فولکس واگن گلف هیبریدی الکتریکی GTE یک هاچ بک جذاب و اسپرت است که عملکرد و کارایی را با ویژگیهای مقرون به صرفه سیستم دوگانه خود ارائه میکند. طبق ادعای فولکس، این ماشین در هر صد کیلومتر تنها ۱.۵ لیتر سوخت مصرف میکند.
با قدرتی معادل ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری، شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیهای این مدل، چندان عجیب نیست. نهایت سرعت GTE هم به ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. این ارقام کندتر از مدل دیزلی GTD و بنزینی GTI به نظر میرسند. اما مصرف سوخت فوقالعاده این مدل، چیزی نیست که در سایر خودروهای مشابه نیز یافت شود.
پیشرانه گلف GTE حاصل همزیستی یک موتور ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی ۱۰۱ اسبی است. با این وجود نیروی خروجی از گیربکس از ۲۰۱ اسب بخار فراتر نمیرود.
تنها با کمک پیشرانه الکتریکی میتوان ۵۰ کیلومتر را طی کرد بدون اینکه رقمی بابت پول سوخت پرداخت کرد. در حالتی که از هر دو پیشرانه به صورت ترکیبی استفاده شود، برد مسافت به ۹۳۴ کیلومتر میرسد. نکته جالب تولید گازهای گلخانهای به میزان بسیار اندک ۳۵ گرم در کیلومتر است.
شارژ باتریها در صورتی که کاملاً خالی باشند، ۳ ساعت طول میکشد و جالب اینکه برای شارژ تنها به یک پریز برق خانگی معمولی نیاز است.
ab12
۲ اسفند ۱۳۹۲چفدر خوشکله بجز تودوزی صندلیش که مثه پارچه شلوارکه !!!!
sorena330
۲ اسفند ۱۳۹۲این تودوزی چارخونه اصالت گلف جی تیه که تو نمونه های موجود در ایرانم هم هست عزیز…
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲ اسفند ۱۳۹۲اصالتی که باعث زشت شدن یک ماشین باشه به چه درد میخوره عزیز من؟؟؟ یارو آخرش مجبور میشه روی اون اصالت روکش صندلی بکشه
shayan
۲ اسفند ۱۳۹۲اول بگم که زشتی و زیبایی یه دیده شخصیه برایه هر انسانی ممکنه از نظر من این زیبا باشه که هست پس نمیشه گفت زشتی و زیبایی چیزه تعریف شده ای هستش دوم اینکه شما هر وقت از یه مدل ماشین آلمانی رونمایی میشه میای نظر مخالف میدی شدی مثل اوایل زیگما من نمیدونم آخه صنعت ژآپن هیچوقت نتونسته جلو آلمانی ها قد الم کنه اونوقت شما شدی واسه ما کاسه داغتر از آش
شهاب
۳ اسفند ۱۳۹۲الم بالاتر از GTR !!!
شهاب
۳ اسفند ۱۳۹۲سلطان پیست نوربرینگ ک بهش واقفی نیسان هست , از نوع GTR
خودروی تولید انبوه ک رکوردش از پورشه 918 هم کمتره !
چجوری ژاپنیا تو آلمانیا قد الم کردن!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۳ اسفند ۱۳۹۲هر چقدر میخوای حرف بزن و خودتو خسته کن شایان ولی هنوز هم همون صندلی مثل بیژامش سرجاشه و تو هرچی هم بگی اون سر جاشه … درمورد بحث رکورد هم من بهتون گفتم نیسمو نه GTR … الکی از خودتون حرف در نیارین
mehran911
۴ اسفند ۱۳۹۲شهاب این اطلاعات رو از کجا میاری چرا فکر میکنی میتونی دروغ بگی کی گفته رکورد gtr از 918 کمتره در حال حاضر 918 بهترین و پیشرفته ترین ماشین دنیاست. در ضمن دوستانی که اطلاعات کافی ندارن یا تحقیق کنن یا از بچه های سایت بپرسن و الکی لایک نکنن
شهاب
۴ اسفند ۱۳۹۲شما ی خورده اطلاعاتت بیات شده و باورشم برات سخته . . .
ی سرچ کن ببین دنیا دسته کیه!
نیسان GTR رکوردش از پورشه 918 هم پایین تره!!
