نسخهٔ ویژهٔ گلف R 333 که در تعداد محدود ۳۳۳ دستگاه ساخته میشود، ۳۳۳ اسب بخار قدرت دارد و با قیمت ۷۶ هزار یورو به فروش میرسد.
فولکسواگن نسخهٔ جدیدی از گلف R را با نام ۳۳۳ در آلمان معرفی کرده است. ویژگیهای بیرونی این نسخه شامل رنگ زرد لیمویی متالیک، سقف مشکیرنگ، رینگهای ۱۹ اینچی مشکی با لاستیکهای نیمه اسلیک، چراغهای جلوی LED ماتریکس، گرافیک ۳۳۳ و سیستم اگزوز Akrapovič با منبعهای تیتانیومی میشود.
در کابین خودرو هم خریداران شاهد صندلیهای اسپرت چرمی ناپا، سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون، تریم فیبر کربن مانند، دوخت آبیرنگ و پلاکی حاوی شمارهٔ تولید روی داشبورد خواهند بود. این خودرو همچنین به مجموعهای از سیستمهای کمکراننده مثل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار اضطراری، دستیار سفر و دوربین هم مجهز است.
زیر کاپوت گلف R 333 همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آشنا قرار گرفته است اما این موتور حالا ۳۳۳ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که ۱۳ اسب بخار از گلف R معمولی بیشتر است. به لطف این نیرو، هاچبک قدرتمند فولکسواگن ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست میابد. در این نسخه شاهد همان گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک گلف R معمولی هستیم.
از این گلف ویژه تنها ۳۳۳ دستگاه ساخته میشود و خریداران آلمانی میتوانند از چند روز دیگر آن را سفارش دهند. قرار است تولید گلف R 333 در سپتامبر آغاز شده و یک ماه بعد به خریداران تحویل داده شود. قیمت این خودرو اما افزایش چشمگیری داشته است و در آلمان از ۷۶,۴۱۰ یورو آغاز میشود. وقتی به قیمت ۵۷,۹۸۵ یورویی گلف R معمولی توجه کنیم، این رقم واقعاً گزاف به نظر میرسد.
Reza
۱۱ خرداد ۱۴۰۲معرکه است!
علیx76
۱۱ خرداد ۱۴۰۲والا هم قیمت کایمن S ئه.
با توجه به قیمتش چندان معرکه هم نیستا.
فرهاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲متاسفانه نسل بعدی این هم برقی هست
فرهاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲من واقعا درک نمیکنم که شرکت هایی مثل لامبورگینی یا فراری چطوری میخوان تو دوران برقی ها اون شکوه و جذابیت محصولات حال حاضرشون رو حفظ کنن !! واقعا فراری برقی برای من هیچ معنا و جذابیتی نداره حالا بگو اصلا صفر تا صدش هم زیر ۲ ثانیه باشه ، چه فایده وقتی بهش گاز میدی دیگه خبری از اون لرزش و غرش ۱۲ سیلندر نیست و فقط صدای وز وز باتری ها میاد ، امیدوارم فراری یا امثالش یه فکری به حال این موضوع بکنن چدن واقعا حتی شنیدن خبر تولید فراری برقی هم آدم رو دلسرد میکنه
رامتین
۱۱ خرداد ۱۴۰۲شک نکنید خودروهای بنزین سوز از بین نمیرند. خود پورشه طرحی در این زمینه داره. حداقل تا 2035 خودروهای بنزینی هستند.
علیرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۲الان این چه فرقی بانسخه r یا gti داره به نظر میاد گلف خیلی عقب مونده نسبت به رقباش الان کرولا gr داره با ۳ سیلندر ۳۰۰ اسب قدرت میگیره وقیمتش ۱۰ هزار یورو ارزون تره و تازه اونم دو دیفرانسیل ، سیویک ، a45 مرسدس ، rs3 اسپورت بک با قیمت یکسان با گلف دارن پرفورمنس بهتری ارائه میدن در نسخه های معمولی گولف هم نست به پژو ۳۰۸ شکننده تر شده منتقدین ۳۰۸ ترجیه میدن در سایت کاروو نظر سنجی بین ۳۰۸ گولف بود گولف ۱۳۴۰ رائ آورد ۳۰۸ ۳۶۰۰ رائ
محمدهادی
۱۳ خرداد ۱۴۰۲بشخصه توقع داشتم هر دوره،گلف هم مثل سیویک تایپ آر رکورد هاچبک های داغ رو تو نوربرگ رینگ بزنه
ولی ظاهرا فولکس خیلی سرش بیشتر ازین حرفا شلوغه و توجهی به این حرفا نداره!
AMANTE
۱۱ خرداد ۱۴۰۲به هیچ عنوان ارزش خرید نداره با 5 تا 10 هزار یورو میشه تیون های خیلی بهتری برای این ماشین انجام داد که البته چون افترمارکتی هست ممکنه TUV رو نتونه بگیره یا اینکه سخت بهش تعلق بگیره.
