل ۱۰ شاسیبلند دیگر را نیز تا سال ۲۰۲۰ در بازار چین عرضه خواهد کرد.
در سالهای اخیر تقاضا برای شاسی بلندها و کراس اوورها در سراسر جهان و به ویژه چین افزایش فوق العاده ای یافته است. به همین دلیل پیشبینیها نشان میدهند هر خودروی جدیدی که در چین عرضه میشود احتمالاً در نسل دوم خود یک شاسیبلند خواهد بود. فولکسواگن نیز بدون تلف کردن وقت اعلام کرده امسال ۴ دستگاه از این شاسی بلندها را در چین عرضه خواهد کرد.
اولین عضو این خانواده شلوغ در حال حاضر به عنوان یک شاسیبلند میانسایز پیشرفته شناخته میشود و گفته شده مناسب افرادی خواهد بود که دوستدار محصولات لوکس و ردهبالا هستند. خودروی موردبحث توسط جوینت ونچر محلی فاو-فولکس واگن توسعه یافته است.
دومین شاسیبلند نیز در زمان معرفی توارگ پیشنمایش شده و از آن به عنوان یک شاسیبلند خانوادگی قدرتمند نام برده شده و رنگ نقرهای داشته است. این خودرو اساساً نسخه کوچکتر از شاسیبلند اطلس بوده و توسط جوینت ونچر سایک-فولکس واگن ساخته شده است. سومین شاسیبلند فولکس نیز تیگوان L PHEV است که پیش از پایان سال جاری عرضه میشود و دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی میباشد.
پس از ورود این شاسی بلندها به نمایندگیهای شرکت در چین، خریداران محلی پذیرای مدلهای الکتریکی I.D. هاچبک و سایر اعضایی خواهند بود که از پلتفرم الکتریکی مدولار MEB این گروه خودروسازی استفاده میکنند.
F۲۲RAPTOR
۷ فروردین ۱۳۹۷ای کاش مثه هند. چین تو ایران هم از این خبرای خوب بیاد
بهراد
۷ فروردین ۱۳۹۷نمیشه ، باید یه سری نون ببرن برا خونواده هاشون یا نه؟
بهتره بگم اینا هم بیان یکی میگه شیتیل ما کووو؟؟؟؟
بازار خودروی ما شده مثل بازار میوه، مثلا پرتقالو کشاورز شمالی میده ۲۰۰ ، ۳۰۰ تومن!!!!! چجوری میشه تا تهران برسه میشه میشه ۶۰۰۰؟؟؟ با چه فرمولی حساب کردن اینطوری شد؟
بقیه هم همینطوره
ببعی
۷ فروردین ۱۳۹۷با همون فرمولی که الوچه کیلویی سیصد تومن میشه کیلویی صد هزار تومن
تو چین دستمزد یه کارگر تو کارخونه های مونتاژ ساعتی پنج تا نه دلاره
وقتی میتونن فولکس بخرن چرا نخرن؟
یه چیز دیگه اینه که تو خود چین فروش خودروهای چینی که تو ایران فروش میره ممنوعه
تا وقتی ما میخریم میسازن
چرا این مدلا تو اروپا فروش نمیره؟ یا تو خود چین ممنوعه؟ چون خودشون خواستن که ممنوع بشه
حسین دهمرد
۷ فروردین ۱۳۹۷ببعی جان این ممنوع رو از کجات در کردی؟جزو پرفروشها نیستند اکثرا وگرنه تو ایران BYD و جیلی هم هست.
درباره ی حقوق کارگرها تو چین اتحادیه ی کارگری مثل اون چیزی که تو اروپا هست وجود نداره و اگر اطلاعی درباره ی اوضاع کارگرها میخواید میتونید درباره ی وضعیت کارگرها تو کمپانی فاکسکان تحقیق کنید تا بفهمید چجوری اینقدر ارزان تموم میشه ساخته های چین.
البته بعضی بیسوادها چین(دومین اقتصاد بزرگ جهان) رو با کشور های جهان سومی مثل ایران مقایسه میکنن که خنده داره.