مدل هیبریدی پاسات با نام GTE که برپایه نسل هشتم پاسات ساخته شده، معرفی شد؛ خودرویی که قرارست تا یک هفته دیگر در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴ برای نخستین بار رونمایی شود . . .
بعد از مدل های XL1 و گلف GTE حالا پاسات GTE را باید سومین هیبریدی کمپانی فولکس بدانیم که از نیمه دوم ۲۰۱۵ و در مدل های سدان و استیشن وارد بازار می شود.
به لحاظ ظاهری پاسات هیبریدی را در سه چیز با مدل بنزینی اش متفاوت است؛ رینگ های بزرگتر، نوار آبی رنگی که در سرتاسر جلوپنجره کشیده شده و همچنین LEDهای Cشکل آن در سپر جلو. برای فضای درونی این خودرو بغیر از نورپردازی آبی رنگ و تریم چرمی جدید هیچ تغییر دیگری اعمال نشده است.
پاسات GTE یک انجین بنزینی ۱.۴ لیتری TSI با قدرت ۱۵۶ اسب بخار دارد که وقتی با موتور الکتریکی ۸۵ کیلوواتی (۱۱۵ اسبی) همراه می شود مجموع قدرت و گشتاور تولیدی این پیشرانه به ترتیب به ۲۱۸ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر می رسد.
سایر ویژگی های این خودروی هیبریدی که مجهز به گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه استاندارد بوده عبارتند از:
- مصرف ترکیبی معادل ۲ لیتر یا ۱۳ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- میزان تولید CO2 معادل ۴۵ گرم در هر کیلومتر.
- مسافت قابل پیمایش معادل ۱۰۰۰ کیلومتر با باک پر (۵۰ لیتری) و شارژ کامل باتری ها.
- صفر تا ۱۰۰ در کمتر از ۸ ثانیه.
- حداکثر سرعت معادل ۲۲۰ کیلومتر برساعت.
M Power///
۶ مهر ۱۳۹۳پاسات حوصله سربر ( البته از نظر طراحی ) حالا حوصله سر برتر هم شده.
مهزیار
۶ مهر ۱۳۹۳به نظر من خیلی منطقیه… ساده و نمیز
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳دوستان توجه داشته باشید فولکس پاسات اگر چه از نظر طراحی هیجانی
نیست ولی در لیست برترین سدان های فول سایز جای داره و رتبه 7 رو
بدست آورده
عملکرد موتورای GTI و TDI و GTE بی نظیره
DRAGONBORN
۶ مهر ۱۳۹۳خیلی مردانه و شیک و من از این جور ماشینهای اصیل و سنگین خوشم میاد
مک میسل
۶ مهر ۱۳۹۳پاسات مثل همیشه عالی،
DRAGONBORN
۷ مهر ۱۳۹۳خیلی شبیه آئودی هست
"Amir"
۶ مهر ۱۳۹۳اتفاقاً پاسات ی جور طراحی لوکس ساده داره
ولی چراغ عقب جتا قشنگ تره
M Power///
۷ مهر ۱۳۹۳کاربران من از فولوکس بدم نمیاد. ولی از پاسات بدم میاد، چرا چون اگه رقیباش رو نگاه کنید خیلی خوشگل تر، پرجزبه تر و کلا بهترن. من فقط از یه مدل فولوکس خوشم میاد. Golf gti
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2014-golf_gti/800×600/wallpaper_07.htm
DRAGONBORN
۷ مهر ۱۳۹۳مناسب خانواده آلمانی نه ایرانی
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳جانم فدای آلمان :D
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳کاملا درست میگی.
اون ها واقعا در اوج شکوه صنعت و فناوری بسر میبرند.
هر وقت هم شبکه هاشونو از ماهواره نگاه میکنم مردمک چشام چند درجه باز تر میشه(از بس که شفافند و وضوحشون بالاست).
برای کریس مس هم به جشن های شبکه هاشون نگاه میکنم خدا شاهده شاد ترین آهنگ ها رو از هر زبون و بهترین خواننده ها رو از هر کشوری میارندو اون قدر برنامه هاشون با کیفیت و شادن که دیوونه میشم.
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳چه فایده الان اونجا سرزمین کفر و معصیته :D
از همه ایناهم که بگذریم یه جا دیدم اونا تو خیابون به آمبولانس و ماشین آتش نشانی راه میدن اون بی عرضه ها حتی بلد نیستن آمبولانس که رد میشه بندازن پشتش برن :D به هر حال همه که مثل ما ایرانیا زرنگ نیستن :D
امیر
۶ مهر ۱۳۹۳ای بابا
ای بابا
ای بابا
تا کی باید مشخصات فنی بخونیم و عکس ماشینهای روز را ببینیم و با پوله این ماشینا پرایدوپژو سوار بشیم !