بیخودی که بهش نمیگن سلطان پیست نوربرینگ , ماشین ژاپنیه تولید انبوهی که رکوردار پیست آلمانیاس
mehran911
۴ اسفند ۱۳۹۲شهاب من هر سایتی بلد بودم گشتم ولی رکورد جدیدی از gtr ندیدم. میتونی برای اثبات درستی حرفت لینک بزاری راستی رکورد دار پیست نوربرینگ پورشه 956 هست با زمان 6:11 در ضمن فکر میکنم خواب دیده باشی …
شهاب
۵ اسفند ۱۳۹۲مجله ماشین دی ماه 92 صفحه 34 برگردان و نوشته آقای انصاری!!!
((برگردان ونوشته)) ok!
زمان طی پیست GTR در 7 دقیقه 8 ثانیه و 679 صدم ثانیه !
(11 ثانیه سریع تر از پورشه 918 !)
اگه بیدار باشی گفتم خودروی تولید انبوه , از نظر تو پورشه 956 تولید انبوهه؟
به نظرم واژه ی تولید انبوه همچینم نیاز به توضیح نداشته باشه!
meysam
۱۱ اسفند ۱۳۹۲آقا محمد ژاپنی،لااقل اگه میخای رقیباتون رو خراب کنین( هرچند ما طرفداران آلمانی شما دوست خودمون میدونیم)یه کم فکر کنین و از جملاتی استفاده کنین که برای خودتون بد نشه.در ضمن شرکت بزرگی مثل فولکس اونقدر برای مشتریاش ارزش قائل هست که اگر مشتریان پرو پا قرصش نظر شما رو داشتند مطمئن باش به نظرشون احترام میذاشت و اون روکش رو عوض میکرد. استقبال هوادارانشه که باعث شده این روند رو ادامه بده. لطفا به نظرات دیگران احترام بگذاریم.(ماشین خوب زیاده ولی آلمانی یه چیز دیگس)
mehran911
۶ اسفند ۱۳۹۲شهاب فکر کردی با کی طرفی؟تا حالا کامنتای منو خوندی؟چرا فکر میکنی می تونی دروغ بگی؟ آقا شهاب رکورد 918 رو دیدی ؟ من نمی دونم چی بایدبگم
اینم لینک :http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
وhttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
پدال عزیز هر چه زودتر تایید کن با تشکر
شهاب
۶ اسفند ۱۳۹۲دیگه برو مشکلتو با مجله هه حل کن! :D
چه بخوای چه ن بخوای تو همین لینکتم نیسمو نسبت به پولش از بقیه شون سره. . .
meysam
۷ اسفند ۱۳۹۲بعضی ار دوستان از نیسان GTR و رکوردهاش صحبت میکنند که کاملا هم درسته. ولی نمیتونه از پس یه هاچبک آلمانی بر بیاد. تو سایت آپارات یه کلیپ هست از تست مارپیچ بین نیسان GTR و یه آئودی هاچبک کوچولو( فکر کنم A1)، پشت نیسان سر پیچ لیز میخوره و اون قدرت و شتاب زیادش هیچ کمکی بهش نمیکنه ولی آئودی خیلی راحت بدون لیز خوردن پیچها رو رد میکنه و از نیسان رد میشه و اول میشه. (ماشین خوب زیاده ولی آلمان یه چیز دیگس)
mory
۲ اسفند ۱۳۹۲به نظرم این یه شاهکاره مهندسیه
به پیشرفت فولکس توجه کردید واقعا فوق العادس
موتورش 1.4 لیتره این ماشینو در عرض 7.6 ثانیه میبره فضا
مصرفش منو کشته تازه با برق خونه هم سه ساعته شارژ میشه
ساسان.م
۲ اسفند ۱۳۹۲دوستان فرمان D شکل چه مزیتی داره نسبت به معمولیا؟
pooya
۲ اسفند ۱۳۹۲مزیت های فرمان D شکل.
1.سوار و پیاده شدن از ماشین رو راحت تر می کنه.
2.وقتی فرمون رو می چر خونی دیگه به پات گیر نمی کنه. البته فکر کنم.
3.فرمان D شکل از فرمان O شکل یا همون دایره ای زیباتره و حس اسپرت تری به آدم میده.
sina
۲ اسفند ۱۳۹۲آلمانه دیگه… کاریش نمیشه کرد. :)
jaguar
۲ اسفند ۱۳۹۲نمیدونم چرا ولی هرچی تلاش میکنم نمیتونم هیبریدی هارو دوست داشته باشم!!!
البته بالاخره باید ازشون خوشم بیاد
چون دنیا داره به سمت هیبریدی ها و حتی الکتریکی ها
Ehsan
۲ اسفند ۱۳۹۲بر عکس شما من خوشم میاد این آینده خودروسازیه ، این یک تغییر به سمت مصرف سوخت کمتر و حفاظت از محیط زیسته
shayan
۲ اسفند ۱۳۹۲آلمانی ها واقعا کارشون درسته از کمترین بهترین میسازنن این یعنی هنر
saied
۲ اسفند ۱۳۹۲یه ماشین عالیه شهری :)
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲ اسفند ۱۳۹۲طراحیش تکراریه … حالا شما اسمشو بزار اصالت ؛ طراحان آلمانی باید وقت بیشتری میزاشتن ، ولی مصرف سوخت و قدرت موتور عالیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اسفند ۱۳۹۲درود . بمیرم واسه لندکروز .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اسفند ۱۳۹۲به نظر من این از همه ضایع تره که نمای پشت لکسس GX460 با پرادو
یکی است .
حتی چراغاش .
شما برای من یک لینک بذار که نمای پشت یک برند معمولی با برند
لوکس خودش یکی باشه . نه اکورا هست . نه اینفینیتی . و نه …
http://www.netcarshow.com/lexus/2014-gx_460/1024×768/wallpaper_0b.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2014-land_cruiser/1024×768/wallpaper_1e.htm
اگر هم بخوای بنز سی کلاس و با اس کلاس مقایسه کنی ، اینو بدون
که جفتشون بنز هستند و طراحی یک برند معمولی با برند لوکس
یکی نیست نیست .
هیچ کدام از محصولات هوندا . نیسان . جنرال موتورز شبیه اکورا
. اینفینیتی . کادیلاک نیستند . اشتباه نفهمی پلتفرم و نمیگم .
طراحیشون به اندازه این دو مدل تویوتا و لکسس شبیه هم نیستند .
همینطور عقب لندکروز با لکسس LX570 .
http://www.netcarshow.com/lexus/2013-lx_570/1024×768/wallpaper_0f.htm
http://www.netcarshow.com/toyota/2013-land_cruiser/1024×768/wallpaper_19.htm
قشنگ به زه های روی در . قالب درها . سپر عقب و … نگاه کن .
فقط طراحیه چراغ ها عوض شده . با قالب جای پلاک . و مه شکن ها
از حالت افقی به حالت عمودب در امده اند . به نظر من این
برای بزرگترین خودروساز دنیا با اون گردش مالی خیلی افت داره
. فقط تجهیزاتش بیشتر . خیلی زیاد .
پس به نظر شما الفا رومئو . بیتل . و … زشت هستند چون
دارند اصالت خودشونو حفظ میکنند . اونوقت به من میگی تعصبی ؟؟
الان لندکروز با نسل قبلیش تحول انقلابی داره ؟؟؟.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲انصاف داشته باش .
اگر فولکس توارگ بیاد ائودی Q5 رو با شکل و شمایل همون
فولکس توارگ و تغییراتی به اندازه ی لندکروز و لکسس
LX570 یا پرادو و لکسس LX460 داشته باشه ، خودت مدام
ایراد میگیری !!!!!
درسته ؟؟؟
جلال
۴ اسفند ۱۳۹۲سلام
میلاد جان اون لندکروزری که شما گفتی همون پرادوی خودمونه که تو آمریکا با نام” لندکروزر پرادو” عرضه میشه(که البته درستش هم همینه) وبا لندکروزر خودمون فرق داره
به عبارتی دیگه این فیس لیفت همین پرادو خودمونه
در ضمن LX570 ولندکروزر برای بازار های خاصی هستن
به عنوان مثال LX570تو ژاپن (که بزرگترین بازار محصولات تویوتاست) عرضه نمیشه
حالا ممکنه چون مردم از LX570 استقبال کردن اومده در سایر کشور ها وبازار ها هم عرضه کرده(مطمئن نیستم ولی احتمالا همین طوره)
همین LX570با وجود لندکروزر بازهم تونسته بالای100000 تا فروش داشته باشه(از سال 2000 تا الان)
در ضمن میلاد جان مزایای این طرحهارو هم بگو عزیزم
کاهش هزیزه تولید ونهایتا قمت تمام شده
سرعت بیشتر در خط تولید
استفاده از نقاط قوت طرح قبلی وبرطرف کردن ایراداتش(چون هرطرح جدیدی ایرادات جدید هم داره)
و………
موفق باشی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
جلال این چه حرفیه ؟؟؟
راهای کاهش هزینه زیاده .
