فولکس واگن با اعلام جزئیات نسخه های R گلف برای سال ۲۰۱۳ برای خداحافظی با نسل ششم گلف آماده شده؛ همان نسلی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون بر روی خط تولید قرار داشت . . .
درحالیکه هم اکنون فروش نسل هفتم گلف در بازارهای اروپایی آغاز شده اما متاسفانه فولکس واگن آخرین عضو خانواده نسل ششم آنرا با تاخیر زیادی به بازار فرستاد البته آنقدر این هاچ بک آلمانی محبوب و جذاب است که به احتمال زیاد این مسائل کوچکترین تاثیری در فروش نسخه های R کابریو نخواهند داشت.
R کابریو همانند مدل های گلف R هاچ بک مجهز به پیشرانه ای ۲.۰ لیتری ۲۶۵ اسبی است که با کمک گیربکس شش سرعته DSG می تواند در عرض ۶.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در ادامه نیز به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت برسد. برای این کابریو رینگ های ۱۸ استاندارد و ۱۹ سفارشی درنظر گرفته شده و ارتفاع تعلیق آن هم ۲۵ میلیمتر نسبت به مدل های گلف کابریو کاهش یافته است.
همانند مابقی نسخه های R فولکس واگن، این خودرو LEDهای مخصوص روز، چراغ های بای زنون، سراگزوزهای کرومی، دیفیوزری به رنگ مشکی براق، صندلی های اسپرت، حک شدن لوگوی R بر روی پشت سری ها و پدال های آلومینیومی دارد. سقف ساف تاپ گلف R کابریو نیز در ۹.۵ ثانیه باز شده و در ۱۱ ثانیه نیز بسته می شود؛ همچنین بازوبسته شدن سقف تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت امکان پذیر خواهد بود.
فولکس واگن قیمت پایه ای مدل های ۲۰۱۳ گلف R کابریو را برای بازار آلمان ۴۳,۳۲۵ یورو (حدود ۵۸,۲۰۰ دلار) و برای بازار انگلستان ۳۸,۷۷۰ پوند (حدود ۶۰,۸۰۰ دلار) اعلام کرده است.
حسین
۱۹ بهمن ۱۳۹۱کاشکی محصولاتش تو ایرانم بود!حداقل از نزدیک میدیدمش!
slr722
۲۰ بهمن ۱۳۹۱فولکس واگن گلف از اون ماشین خر کاراست…
واقعا کیفیت داره…
hesan
۲۰ بهمن ۱۳۹۱درسته خیلی خوبه.
اما واسم جالبه ایرانیا که محصولات جدیدش رو تست نکردن چطوری و چرا دوسش دارن.
شایان
۲۰ بهمن ۱۳۹۱شما لامبورگینیو مک لارنو تست کردی؟!
hesan
۲۴ بهمن ۱۳۹۱اق شایان میتونی برو دبی تست شون کن عزیزم بهتر نگم تست کردم یا نه محیط مجازیه و ایرانیا اعتمادی به حرفای ادم ندارن تو این محیط ها.:@
رهام
۲۱ بهمن ۱۳۹۱هستش مدل 92 . ما برعکس میریم به پائین
sha sha
۱۹ بهمن ۱۳۹۱آقا حسین نگران نباش.تا حدودا کمتر از 2-3 ماه دیگه محصولاتش به تدریج وارد ایران میشه.
نمایندگیش درست شده…
کماندار
۱۹ بهمن ۱۳۹۱البته با قیمتای …تخیلی
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۱ممنون از اطلاع رسانیتون که بیشتر از 1000تا لایک ارزش داره!!!
تامكت
۲۰ بهمن ۱۳۹۱قهرمان همه هاچ بک های دنیا
korosh
۲۰ بهمن ۱۳۹۱به امید روزی که بازار ماشینای وارداتی باز بشه
عماد
۲۴ بهمن ۱۳۹۱بزرگترین ایراد (Golf-R (R=Race اینه که نمیشه سیستم پایداری تعلیق رو که واسه کنترل اتومات خودرو سر پیچ هاست ، غیر فعال کرد
یعنی امکان نداره تو پیچ صدای لاستیک بشنوید
یعنی نمیتونید با این خودروی اسپرت رانندگی اسپرت رو تجربه کنید