زیگما
۶ مهر ۱۳۹۳تا وقتی که خودتون بخواهید، همین وضعه دوست من
اگر ملتی چیزی رو نخوان حتی 1 روزم تحملش نمیکنند…..
mahdi
۶ مهر ۱۳۹۳درود جناب زیگما
دقیقا باهت موافقم
همه حرف من همینه که شما بصورت واضح بیان کردید
(((اگر ملتی چیزی رو نخوان حتی 1 روزم تحملش نمیکنند…..)))
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
امیر
۶ مهر ۱۳۹۳بخاطر همین با پای پیاده طی طریق میکنم !
مک میسل
۶ مهر ۱۳۹۳هییییییییییییییی روزگار.
به نظرم زیگما،حقیقت رو گفت،چون ما فقط شعار میدیم……..
همونطور که میگید پراید کجا،بنز کجا………..
ما هم میگیم شعار کحا،عمل کجا…………..
sina
۶ مهر ۱۳۹۳چرا اینقدر تعصبی به موضوع نگاه میکنی اقای اهنگر!!شما فقط کافیه از این ماشین تمجید کنید و ابراز رضایت کنید!چرا جان!!لطفا جانتان را برای خودتون نگاه دارید به جای فدا کردن ان برای یک کشور!!!کار این روزامون شده تعریف و تمجید از یک برند و کشور سازنده اش!!!پیشرفتش مال اوناست فدا کردن جان ها مال ماست!!!تا کی ؟؟!!نتونستم طاقت بیارم و نگم!!از دیسلایک هم نمیترسم!علی اقا به شما جسارت نکردم کلی گفتم!
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳چاکرتم عزیز دل دوستان میدونن من اکثر کامنتم از باب شوخی هست اگه به مطالب قبلی سایت سر بزنی متوجه میشی.
وگرنه مشخصات و تعریف تمجیدات این ماشین یا هر ماشین دیگه ای رو که خود سایت پدال زحمتشو میکشه.
اگر هم زحمت دیسلایک رو برای کامنت ما کشیدی فدای سرت گلم دستتم درد نکنه :)
sina
۷ مهر ۱۳۹۳من خوش حالم که شما یک ادم با شعور و منطقی هستید…همون طور که گفتم کامنت قبلیم کاملا کلی بود!شما هم با نظرم در کامنت قبلی موافقید علی جان؟
شاهین
۶ مهر ۱۳۹۳سلام
و باز هم یک خودروی بی حاشیه و کم ادعای دیگه از فولکس! خیلی خوشم میاد ازش،مخصوصا مخصوصا از طراحی های داخلی خودروهاش.
پاسات هم که نیازی به تعریف نداره.از محل شارژش خیلی خوشم اومد! در کل امیدوارم موفق بشه!
“غمگین ترین آدما زیباترین و قشنگ ترین خنده رو دارن…”
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳خیلی دوست دارم آقا شاهین.
با این که به تازگی در این سایت شروع به گذاشتن پیام کردم ولی همیشه نظرات و مقالاتتون رو دنبال میکنم.
من هم مثل شما از بی ام و خوشم میاد و در واقع از طرفدارهاشم.
من ساکن شهر اهوازم.
در اهواز بی ام و های تقریبا زیادی وجود داره باورکن بدون اغراق این رو میگم با این که من تا حالا هم بنز و کامارو و … از نزدیک زیاد دیدم ولی هروقت بی ام و رو میبینم سرم بر میگردونم و محوش میشم.
شاهین
۶ مهر ۱۳۹۳سلام رامکال جان
ممنون از لطف و محبتت دوست عزیز 3>
BMW به دلیل سبک طراحی و مسائل فنی بیشتر مورد پسند جوانان هستش.
کلا خودروهای آلمانی یه حس دیگه ای دارن.
ارادتمندم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۶ مهر ۱۳۹۳داداش شاهین گل حالت خوبه؟
برات آرزوی موفقیت در درس ها رو دارم.
من خودمم الان شرایطم طوریه که بدجوری مشغول درسم.
