فولکس واگن

فولکس واگن گلف R کابریولت 2013

فولکس واگن با اعلام جزئیات نسخه های R گلف برای سال ۲۰۱۳ برای خداحافظی با نسل ششم گلف آماده شده؛ همان نسلی که از سال ۲۰۰۸ تاکنون بر روی خط تولید قرار داشت . . .

۲۰۱۳ Volkswagen Golf VI R Cabriolet

درحالیکه هم اکنون فروش نسل هفتم گلف در بازارهای اروپایی آغاز شده اما متاسفانه فولکس واگن آخرین عضو خانواده نسل ششم آنرا با تاخیر زیادی به بازار فرستاد البته آنقدر این هاچ بک آلمانی محبوب و جذاب است که به احتمال زیاد این مسائل کوچکترین تاثیری در فروش نسخه های R کابریو نخواهند داشت.

۲۰۱۳ Volkswagen Golf VI R Cabriolet

R کابریو همانند مدل های گلف R هاچ بک مجهز به پیشرانه ای ۲.۰ لیتری ۲۶۵ اسبی است که با کمک گیربکس شش سرعته DSG می تواند در عرض ۶.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در ادامه نیز به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت برسد. برای این کابریو رینگ های ۱۸ استاندارد و ۱۹ سفارشی درنظر گرفته شده و ارتفاع تعلیق آن هم ۲۵ میلیمتر نسبت به مدل های گلف کابریو کاهش یافته است.

۲۰۱۳ Volkswagen Golf VI R Cabriolet

همانند مابقی نسخه های R فولکس واگن، این خودرو LEDهای مخصوص روز، چراغ های بای زنون، سراگزوزهای کرومی، دیفیوزری به رنگ مشکی براق، صندلی های اسپرت، حک شدن لوگوی R بر روی پشت سری ها و پدال های آلومینیومی دارد. سقف ساف تاپ گلف R کابریو نیز در ۹.۵ ثانیه باز شده و در ۱۱ ثانیه نیز بسته می شود؛ همچنین بازوبسته شدن سقف تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت امکان پذیر خواهد بود.

۲۰۱۳ Volkswagen Golf VI R Cabriolet

فولکس واگن قیمت پایه ای مدل های ۲۰۱۳ گلف R کابریو را برای بازار آلمان ۴۳,۳۲۵ یورو (حدود ۵۸,۲۰۰ دلار) و برای بازار انگلستان ۳۸,۷۷۰ پوند (حدود ۶۰,۸۰۰ دلار) اعلام کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    کاشکی محصولاتش تو ایرانم بود!حداقل از نزدیک میدیدمش!

    1. slr722

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      فولکس واگن گلف از اون ماشین خر کاراست…
      واقعا کیفیت داره…

    2. hesan

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      درسته خیلی خوبه.
      اما واسم جالبه ایرانیا که محصولات جدیدش رو تست نکردن چطوری و چرا دوسش دارن.

      1. شایان

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (8 ديدگاه)

        شما لامبورگینیو مک لارنو تست کردی؟!

      2. hesan

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (484 ديدگاه)

        اق شایان میتونی برو دبی تست شون کن عزیزم بهتر نگم تست کردم یا نه محیط مجازیه و ایرانیا اعتمادی به حرفای ادم ندارن تو این محیط ها.:@

    3. رهام

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (186 ديدگاه)

      هستش مدل 92 . ما برعکس میریم به پائین

  2. sha sha

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    آقا حسین نگران نباش.تا حدودا کمتر از 2-3 ماه دیگه محصولاتش به تدریج وارد ایران میشه.
    نمایندگیش درست شده…

    1. کماندار

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (319 ديدگاه)

      البته با قیمتای …تخیلی

    2. حسین

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (3001 ديدگاه)

      ممنون از اطلاع رسانیتون که بیشتر از 1000تا لایک ارزش داره!!!

  3. تامكت

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    قهرمان همه هاچ بک های دنیا

  4. korosh

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    به امید روزی که بازار ماشینای وارداتی باز بشه

  5. عماد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (93 ديدگاه)

    بزرگترین ایراد (Golf-R (R=Race اینه که نمیشه سیستم پایداری تعلیق رو که واسه کنترل اتومات خودرو سر پیچ هاست ، غیر فعال کرد
    یعنی امکان نداره تو پیچ صدای لاستیک بشنوید
    یعنی نمیتونید با این خودروی اسپرت رانندگی اسپرت رو تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا