خانواده فولکسواگن اطلس به تازگی فیس لیفت شد و ژرمنها همگام با آن از نسخه جدیدی به نام پیک ادیشن نیز رونمایی کردند. اطلس پیک ادیشن روی با برخی بهبودهای خود روی عملکردی بهتر در خارج از جاده و آفرود تمرکز دارد.
فیس لیفت فولکسواگن اطلس ۲۰۲۴ شامل برخی تغییرات در چراغهای جلو، کابین بهروزتر، پیشرانه جدید و… است. این خودروساز همچنین در نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۳ از اطلس پیک ادیشن رونمایی کرد که در واقع نسخهای خشنتر از شاسیبلند سه ردیفه یاد شده خواهد بود. اگرچه فولکسواگن میگوید در طراحی مدل پیک ادیشن از کانسپت بیس کمپ ۲۰۱۹ الهام گرفته اما بهبودهای آفرود رخ داده در آن بسیار حداقلی هستند.
فولکسواگن اطلس پیک ادیشن از پوششهای پلاستیکی بیشتر در اطراف بدنه به منظور جلوگیری از خط و خش سود میبرد و روف ریل و لاستیکهای کاراتر به همراه رینگهای ۱۸ اینچی نیز در آن دیده میشوند. ژرمنها میگویند بخش اعظم تغییرات رخ داده در این خودرو حداقلی هستند و تأثیر چندانی روی تجربه سواری اطلس نخواهند داشت. سایر تغییرات اعمال شده در مدل پیک ادیشن صرفاً تزئینی و بصری هستند. برای مثال رینگهای ۱۸ اینچی یاد شده از ظاهر مشکی براق سود میبرند و زیر جلوپنجره نیز طرح منحصربهفرد X شکل دیده میشود تا این مدل را از سایر نسخههای اطلس متمایز کند. همچنین نشانهای روی بدنه نیز به رنگ مشکی براق درآمدهاند و روی پانل جلو نیز نشان پیک ادیشن دیده میشود. نهایتاً باید به رنگ جدید سبز آووکادو اشاره کنیم که فقط همین تریم جدید خواهد بود.
کابین نیز طرح و رنگ هماهنگی با بدنه دارد و در آن از پوشش چرم مشکی، عناصر خاکستری رنگ و دوخت متضاد نارنجی استفاده شده است. به این موارد باید الگوی متالیک مشکی منحصربهفردی را روی پانل دربها اضافه کرد که باعث جدا شدن اطلس پیک ادیشن از نسخههای استاندارد میشود. همچنین لوگوی نورانی پیک ادیشن نیز روی داشبورد کار شده است. همانند دیگر اعضای خانواده اطلس، مدل پیک ادیشن از تکنولوژیهای بهروزتری استفاده میکند که شامل نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتال ۱۰.۳ اینچی است. اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم نیز بهصورت استاندارد وجود دارد. نهایتاً باید گفت نیروبخش اطلس پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۶۹ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتون متر گشتاور خواهد بود.
HOSSEINK3
۱۸ فروردین ۱۴۰۲بنظرم یکی از انتخاب های خوب برای مردم دنیا بجز ایران 😐
MehdiTurbo
۱۸ فروردین ۱۴۰۲از پشت امپر دیجیتالی خیلی بدم میاد
تو عکس خوبه پیدا نیست تو استوریا اینستا که میزارند تازه اس کلاسم بهترین کیفتش هست خیلی حس ناخوشایندی داره حس اسباب بازی میده انگار داری تو پلی استیشن ماشین بازی میکنی نمیدونم چرا برای من حس جالبی نداره
هم پشت امپر دیجیتالی هم اینکه دکمه فیزیکی نباشه فقط یه مانیتور
Rerace777
۱۸ فروردین ۱۴۰۲ظاهرش خوبه
این رنگ هم بهش میاد
فقط به عنوان ماشینی که بهبود افرود داشته کم ارتفاعه.
mahan
۱۹ فروردین ۱۴۰۲نمای جانبیش خیلی زیباست و فولکس واگن خوب کار کرده. خطوط برجسته روی گلگیر و تو رفتگی در. از کابینش هم با اینکه مانیتور و اینا هست ولی اون کابین با اصالت فولکس واگن داخلش مشهوده و من دوسش دارم.
aMiRsHaYaN
۱۸ فروردین ۱۴۰۲اطلس اونا vs اطلس ما
Python
۱۸ فروردین ۱۴۰۲داداش چه مقایسه ایه اخه
قیمتش فرق میکنه این ۳۵هزار دلار قیمتشه
اگه اطلس سایپا۳۵هزار دلار باشه من سکته مغزی میکنم
aMiRsHaYaN
۱۸ فروردین ۱۴۰۲اطلس اونا vs اطلس ما…
زیزیگولو
۱۸ فروردین ۱۴۰۲فولکس واگن اطلس در اصل واسه علاقه مندای به ماشینای آفرودی ساخته شده و جالب اینکه شاسی بلند اطلس برخلاف اندازه ی بزرگش تو مدلای پایه با قیمتی در حدود ۳۵ هزار در دسترس مشتریا قرار میگیره
محمد
۱۸ فروردین ۱۴۰۲اینارو وارد کنن عالی میشه