موفق باشی. :D
شاهین
۶ مهر ۱۳۹۳سلام باربد جان
ممنون،شما خوبی؟
بله درس و مشغله یه کم زیاده! امیدوارم هم من و هم شما و هم همه ی دوستان عزیز،چه تو درس و چه توی شغلشون موفق باشن.
ارادتمندم
Ehsan
۶ مهر ۱۳۹۳شاهین چی شده بعد از چند وقت سر فرمون رو دادی این سمت ، راه گم کردی ؟
فکر کنم حالا حالا ها باید منتظر باشیم تا مطلب بگذاری
شاهین
۶ مهر ۱۳۹۳سلام احسان جان
آقا فرمون ما همیشه سمت پدال بوده! :)
خوشبختانه دوستان عزیز خیلی بهتر از من مطلب مینویسن و من هم به نوبه ی خودم از زحماتشون تشکر میکنم.
اگه عمری باشه حتما میام! ;)
ارادتمندم
Ehsan
۶ مهر ۱۳۹۳خیلی مخلصیم شاهین جان
مجتبی(ساروی)
۶ مهر ۱۳۹۳خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر ان که خودشان تغییرش دهند
قران کریم
DRAGONBORN
۶ مهر ۱۳۹۳حساس نشو
حساس نشو
مک میسل
۶ مهر ۱۳۹۳شاهین؟
از تو بعید بود……………
که طرفدار فولکس بشی:)
شاهین
۶ مهر ۱۳۹۳چرا؟!!
کسری من همیشه فولکس رو دوست داشتم! مخصوصا طراحی های داخلی خودروهاشو.
طراحی محکم و با شخصیتی داره.
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳حتی متعصب ترین دوستانم هم که طرفدار محصولات دیگر کارخانه ها هستند مثل :کامارو/نیسان/تویوتا و…
با دیدن bmw عاشقانه نگاهش میکنند.
دلیلش هم اخم چهره و چشم های وحشی+ طراحی جوان پسند و زیبا.
از نظر فنی هم که اخبار پیشرفت ها و رکوردهاش همیشه جلب توجه میکنند.
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳من از سبک طراحی ساده ولی در عین حال جذاب پاسات خیلی خوشم میاد.
داخلش هم طوری ساختند که دسترسی به ادوات به آسانی صورت بگیره.
جالبتر از همه مصرف سوختشه.
درون اتاقش هم که لوکس به نطر میاد.
واقعا دمش گرم.
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳اگه به کامنت اول دقت کنید من فقط با دیدن چهره ی پاسات اون کامنت رو گذاشتم
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳راستی یه سوال از دوستان گلم دارم.
من هرچی سعی کردم از طریق گراواتار نتونستم برای خودم عکس انتخاب بکنم.
دیگه چه راهی وجود داره؟
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳همینجا توی سایت پدال عضو شو یه پنل کاربری بهت میده که هم میتونی دوستاتو رو اد کنی هم میتونی اواتار بزاری
رامکال
۶ مهر ۱۳۹۳خیلی ممنون.
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳http://www.pedal.ir/register/
sina
۶ مهر ۱۳۹۳واقعا زیبا و با وقار شده!!!ساده شیک و اصیل!!!این طراحی ساده و افقی vw وافعا بی نطیره!!!
MoahmmadTSR
۶ مهر ۱۳۹۳ببین این اخرشه……
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳به نظر من مهمترین چیز توی ماشین نوع دیفرانسیلشه که پدال عزیز جدیدا نوع دیفرانسیل هیچ کدوم از ماشینایی روکه معرفی میکنه نمیزاره
نیما ناصری
۶ مهر ۱۳۹۳شخصیت از سر و روی طراحی این ماشین میباره. عاشق این ماشین هستم. امیدوارم بتونم در آینده سوار ایم ماشین به عنوان ماشین شخصی خودم بشم. برام دعا کنید
Hermidas
۶ مهر ۱۳۹۳خیلی جالبه …
2 لیتر در صد کیلومتر!!!!!!
علی آهنگر
۶ مهر ۱۳۹۳واللا تا اونجا که من میدونم واسه سازنده های این ماشینو خود آلمانها اصلا چیز جالبی نیس واسه ما جالبه
زیگما
۶ مهر ۱۳۹۳تا عرضه نسخه امریکاییش باید منتظر بمونیم
این مدلش که خیلی خوشگله و امکاناتش بسیار زیاده
کسی داخلشو ببینه و ندونه فکر میکنه ماشین لوکسه
از زبان طراحی سئات اشکودا و فولکس که در محصولات جدید استفاده میشه خیلی خوشم میاد
پر از زوایای تنده و این برای من خیلی جذابه
kasra
۶ مهر ۱۳۹۳115+156=271 HP
اینجا چرا زده 218 hp????????
datsun
۶ مهر ۱۳۹۳طراحی ساده و زیبایی داره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مهر ۱۳۹۳درود .