ولی طراحی نباید جزو کاهش هزینه باشه . یک شرکت برای من
نام ببر که این کارو میکنه . تازه تویوتا بزرگترین
خودروساز دنیاست . گردش مالیه خوبی هم داره . تویوتا
یذره کم کاری میکنه در طراحی . مخصوصا در طراحیه کمری.
در ضمن برای یک خودرو ساز لوکس ، کاهش هزینه نباید
زیاد براش مهم باشه . چون بهش لطمه وارد میشه .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۵ اسفند ۱۳۹۲دیدی کم اوردی دوباره بحث لکسوس LX و GX رو کشیدی؟؟ هاهاها
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اسفند ۱۳۹۲درود . این کم اوردن نیست . حقیقته .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲ اسفند ۱۳۹۲نمیخواد بمیری واسه لندکروز ، لندکروز ارزش بیشتری داره … نظرت راجع به داشبورد های ب ام و چیه؟؟؟ فکر کنم الآن دیگه 10 سالی شده داشبوردشو اینجوری میزنه …
GTR-50
۲ اسفند ۱۳۹۲طراحی تکراری بره آلمانی میشه اصالت بره ژاپنی میشه ضعف……………بد میگن ما تعصب نداریم
shayan
۳ اسفند ۱۳۹۲کی گفته طراحی هایه ژاپنی تکراریه من دارم برایه اولین بار از شما میشنوم تعصب چیزه خوبی نیست قبول پس چرا هی نظراته متعصبانه میدین من ماشینهایه آلمانیو دوست دارم مثل خیلی هایه دیگه ولی دلیل نمیشه از ماشینهایه بقیه کشورها بد بگم که اگه گفتم میشم متعصب اگرم از ماشینهایه آلمانی زیادتر از چیزی که هستن گفتم بازم میشم متعصب اما هیچوقت نگفتم ولی شما و اون دوستمون فقط ژآپن هی به ماشینهایه آلمانی توهین میکنین و میگین الن بلن باشه شما درست میگی و اینهمه آدم در جهان دارن اشتباه میکنن که این ماشینهارو میخرن اونم با اشتیاق تمام حتی اگه دشمنه آلمانی ها باشن!چون هیچوقت حداقل متعصب نیستن
GTR-50
۳ اسفند ۱۳۹۲نخیر ما تعصب بیجا نداریم من آلمانی رو دو ست دارم فقط پورشه رو دوست دارم با بقیه برندا کار ندارم..همینطور همه برندای ژاپنی هم خوب نیستن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲درود .
دوست عزیز فکر کنم اسم شما امین باشه .
وظیفم بود که بابت اون بی احترامی از شما معذرت خواهی کنم .
نه از شما بلکه فقط از کسانی که من اول بهشون توهین کردم .
منو رو ببخشید . حرف بی پایه و بی اساس واقعا اعصاب ادمو خورد
میکنه .
من قبول دارم که لکسس تو بیشتر محصولاتش کیفیت بهتری نسبت به
بنز داره ، اما این برتری فاحش نیست . اگر بنز 18 باشه لکسس
20 است . اما در بعضی محصول ها بنز و لکسس در کیفیت برابر
هستند . همون مجله ماشینی که شماها قبول ندارید ، اینو بارها
اعلام کرده . وقتی شماها کل صنعت المان و میبری زیر سوال ، منم
بیکار نمیشینم .
هیچ ماشینی مطلق کامل نیست . قبلا هم گفتم که سال 2014 و سال
2015 همه چیز مشخص میشه .
ایمن بودن . فروش . کیفیت . پیشتاز بودن در تکنولوژی . طراحی .
موتور . امکانات و …
اگرم در مورد لندکروز گفتم ، به خاطر چرت و پرتی بود که در
مورد پارچه ی گلف خوندم . لندکروز ماشین بسار عالی ایی هستش .