MILADZM
۱۱ خرداد ۱۴۰۲کسانی که تجربشو داشتن میدونن که سواری گلف های وارد شده به ایران چقد لذت بخش و اعتیاد آوره
واقعا گلف سنگ محک کلاس خودشه
توی هاچبک های پرفورمنس عاشق فوکو.س هم rs هستم
یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین سیستم های چهار چرخ متحرک زمان خودش رو داشت
کلا به نظرم کلاس خیلی جذابیه
phonix
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ایول امریکا رو هم خوب اوردی تو کامنتت
زنده باد اروپا و امریکا ( سلام منو به ماشین مزدات برسون )
سنگ محک این کلاس هوندا سیویکه که همین الانم تو پیست از این سریع تره و همه هم میدونن که برای لذت رانندگی درستش کردن نه مثل این با چهار چرخ متحرک و… از دوز تعصبت کم کن
محسن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲با این پول میشه ۳ تا النترا N خرید که از هر نظر بهتره
ÀŠĤĶÀÑ
۱۱ خرداد ۱۴۰۲دوست عزیز خودروهای تولید محدود به دلیل خاص بودنشون قیمتشون بالاس
درست مثل آئودی TT که پدال چند روز پیش منتشر کرد
پ.ن: به نظر من ارزش خرید داره
Reza Waffen SS
۱۱ خرداد ۱۴۰۲شوخی میفرمایید ؟
محسن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲کاش بهت یه گلف بدن این همه پرچم نازی گذاشتی 🤣🤣🤣
دیمن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲النترا رو با فولکس مقایسه میکنی؟ 🤔🤔
IMAN1199
۱۱ خرداد ۱۴۰۲گلف از هر نظر بهتره نسبت به النترا n
محسن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲النترا n از هر نظر بهتره نسبت به گلف تو معلومه جاپونی بازی که اومدی ریپلای زدی از ستون گلف بالا میری
IMAN1199
۱۱ خرداد ۱۴۰۲چی داری میگی واسه خودت .. ..
گلف از هر لحاظ بهتر از النترا n هستش
درمورد زاپنی باز بودن هم که گفتی هیچ اشکالی نداره چون من خودرو های زاپنی رو قبول دارم ولی کره ای ها رو قبول ندارم
محسن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲خودروی سال چی شد ؟
آها النترا n 🤣🤣🤣
پس النترا از هر لحاظ بهتر از گلفه
مدرک : چون خودروی سال شده
IMAN1199
۱۱ خرداد ۱۴۰۲گلف از هر لحاظ بهتر از النترا n هست
این که قطعی و اثبات شدست
باقیش دیگه نظرات شخصی و انتخاب مجلاته با اولویت ها و پیش زمینه های خودشون که اینم اثبات کننده چیزی نیست
مدرک: فن زاپنی🤣🤣🤣
phonix
۱۲ خرداد ۱۴۰۲النترا ان بعد 5 سال کاهش شدید قیمت میخوره چون هیوندایی نسل جیدیدشو میده ولی این یه ماشین کلکسیونی هست از اخرین نسل بنزینی یکی از شاخ ترین هاتبک های تاریخ و قیمتش سال به سال بیشتر میشه
محمدهادی
۱۳ خرداد ۱۴۰۲یه سال مجله ها یه ماشین کره یی رو تو سگمنت هاچ بک داغ برتر دونستن حالا دیگه ولنمیکنن
هیوندا رو جای فراری بوگاتی به ما نچپونن بیخیال داستان نمیشن
چقد بی جنبه یید بابا شما کره یی فنا
گلف از همون بدو تولدش سالیان سال رتبه اولین رو آورده و میاره کسی اینجوری نمیکوبه تو سر بقیه
انوقت شما یه سال ماشیناتون مقام برتر آورده،دیگه خدارو بنده نیستین…
چیه اون الانترای پک و پوزه زشت آخه
فرشاد
۱۱ خرداد ۱۴۰۲من چقد اینو دوسش دارم خدای هاچبکاس
یکی این یکی ام رنو کلیو
R/T
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ظاهرش واقعا خوبه
BMW
۱۱ خرداد ۱۴۰۲از حق نگذریم خشگل کرده ماشین رو مخصوصا با رنگ زنبوریش
دیمن
۱۱ خرداد ۱۴۰۲تنها برند آلمانی که هندلینگ بسیار بالایی داره وهمیشه مورد علاقم بوده
datsun
۱۱ خرداد ۱۴۰۲معمولا همه برندهای آلمانی اسپورت و هندلینگ بالای دارن فولکس یکم ضعیف تر از اوناست تو برخی از محصولات
phonix
۱۲ خرداد ۱۴۰۲پورشه
علی
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ظاهر قشنگی داره ولی قدرت کم حداقل با ۶۶۶ اسب تولید میکردن
محمدهادی
۱۳ خرداد ۱۴۰۲یا علییییی🤣🤣🤣🤣
۶۰۰ اسب،آخه چرا؟؟