کراساوور الکتریکی میان سایز فولکسواگن ID.6 برای مدل ۲۰۲۴ بهروزرسانیهایی را تجربه کرده و با قیمت پایهٔ ۳۵ هزار دلار به بازار عرضه میشود.
فولکسواگن ID.6 کراساوور الکتریکی میان سایز سه ردیفهای است که از سال ۲۰۲۱ در چین تولید میشود و حالا فولکسواگن مدل ۲۰۲۴ آن را با تغییراتی جزئی به بازار فرستاده است. این خودرو در چهار تیپ مختلف بنامهای پرایم، پرو، پیور و پیور پلاس با قیمتی از ۲۵۸,۹۰۰ یوآن معادل ۳۵ هزار دلار تا ۳۳۶,۹۰۰ یوآن معادل ۴۶ هزار دلار در چین عرضه میشود.
ظاهر ID.6 تقریباً بدون تغییر باقی مانده و خریداران میتوانند چهار رنگ بیرونی مختلف شامل سفید، آبی، نارنجی و طلایی را برای آن انتخاب کنند. این خودرو بهعنوان یک شاسیبلند میان سایز، ۴,۸۹۱ میلیمتر طول، ۱,۸۴۸ میلیمتر عرض و ۱,۶۷۹ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن ۲,۹۶۵ میلیمتر است.
این کراساوور الکتریکی آلمانی در داخل بهصورت استاندارد با صفحه آمپر دیجیتالی ۵.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲ اینچی به همراه هدآپ دیسپلی ارائه میشود. در اینجا روکش چرم واقعی فرمان با چرم مصنوعی جایگزین شده و سیستم هوشمند خودرو هم ارتقاء پیدا کرده تا از عملکردهایی مثل تعامل صوتی پشتیبانی کند. ID.6 در نسخههای ششنفره با ترکیب صندلیهای ۲+۲+۲ و هفتنفره با ترکیب ۲+۳+۲ ارائه میشود و صندلیهای جلوی آن به تنظیم برقی ۱۲ جهته و ماساژور مجهز هستند. نورپردازی داخلی ۳۰ رنگ و سانروف ۲.۱۷ مترمربعی هم از دیگر تجهیزات این ماشین هستند و در بخش ایمنی هم خریداران از سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفتهٔ سطح دو مثل پارک خودکار و ترمز اضطراری بهرهمند میشوند.
سه تیپ پرو، پیور و پیور پلاس ID.6 بهصورت محرک عقب ارائه میشوند و تیپ پرایم تنها مدل چهارچرخ محرک خواهد بود. پیرو به یک موتور الکتریکی با ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور و یک پکیج باطری ۶۲.۶ کیلووات ساعتی مجهز است که برد ۴۸۰ کیلومتری را فراهم میکند. تیپهای پیرو پلاس و پرو اما از موتور قویتر ۲۰۱ اسب بخاری و باطری بزرگتر ۸۴.۸ کیلووات ساعتی با برد ۶۰۰ کیلومتری استفاده میکنند.
تیپ پرایم به یک موتور ۱۰۷ اسب بخاری در جلو و یک موتور ۲۰۱ اسب بخاری در عقب مجهز است که مجموعاً ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. این مدل از همان باطریهای ۸۴.۸ کیلووات ساعتی استفاده میکند و برد ۵۶۰ کیلومتری دارد.
18:45
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ممنون امیر جان عالی بود👍🌹🌹
چقدر با ابهته، شبیه مدل اطلس شده.
یجورایی قیافه اش فراتر از استانداردهای فولکس هست👍
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ شهریور ۱۴۰۲من این ماشین از نزدیک دیدم، رنگ آبی
به نظرم خیلی از عکسهاش قشنگتر اومد و حقیقتا جذبش شدم
طراحی و ابعاد بسیار خوبی داره
باتوجه به اینکه قدرت و گشتاور معمولی برای این سبک ماشین کفایت میکنه (نظر شخصی برای کراساورخانوادگی) فولکس id6 خیلی بیشتر از تسلا Y و تسلا 3 نظر منو جلب کرد
اگر اطلاعاتی که من جستجو کردم درست باشه، ارزانترین مدل id6 حدود ۹ ثانیه زمان میبره برای صفر تا صد کیلومتربرساعت که قطعا به خوبی تسلا نیست
ضمنا چهار مدل تسلا هم از نزدیک دیدم و فقط تسلا X با توجه به قیمت گران، برام جالب بود
شرمنده که اخلاق من داره پیرمردی میشه
حامد
۲۰ شهریور ۱۴۰۲برای ما که با صفر تا صد 16 و 18 ثانیه ای زندگی میکنیم 9 ثانیه خیلی هم خوبه
بردش هم که عالیه
18:45
۲۰ شهریور ۱۴۰۲نظرت خوب بود آقای اشتری عزیز👍👍
توحید
۲۰ شهریور ۱۴۰۲با توجه به سلیقه ایرانی ها (مهم بودن زیبایی ظاهری و خوش چشم بودن ماشین)
و مزایایی که داره (برقی بودن با تعرفه پایین گمرک، مید سایز بودن، برند معتبر و …)
درصورت عرضه، مشتریان زیادی خواهد داشت
Enzo Ferrari 2008
۲۰ شهریور ۱۴۰۲خیلی عالیه کاشکی وارد بشه
ولی بعضیا دل به چینیا بستن
اگه این آلمانی واردکنن عالی
میشه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ شهریور ۱۴۰۲البته که مهندسی آلمانی در این ماشین هست ولی id6 صددرصد با قطعات چینی ساخته می شه
شهروند ایرانی
۲۰ شهریور ۱۴۰۲تنها نظری که دارم خوشبحال چینی ها تسلا فولکس BYD کلی برند دارن خودشون جر میدن بهشون ماشین بفروشن هر روز هم قیمتشون کم کمتر میکنن آنوقت بنجل سازان مافیایی ما هر روز قیمت اشغال سی سال پیش گرونتر میکنن تازه ادعا دارن ضرر هم میکنن
H2
۲۰ شهریور ۱۴۰۲خوش قیمت و خوش استایل
با این قیمت عالیه
فنیش چیزیه که نیاز 80% مردم رو برآورده میکنه