هنوزم با اون طراحی قدیمیش فروش داره که نشان از محبوبیتش
داره .
همینطور بنز G کلاس . همون عرب های تویوتا سوار ، بیشترین
خریدار بنز جی کلاس هستند . بیشترین فروش رو در کشورهای عربی و
حوزه ی خلیج فارس داره . دوست عزیز من ادعای اطلاعاتم نمیشه .
ولی همه ی کمپانی ها ، برای تولید نسل جدید و یا فیس لیفت یا
حتی معرفی یک محصول جدید دست و دلشون بد جور میلرزه . مخصوصا
شرکت های لوکس ساز .
در مورد داخل این گلف هم باید بگم که من کاتالوگ نسل اول این
گلف هارو دارم که نه تنها روکش صندلی ها ، بلکه رودری ها هم
چهار خانه بودند .
در باره کامنت های قبلیم هم من بیشتر روی کمری و فراخوان هاش
زوم کردم . در صورتی که هنوز پشت تویوتا هستم . ولی کمری رو
ازش خوشم نمیاد .
حرف اخر :
هیچ ماشینی مطلق کامل نیست ، هر ماشینی در یک چیز بالاتره .
یک ماشین در فروش کیفیت .
یک ماشین در ارائه ی تکنولوژی .
یک ماشین در ایمن بودن .
یک ماشین در اصالت .
و……
اگر من هم بخوام به امار بدترین ماشین های سال 2013 اشاره کنم
باید بگم که بیشتر ژاپنی بودند .
1- مرسدس بنز CLA .
2- لکسس IS 250 .
3- لینکلن MKS .
4- سایون TC .
5- هوندا کرس تور .
6- میتسوبیشی میراژ .
7- میتسوبیشی اوتلندر .
8- شورولت اسپارک .
9- نیسان سنترا .
10- نیسان ورسا سدان .
ولی من با همه ی بد بودن بنز و لکسس و لینکل ، بازم خریدارش
هستم .
باز هم ببخشید .
امین
۳ اسفند ۱۳۹۲میلاد امین منم. منظورت کی بود؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲درود .
امین جان اول منظورم اون امینی هست که الان اسمشو کرده:
GTR 50 . ولی در کل گفتم . از کسانیکه من اول بهشون
توهین کردم .
ولی سوال پایینو با شما هستم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲داش امین برات پیغام فرستادم .
GTR-50
۳ اسفند ۱۳۹۲من کی اسمم امین بوده؟؟؟؟؟ اشتباه میکنی من علیرضا بودم
جلال
۴ اسفند ۱۳۹۲سلام میلاد
دمت گرم حرف منطقی وبدون تعصب زدی
دستت درد نکنه
آدم باید حرف حساب بزنه
وکاری هم به لایک دیس لایک نداشته باشه
راستی چرا از کمری خوشت نمیاد؟
من تا حالا سوارش نشدم ولی از صاحباش پرسیدم
خیلی از ماشین شون راضی بودن
خصوصا کمری گراند های2006
منم شخصا کرولا یا آریون رو بیشتر از کمری دوست دارم
وقتی نسل جدید کمری معرفی شد یه جورایی تو ذوقم خورد!
فکر نمیکردم تغییراتش این قدر کم باشه!!!
موفق باشی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ اسفند ۱۳۹۲درود . ببخشید من فکر کردم اسم شما امینه .
در هر حال نیتم عذرخواهی بود .
حالا شما جلال جان :
از کمری بیشتر به خطر طراحیش و فراخواناش خوشم
نمیاد . ولی عاشق مدلهای قبل 2007 هستم .
GTR-50
۴ اسفند ۱۳۹۲ok
زیگما
۲ اسفند ۱۳۹۲پدال یه پیشنهادی دارم.
چرا برای روز های جمعه تعداد بیشتری مطلب نمیذارین؟ روز های جمعه و تعطیل که مردم بیکارن ، دنبال تفریح هستن. مثلا من روز جمعه هیچ کاری ندارم بکنم ، هی میام پدال می بینم همون مطلب های قبلی هست یا یکی دوتا مطلب اضافه شده. ازت میخوام که مطالبی که در روز جمعه میذاری روبیشتر کنی. مثلا در هفته 20 تا مطلب میخوای بذاری، 5 یا 6 تاشو بذار کنار برای روز جمعه.
