فولکسواگن در نظر دارد تا با تعویض باتریهای ای-گلف مسافت طی شده در حالت الکتریکی این خودرو را بهبود ببخشد.
باتریهای ای-گلف در حال حاضر واحدهای ۲۸ آمپرساعتی هستند و این خودروساز آلمانی قصد دارد بهزودی باتریهای ۳۷ آمپرساعتی را جایگزین باتریهای فعلی کند. این تغییر حتی اگر با طراحی دوباره ساختار باتریها صورت نگیرد باعث بهبود ۳۰ درصدی مسافت طی شده میشود چرا که افزایش ظرفیت بهسادگی عملکرد خودرو را بهبود میبخشد. ای-گلف با این باتریهای ۲۸ آمپرساعتی میتوانست ۱۳۳ کیلومتر را بهصورت الکتریکی طی کند بااینحال این خودرو از رقیب مستقیمش یعنی نیسان لیف که ۱۷۲ کیلومتر را طی میکرد چند پله عقبتر بود.فولکسواگن با این بهروزرسانی و افزایش ۳۰ درصدی مسافت طی شده درصدد جبران این فاصله برآمد و با ثبت ۱۷۳ کیلومتر مسافت طی شده در حالت الکتریکی این خودرو را در گردونهی رقابت نگه داشت. البته باید اشاره کنیم که حتی با این بهروزرسانی ای-گلف نمیتواند با نسل آخر شورولت بولت رقابت کند چرا که این خودروی جدید سی هزار دلاری با یکبار شارژ میتواند ۳۲۱ کیلومتر را در حالت الکتریکی طی کند. فولکسواگن تاریخ مشخصی را برای این بهروزرسانی تعیین نکرد اما برای اینکه این خودروساز از رقابت بازار خودروهای الکتریکی عقب نماند باید زودتر دستبهکار شود.
مسعود
۲۸ دی ۱۳۹۴یعنی این ماشین موتور بنزینی هم داره اگه اینطوری باشه که خیلی باحاله
moein
۲۸ دی ۱۳۹۴واقعا که لقب بزرگ ترین سازنده خودرو اروپا شایستشه با اون همه کمپانی ریز و درشت زیر دستش مثل بوگاتی و آئودی
احمد باقری
۲۹ دی ۱۳۹۴عالیه. پیشرفت در باطریها، خیلی سریع داره اتفاق میفته و تا چند سال دیگه معلوم نیست چجور باطریهایی خواهیم داشت، باطریهای با وزن بسیار کمتر و ظرفیت 4 یا 5 برابر ظرفیت امروزی ،یه تحول بزرگ ایجاد میشه.