فولکسواگن از کانسپت جدید خود با نام گلف GTI First Decade رونمایی کرد.
این خودروی مفهومی از پیشرانهی بنزینی کوچک با قدرت ۴۰۴ اسب بخار و واحد الکتریکی ۱۷ اسب بخاری بهره میبرد. نیروی پیشرانهی بنزینی به چرخهای جلو و نیروی واحد الکتریکی به اکسل عقب منتقل میشود. فولکسواگن میگوید این خودرو میتواند تنها بهصورت دیفرانسیل جلو یا بهصورت دیفرانسیل عقب (تمام الکتریکی) و یا بهصورت ترکیبی حرکت کند.
به منظور شارژ دو باتری در بخش عقبی این هاجبک مفهومی، ۱۳ کارآموز فولکسواگن سیستم احیای ترمز را طراحی کردهاند.
از نظر بصری این خودرو به لطف رنگ آبی تاریک و روشن، رینگهای مشکی و آبی، اسپویلر عقب گلف GTI کلاب اسپورت و تعدادی از نشانهای First Decade متمایز میشود. داخل کابین تریم آبی، سیستم صوتی ۱۶۹۰ واتی با ۱۱ بلندگو و یک ساب ووفر وجود دارند.
فولکسواگن علاوه بر معرفی این کانسپت خودروی دیگری با نام گلف GTE استیت ایمپالس را نیز رونمایی کرده است. تقریباً قوای محرکهی این خودرو با GTE استاندارد یکسان است اما ظرفیت باتری از ۸.۸ به ۱۶.۸ کیلووات ساعت رسیده و محدوده حرکتی آن نیز دو برابر شده است. این خودرو نیز دارای پوشش منحصربهفرد و کابینی اصلاح شده است.
ME84
۵ خرداد ۱۳۹۶.
واحد الکتریکی 17 اسب بخاری؟
درست نوشتین؟ 17 اسب بخار چه کارایی داره روی این ماشین؟
نکنه 170 اسب بخاره؟
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۶سلام
همون 17 اسب بخار درسته.
سرباز وطن
۶ خرداد ۱۳۹۶چرا به این باید بگیم کانسپت؟؟؟؟؟؟؟
لامبورگینی
۵ خرداد ۱۳۹۶.
چه پیشرانه ی کوچکی که 404 اسب بخار قدرت تولید میکنه !!!
ShoMpeT
۵ خرداد ۱۳۹۶بسیار زیبا بید…
DEADPOOL
۵ خرداد ۱۳۹۶دادا زیباییش به کنار سیستمشو عشق است?