امین
۲ اسفند ۱۳۹۲مقایسه هارو بذار واسه جمعه ها چون روز های دیگه من وقت زیاد ندارم که بخوام بیام پدال.
پدال لطفا برای سال جدید یه فکری به حال قالب سایت کن چون قبلیا خیلی جالب تر و بهتر بودن.
ممنون میشیم اگه یه قالب بهتر بذارید.
البته اگه از لحاظ مالی مشکلی وجود داشته باشه خودتون اخیار دارید، من فقط پیشنهاد دادم. چون مطمنم اکثریت سبک قالب قبلی رو بیشتر میپسندن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲درود .
امین جان دوستم یک لندکروز 2006 میخواد بخره . خیلی تشویقش کردم
که بخره . خیلی ها بهش گفته بودند که ماشین سرطانی هست . دردسر
سازه .
منی که با تویوتا چپم ، به حرف اونها خندیدم . بگذریم .
برای اینکه بخواد بره ماشینو نشون بده و از کارکرد و تصادف و
اپشن و …. اطلاعات کسب کنه و نشون بده تا بهش اجهاف نشه ،
کجا باید بره ؟؟؟
ماشین 8 سیلندر هم هست . جایی که کارش خوب باشه و مطمئن باشه
را میتونی به من معرفی کنی ؟؟؟
اگر نخواستی اینجا بگی من در پایین جیمیلم را میگذارم .
ممنون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲اینم جیمل :
((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))
امین
۳ اسفند ۱۳۹۲میلاد جان اگه میشه خودت بیا جیمیل من. من فعلا نمیتونم.
من شیرازیم. اگه توی شیراز ادرسی خواستی درخدمتیم. چون یکی از بهترین نمایشگاه های شاسی بلند توی شیراز هست.
Aminmovahedi76@gmail.com
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۳ اسفند ۱۳۹۲اگه ماشین تو نمایندگی ایرتویا ثبت شده باشه میتونه تمام اطلاعات رو از اونجا بگیره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اسفند ۱۳۹۲درود . ممنون دشمن من .
حالا اگر ثبت نشده باشه و وارداتی باشه چی ؟؟؟
در ضمن از موقعی که اومدی ، امار دیسلایکا یدونه
رفت بالا .
اگرم خواستی بیژامه های ژاپنی رو ببینی ، بگو
تا از داخل ژاپنی ها برات عکس بگیرم و ایمیل
کنم . از نظر من که واقعا قشنگه . چه ژاپنی .
چه امریکاییش . چه المانیش .
تعصب نداشته باش .
کلا چهار خونه قشنگه . نکنه از نظر تو مدل برند
بربری که همشون چهر خونه است بدیخته و شبیه
بیژامه است ؟؟؟
راستی الان دیگه بیژامه پیدا نمیشه . تو از کجا دیدی ؟؟
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۵ اسفند ۱۳۹۲اگه شرکتی نباشه دستکاری شده بودن کیلومترش احتمال داره
shadi
۲ اسفند ۱۳۹۲قشنگه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
پدال من کامنتام مدام حذف میشه .
الن 2 تا از کامنتام نیست .
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۳ اسفند ۱۳۹۲بسمه تعالی
ماشین جالبیه خیلی خوشم اومد ،طرحیشم که بیسته.
نکته ی جالبش تو سوخت الکتریکیه!واقا عجیبه که یه ماشین مثل لوازم خانگی با پریز برق شارژ بشه!!!
آفرین به آلمان که فکرش فقط سلامتی مردمشه و با این ماشین علاوه بر خوشگلی و پیشرفتگی سلامتی مردمشو تضمین میکنه.
بمیره کشوری که مردمش کشور دیگه ای رو تحسین میکنه!!!
ali
۳ اسفند ۱۳۹۲مصرف سوختش عالیه.طراحیشم که همون گلفه یکم اسپرت تر…شما اینو بزار با کیفیت فولکس دیگه کامل میشه… ولی قیمتش احتمالا بالاست.چقدر جای محصولات فولکس واگن تو ایران خالیه خدایی .. البته با قیمت مناسب و نمایندگی اصل خود فولکس
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۵ اسفند ۱۳۹۲اگه شرکتی نباشه دستکاری شده بودن کیلومترش احتمال داره
محمد
۶ اسفند ۱۳۹۲پیشرو در تکنولوژی و صنعت…..