من عاشق فولکس پاساتم . طراحیش عالیه . به جرأت میگم که خیلی قشنگ تر از
یکی از مدل های بنزه . دیگه اون مدل و نمیگم .
من روانیه فولکس بیتل و پاساتم . اگر پول داشتم به جای خرید بنز سی کلاس و
ب ام و و لکسس حتما بیتل رو انتخاب میکردم . میدونم حرفم غیر عقلانی و
منطقیه اما عاشقانه به بیتل نگاه میکنم .
Ehsan
۶ مهر ۱۳۹۳من روانیه فولکس بیتل و پاساتم
مخصوصا که پاسات مدل استیشن هم داره
Fluid mechanic
۷ مهر ۱۳۹۳المان علیه المان .عالیه ولی تو ایران واقا پاسات نمی ارزه ماشینی که قیمت پایش حدود 20000 دلاره صفره 2014 اش 240.کمتر نمیدن حالا یه لیست از ماشینایی که میشه با این قیمت خرید بی ام و 520 2014. که از 250 شروع میشه پایه قیمتش 50000 دلار کدوم به صرفه تره همه جوره؟ یه ردیف رقیب قدرتمند از المان جلوش شکل گرفتن البته به لطف وارد کننده وطنی که موقع ساخت پاسات قرار نبوده رقیبش باشن خوب اینجا ایران دیگه پاسات باید فکر اینجاشم میکرد.لیستی از ماشینایی که تو این محدوده میشه خرید.بی ام و سری 520 2014.بی ام و 320 214 حتی بی ام و 328 214 .بنز c200 2014 حتی پورشه باکسر 2010 بی ام و x3 2013 با کار کرد پایین با 250 هم میشه خرید این از المانیا حالا چند تا حریف قدر هم از ژاپن که قیمت واقیشون خیلی بیشتر از پاسات لکسوس es250 2014 که با 230 میشه خرید لکسوس جی اس 250 که با 270 هم میشه گرفت لکسوز is250. دیگه رقیبای دیگه مثل کمری و اکورد و تینا …..که قیمت پایشون خارج از ایران هم قیمت پاسات ولی اینجا خیلی کمتر بماند حالا مردش بیاد پاسات بخره البته بازم عشق به یه ماشین حساب کتاب بر نمیداره .
مرتضی
۷ مهر ۱۳۹۳فولکس قورباغه ای رو خیلی دوست داشتم سوار شم ولی هرگز نشد که بشه!!
محمدحسین پورکیوان
۷ مهر ۱۳۹۳سلام.
چی میشد به جای این همه ماشین رنگ و وارنگ چینی یکی پیدا شه دوتا مدل هم از پاسات واسه نماینگی چیزی یا مونتاژی یا هر چیزه دیگه … توی چرخه تولیدات داخل میاورد…واقعا حیفه که توی مملکت ما پر شده ماشین چینی ( البته بجز خانواده های مرفهین بی درد مازراتی سوار!!)
Nima.j
۷ مهر ۱۳۹۳پاسات یعنی آلمانی!
وحید
۷ مهر ۱۳۹۳پاسات نسخه بنزینیش که جزو بهترین محصولات فولکسه. شتاب فوق العاده با مصرف پایین. اما این دیگه ترکونده
DRAGONBORN
۷ مهر ۱۳۹۳فولوکس جزء بهترین هاست
4MATIC
۷ مهر ۱۳۹۳درکل ازپاست خوشم می اد وتنها نمونه اش توایران همون نمونه ی5سیلندرهست که اراد خودرو یعنی نمایندگی فولکس اونو260ملیون عرضه می کنه ینی یه چیزی تومایه هایc200البته c200به چیز دیگس
مرتضی
۸ مهر ۱۳۹۳اسکنر داره؟؟
امید
۸ مهر ۱۳۹۳خودرو خیلی خوب و کم مصرف به معنای واقعی کلمه حقیقتا حرف نداره طراحی داخلی هم که زیبا و دوست داشتنیه
Ahmad..F12
۹ مهر ۱۳۹۳فولکس همیشه بدون سروصدا کارشو پیش میبره خیلی زیرک اما هوشمندانه
و همیشه موفق هم بوده